|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
+1 Vaders had er geen zin meer in afgelopen nacht. Gelukkig is de poging mislukt, maar het hakt er wel in. Eerste poging in z'n 69 jarige bestaan. Ik zie er de ernst wel van in, maar jammergenoegd vondt 2/3e van de kroost het niet nodig om het werk even neer te leggen en naar 'm toe te gaan. Ik heb ze wederom op het hart gedrukt dat dit geslacht dient uit te sterven. Morgen weer naar 'm toe. We zijn klaar |
|
Erg om te horen Het is helaas schering en inslag tegenwoordig [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 31-05-2022 20:57] |
|
Hoe zit het met "geld naar de zorg" tegenwoordig? Het oplopende aantal zelfdodingen plus de erg lange wachtlijsten voor behandeling zouden toch wel een signaal naar de overheid moeten zijn. We zijn klaar |
|
Sterkte. |
|
verkeerd knopje mja [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-10-2022 14:34] When your people matter, menstrual health matters |
|
Je kan het nu tenminste wel navertellen. O, wacht... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
https://nos.nl/artikel/2483234-3-5-jaar-cel-voor-man-die-middel-x-voor-zelfdoding-leverde Jammer. Het zou een stuk eenvoudiger moeten zijn om zelfmoord te kunnen plegen. Desnoods leggen ze de pillen bij de kassasnoep in de supers. Wel even duidelijk erop zetten wat het is. |
|
vorige week maandag iemand ontslagen bij één van de opdrachtgevers, woensdag plots bericht op intranet dat die de dinsdag zelfmoord gepleegd heeft. Hadden ze me wel even kunnen laten weten, al was het maar om opvolging te kunnen doen bij de collega's van de nachtshift. Ja wellbeing is belangrijk hoor. had overigens vooral met een vechtscheiding te maken, nadien te weten gekomen (ook het ontslag en het minder functioneren) signature |
|
Pas zelf maar op wat dat betreft. Ooit gaat er 1 je hartje bereiken. |
|
Ik was best wel in shock, even denk je toch dat het ontslag de druppel was. maar zo arrogant ben ik nu ook weer niet dat ik het begin te geloven, dergelijk vals narcisme is zo zielig. Zat er vooral mee in naar de directe collega's. Geen opvolging want HR niet op de hoogte. Best kut. signature |
|
Een hele geruststelling dat je invloed van het ontslag kunt uitsluiten. Het zal inderdaad toeval zijn. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Jezus, wees even geen lul "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Best mogelijk dat het een invloed heeft. Zegt niets over schuld dus geen probleem met die stelling. signature |
|
Niet echt boeiend verder, wel? |
|
Ja nu wordt er volop geroddeld en er zit nog een heel verhaal achter. Nu is iedereen ook plots weer expert over het topic en gaat het bedrijf "investeren" in vertrouwenspersonen. Best spreken ze Roemeens, Pools, etc. Veel gevoelens raken echt lost in translation. signature |
|
quote: Dan kan het dus ook de druppel zijn geweest. Terwijl je eerst beweerde van niet. Schuldig ben je wat mij betreft nooit, want uiteindelijk is het aan degene zelf wat die met een ontslag doet. Sommigen maken er een eind aan, anderen zien het als een mooie gelegenheid om iets anders te gaan doen. [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 24-07-2023 14:38] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Eventjes wel inderdaad. En dan nog effectief in de zin van schuld hebben aan ipv invloed hebben. Maar daaraan vasthouden/daarin gaan geloven, aan dat gevoel/die gedachte, is in geen enkel opzicht ok. signature |
|
quote:Voel jezelf niet te groot om aan te kloppen. |
|
quote: dat ben ik natuurlijk hier aan het doen. bedankt voor jullie support lieverds signature |
|
Ja ok, maar dat is niet zo heel erg zinvol. Al snap ik dat je op je werk je projectie van jezelf in stand moet houden, en hier niet. |
|
Zou ie op zijn werk ook met een kip onder z'n navel rondlopen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
covert ad hominem? Check het even voor Paul |
|
quote: yup signature |
|
quote: dan is het alsnog vrij zinvol lijkt me signature |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |