IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Zelfmoord, da's wel het laatste wat ik zou doen. Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-05-2022 21:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Alle sterkte, allemaal


I wish I was a butterfly


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 31-05-2022 17:29 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

+1

Vaders had er geen zin meer in afgelopen nacht. Gelukkig is de poging mislukt, maar het hakt er wel in.
Eerste poging in z'n 69 jarige bestaan. Ik zie er de ernst wel van in, maar jammergenoegd vondt 2/3e van de kroost het niet nodig om het werk even neer te leggen en naar 'm toe te gaan.

Ik heb ze wederom op het hart gedrukt dat dit geslacht dient uit te sterven.

Morgen weer naar 'm toe.


We zijn klaar


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 31-05-2022 20:56 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Erg om te horen Het is helaas schering en inslag tegenwoordig

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 31-05-2022 20:57]


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 01-06-2022 6:15 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Hoe zit het met "geld naar de zorg" tegenwoordig? Het oplopende aantal zelfdodingen plus de erg lange wachtlijsten voor behandeling zouden toch wel een signaal naar de overheid moeten zijn.


We zijn klaar


BillekeAlwerti
watch?v=dQw4w9WgXcQ
Usericon van BillekeAlwerti
Posted 01-06-2022 9:45 by BillekeAlwerti Wijzig reactieProfiel van BillekeAlwertiQuote dit bericht

Sterkte.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-10-2022 14:34 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

verkeerd knopje mja

[Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-10-2022 14:34]


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-10-2022 14:45 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Je kan het nu tenminste wel navertellen.

O, wacht...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 18-07-2023 13:32 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

https://nos.nl/artikel/2483234-3-5-jaar-cel-voor-man-die-middel-x-voor-zelfdoding-leverde

Jammer. Het zou een stuk eenvoudiger moeten zijn om zelfmoord te kunnen plegen. Desnoods leggen ze de pillen bij de kassasnoep in de supers. Wel even duidelijk erop zetten wat het is.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 11:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

vorige week maandag iemand ontslagen bij één van de opdrachtgevers, woensdag plots bericht op intranet dat die de dinsdag zelfmoord gepleegd heeft.


Hadden ze me wel even kunnen laten weten, al was het maar om opvolging te kunnen doen bij de collega's van de nachtshift.


Ja wellbeing is belangrijk hoor.


had overigens vooral met een vechtscheiding te maken, nadien te weten gekomen (ook het ontslag en het minder functioneren)


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-07-2023 12:08 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Pas zelf maar op wat dat betreft. Ooit gaat er 1 je hartje bereiken.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 12:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik was best wel in shock, even denk je toch dat het ontslag de druppel was.


maar zo arrogant ben ik nu ook weer niet dat ik het begin te geloven, dergelijk vals narcisme is zo zielig.


Zat er vooral mee in naar de directe collega's. Geen opvolging want HR niet op de hoogte. Best kut.


signature


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 24-07-2023 13:30 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

Een hele geruststelling dat je invloed van het ontslag kunt uitsluiten. Het zal inderdaad toeval zijn.


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 24-07-2023 13:45 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Jezus, wees even geen lul


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 14:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Best mogelijk dat het een invloed heeft. Zegt niets over schuld dus geen probleem met die stelling.


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-07-2023 14:04 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Niet echt boeiend verder, wel?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 14:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ja nu wordt er volop geroddeld en er zit nog een heel verhaal achter. Nu is iedereen ook plots weer expert over het topic en gaat het bedrijf "investeren" in vertrouwenspersonen.

Best spreken ze Roemeens, Pools, etc. Veel gevoelens raken echt lost in translation.




signature


OPPEREINDBAAS
The user formerly known as EINDBAAS
Usericon van OPPEREINDBAAS
Posted 24-07-2023 14:36 by OPPEREINDBAAS Wijzig reactieProfiel van OPPEREINDBAASQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2023 14:04 schreef Hypnos het volgende:
Best mogelijk dat het een invloed heeft. Zegt niets over schuld dus geen probleem met die stelling.

Dan kan het dus ook de druppel zijn geweest. Terwijl je eerst beweerde van niet. Schuldig ben je wat mij betreft nooit, want uiteindelijk is het aan degene zelf wat die met een ontslag doet. Sommigen maken er een eind aan, anderen zien het als een mooie gelegenheid om iets anders te gaan doen.

[Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 24-07-2023 14:38]


Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 14:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Eventjes wel inderdaad. En dan nog effectief in de zin van schuld hebben aan ipv invloed hebben.

Maar daaraan vasthouden/daarin gaan geloven, aan dat gevoel/die gedachte, is in geen enkel opzicht ok.


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-07-2023 14:55 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2023 14:12 schreef Hypnos het volgende:
Ja nu wordt er volop geroddeld en er zit nog een heel verhaal achter. Nu is iedereen ook plots weer expert over het topic en gaat het bedrijf "investeren" in vertrouwenspersonen.

Best spreken ze Roemeens, Pools, etc. Veel gevoelens raken echt lost in translation.



Voel jezelf niet te groot om aan te kloppen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 15:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2023 14:55 schreef Tanteloos het volgende:
Voel jezelf niet te groot om aan te kloppen.



dat ben ik natuurlijk hier aan het doen.

bedankt voor jullie support lieverds


signature


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 24-07-2023 15:18 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Ja ok, maar dat is niet zo heel erg zinvol. Al snap ik dat je op je werk je projectie van jezelf in stand moet houden, en hier niet.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 24-07-2023 15:42 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Zou ie op zijn werk ook met een kip onder z'n navel rondlopen?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 24-07-2023 15:55 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

covert ad hominem? Check het even voor Paul


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 19:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2023 15:55 schreef ArsedNaturalist het volgende:
covert ad hominem? Check het even voor Paul


yup



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2023 19:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2023 15:18 schreef Tanteloos het volgende:
Ja ok, maar dat is niet zo heel erg zinvol. Al snap ik dat je op je werk je projectie van jezelf in stand moet houden, en hier niet.


dan is het alsnog vrij zinvol lijkt me


signature


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen