|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
'The Running Man' van King. http://www.stephenking.com/library/bachman_novel/running_man_the.html En de gehele sfeer van het concept komt in vele (briljante) kortverhalen van Philippe K. Dick voor. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote:Sub-zero, now, plain-zero! When your people matter, menstrual health matters |
|
Boek is volledig anders dan de Schwarzenegger film, hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Idd. Wat een KUT-film! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ech nie! De oude films van Arnie zijn geweldig. Terminator 1, meesterwerk. Total Recall, geweldig. Running Man, ook goed, zeker voor die tijd. Predator, echt geweldig. When your people matter, menstrual health matters |
|
En dan niet eens Commando noemen, tsk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: nice, es kijken of die te downen is. die serie zegt me wel iets, die Supermandude kan ik wel niet aanzien signature |
|
Ja, maar Gimli zit er ook in, he. Concept van de serie was overigens super, maar helaas was het schrijversteam een drama. Als je erin slaagt om, in een serie waarin je iedere aflevering in een totaal nieuw alternatief universum bezig kunt zijn, na een half seizoen al zonder goede ideeen te geraken, dan kun je beter een andere baan zoeken. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 13-03-2014 15:04] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: die dwerg? die Sliders tekst zegt het goed "state-sponsored euthanasia" uiteindelijk is het een keuze die je maakt die leidt tot de dood. is dat niet wat euthanasie is? Of moet de voorwaarde zijn dat het dient om permenant lijden te stoppen? signature |
|
quote: In het echt is het geen dwerg, he, dat zijn special effects. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hersteld: wat een KUT-verfilming van zo'n vet verhaal! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:U heeft gelijk. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Zou het eigenlijk niet eens een verfilming durven noemen, meer '(heel erg) losjes gebaseerd op'. Novelle is overigens zeker de moeite waard. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Qua concept enigzins aansluitend, vond ik 'the long walk' veel beter dan 'the running man': http://en.wikipedia.org/wiki/The_Long_Walk discogs sale list: https://www.discogs.com/seller/williamblake?sort=artist%2Casc |
|
quote: O_o fur real? signature |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Klopt, de acteur die Gimli speelt is in het echt van normaal formaat. Zijn tegenspelers zijn echter allemaal uitzonderlijk groot waardoor hij een dwerg lijkt. |
|
quote:Classic!! When your people matter, menstrual health matters |
|
ik ben een vriend verloren aan zelfmoord, persoonlijk vind ik t geen uitweg, maar in mijn ogen zijn er 2 soorten zelfmoord. De aandacht vragers die telkens zeggen dat ze dood willen of net zoals hem, mensen die hun mond houden en het doen. tevens krijg ik er gemengde gevoelens bij, aan de ene kant vind ik het laf om uit het leven te stappen, maar aan de andere kant denk ik van, ja je moet veel lef hebben om het ook te doen. |
|
Denk dat het weinig met 'lef' of 'geen lef' te maken heeft, dat zijn zinloze labeltjes die nabestaanden er graag aan hangen om het een plaats te geven in de verwerking. Op het moment van het uitvoeren van een dergelijke daad zit je zo diep, dat begrippen als 'durven' niet eens de revue passeren. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik ben wat zelfmoord bertreft heel bot en kort door de bocht. Zelfmoord is laf, totaal respectloos naar je geliefden. Als een goede vriend(in) zelfmoord zou plegen dan ga ik niet eens naar de begrafenis/crematie. Dan verdien je mijn respect niet. Sorry als ik op wat tenen ga staan van mensen die het moeilijk hebben. Maar wees een bikkel en vecht. Niet de lafaard uithangen. [Dit bericht is gewijzigd door SatanBanaan op 06-09-2014 7:33] Gelegenheids Satanist |
|
Je snapt het overduidelijk niet. Wees daar blij mee. Two in the pink, one in the stink. |
|
quote: Dit is wel heel kort door de bocht en heeft meer weg van stoere praat dan van een onderbouwde mening. Zelfmoord mag misschien laf lijken in jouw ogen, maar de betreffende persoon doet het heus niet zomaar en jij kan niet voor een ander bepalen hoe hij/zij de strijd moet aangaan tegen zijn/haar problemen. De meesten hebben een onmenselijke strijd geleverd en zien zelfmoord als allerlaatste redmiddel. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Want zo'n persoon mag niet zelf beslissingen maken maar moet maar leven voor anderen. Dat is toch net zo goed laf, dan kan je niet omgaan met keuzes van anderen. Ben je ook tegen euthanasie? Dat ligt toch niet zover van andere vormen van zelfmoord af. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |