|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Your musical compatibility with kwellie is Super Music you have in common includes Haus Arafna, Subrosa, Leviathan, Peste Noire and Blut Aus Nord. signature |
|
quote: Nah, ik reageerde gewoon overdreven en gefrustreerd; daarvoor mijn excuses. Het is gewoon stress hier; volgende beginnen met scriptie / onderzoeksproject en dan juist deze week (waarin ik allerhande voorbereidingen wil treffen) ziek worden Echter, ik ging in mijn opmerkingen meer uit van de stereotype 'black metal elitarist' die alleen naar oude demo tapes uit 1989 wil luisteren. Echter, dergelijke mensen zullen hoogstwaarschijnlijk ook geen Last.fm hebben. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
en enkel internet hebben om Vargs blog te lezen signature |
|
Hoe werkt het nou als je van je iPod wilt scrobbelen? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ipod synchroniseren in Itunes, de last.fm-scrobbler openen, help > diagnostics > Ipod scrobbling. Normaal gezien moet de optie "iTunes automatically manages my iPod" aan staan. Dan gewoon op Scrobble iPod klikken. Wel maken dat je scrobbler aangegeven heeft dat hij klaar is om je ipod te scrobblen. Godver, die laatste zin klinkt vreemd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hhmmzz.. Errormeldingen tot de max! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ipod-verbinding niet verbreken, he. Herkent iTunes nog steeds alle tracks die in je library staan? En je mag tijdens het scrobblen niets veranderen aan je library (dus geen tracks toevoegen of verwijderen). I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Volgens voldoe/voldeed ik daaraan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dan haat de scrobbler je. Of je hebt naar dingen geluisterd die te mainstream zijn. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Beide opties klinken aannemelijk. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Afgelopen week heeft ie weer niks toegevoegd op mijn profiel terwijl de invoegtoepassing wel aanstaat via windows media player. |
|
Een beetje creatieve internetter kan alle muziek ook downloaden voor nop. Nooit begrepen waarom mensen willen betalen voor zoiets als last fm. |
|
quote: Open Scrobbler --> Help --> Diagnostics --> Reconnect |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 |
|
quote: +1 I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Ben ik de enige bij wie momenteel het gehele proces van afspelen en scrobblen in principe werkt, behalve het feit dat er uiteindelijk niets wordt toegevoegd aan m'n profiel/library? |
|
quote:Komt zeer regelmatig voor ja. Volgens mij wordt de data wel met terugwerkende kracht toegevoegd zodra de boel weer werkt, dus geen nood, je draai geen muziek voor niks. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Hm, oké. Nog niet eerder gehad, maar ben schijnbaar niet de enige: http://www.last.fm/forum/34905/_/1014839/1#f16102058 |
|
quote: Shit's up & running again. Wel 80 of 90 scrobbles in de cybernevels verdwenen. |
|
Snap het wel, is gewoon irritant. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Om welke andere reden dan scrobblen zou je muziek luisteren? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Help -->Diagnostics-->Reconnect Dat wel eens geprobeerd? Na zo'n storing staan daar soms de nummers opgeslagen, als je bovenstaande uitvoert worden de nummers vaak alsnog gescrobbeld. |
|
@ Ben: Bewaar je retoriek maar hoor. Ik maak gewoon een neutrale opmerking over de stand van zaken; daarin ligt niets besloten waar mijn persoonlijke mening over de situatie uit af te leiden zou kunnen zijn. Fantast. [Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 02-10-2011 21:45] |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |