|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het is dus ook IP-adressen loggen etc. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik denk wel dat iedereen die Facebook heeft weinig graten kan zien in het privacybeleid van Last.fm eigenlijk :x Willekeur en dictatuur! |
|
Goed punt. |
|
http://www.last.fm/user/Sagelinge (ja, slecht gejat, sorry) Waar is de paint it black optie gebleven? Hafgufa |
|
quote: Heu, dacht al dat jij Sagelinge was. Maar goed, eh, klik op die pijl rechtsboven naast je username, dan krijg je zo'n drop menu, ga naar Settings, dan naar het tweede tabblad, Website, en dan daar helemaal bovenaan is de optie Change Header Colour. |
|
Muchos bedanktos Hafgufa |
|
60.000 scrobbles, de eer valt te beurt aan het heden ten dage bij mij onvermijdelijke Castevet – As Fathomed by Beggars and Victims |
|
Is er een mogelijkheid om per band de top listeners te checken? Ik zit op de TRoB page wat top listeners hun plays te checken, en dat zijn er soms maar een paar honderd. Ik hoor daar te staan verdomme! :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: http://www.last.fm/music/The+Ruins+of+Beverast/+listeners even naar onder scrollen, eerst staan de recent listeners, daarna de top listeners... weet niet wat je user name is, dus geen idee of je ertussen staat |
|
quote:Dat zijn recent toplisteners. Jij bent al een oudgediende. |
|
Ik wil gewoon bovenaan een of andere lijst staan en dan naar huis gaan met de sneuheidsbokaal. Edit: dit jaar alleen al 1098 plays. Edit2: Nee niet dit jaar, de laatste 12 maanden. [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 14-11-2013 8:57] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Is het niet alleen van de laatste zeven dagen net zoals bij groepen? |
|
quote: hier staat wel een rangschikking ten opzichte van je last.fm vrienden, dus misschien alsnog een bokaal te verdienen? http://www.last.fm/home/friendslistened?artist=The+Ruins+of+Beverast |
|
quote:Heb maar 1 vriendje. :') Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Is dat niet je kloonaccount? Sneuheidsbokaal. |
|
quote:Nee? Slegggo is al jaren deaud. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Is er nog een werkende versie van Normalisr? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Hopsa, voorbij de 70.000 en 12 nieuwe friendrequests van - hoe kan het ook anders? - minderjarige Braziliaanse black metal chicks. Je moet er maar zin in hebben. |
|
;') Wat zit daar eigenlijk precies achter? Eens je voorbij een veelvoud van 10 000 bent betreed je een hogere sociale Last.fm-kring o.i.d.? Dergelijke sociale finesses ontgaan mij grotendeels vrees ik. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Geen idee! Misschien dat je dan sneller als 'neighbour' voorbij komt? |
|
quote: Ahja, dat kan ook ^^ Willekeur en dictatuur! |
|
Hier sinds één van mijn last.fm-vriendjes in Brazilië woont ook een overschot aan Brazilaanse (uiteraard de mannelijke blekkies) verzoeken. |
|
Brazilianen sturen echt belachelijk vaak friend requests. Via Dissonant Network (een groep op Last FM) heb ik veel gave muziek ontdekt, wordt bijgehouden door Simon, ex-gitarist van War From A Harlots Mouth. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 24-01-2014 18:37] |
|
quote: Misschien moeten we een meet & greet voor ze houden? Ik maak tonijnsoep! |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |