|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Dat lijkt mij het beste ja, maar niet iedereen op ieder moment dus. quote:Daar zal je in zo'n situatie vast meer aan hebben dan de typische ZM-reactie "Je moet het allemaal zelf doen en actie ondernemen.". |
|
ach ZM bruist van de wanhopig uitschot, jij ben een beetje de positieve uitzondering met je international musicale carriere vergelijkbaar met the village people. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Laat iedereen dat even lekker zelf bepalen. Alsof hij de enige is hier met negatieve gedachten. Daar komt bij, slechts met dergelijke gelijkgestemden chatten werkt misschien alleen maar averechts. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ok, whatever dan.... vooral lekker in je eigen ellende gaar blijven koken Ik ga lekker bier drinken, AJO! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Tuurlijk, maar of dat ook altijd strookt met de realiteit? ... hoe de hazen lopen ... |
|
soms wel en soms ook niet.. lui die zich hier als eikels gedragen, bleken behoorlijk mee te vallen... andersom trouwens ook.. maargoed, zoals ik zei: goed weekend allemaal.. de Karhu roept! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Wat maakt het uit of dit wel of niet een juist forum is voor die toestanden zoals jij dat mooi verwoord? |
|
Er zijn fora waar mensen met dit soort ernstige depressieve klachten "professioneel" geholpen kunnen worden, vandaar misschien? Zat psychologie fora met volk dat (algemeen gezien) wat minder kort door de bocht is. Anderzijds zou juist een reactie als die van Bastianus iemand ook wel wakker kunnen schudden. De beste hulp komt meestal uit onverwachte hoek dus kan het geen kwaad om af en toe een bommetje te droppen her en der. Het oogst hier iig vele reacties, beetje selectief lezen en je kan er best wat nuttigs uit halen imo. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Groetjes aan Helveetje en Powertiekje natuurlijk Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Misschien is dat niet wat hij wil? Dat proffie fora gebeuren? En wellicht voelt ie zich meer thuis in het kort door de bocht fora gebeuren zoals hier? |
|
Dat zeg ik, sort of Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote:Ze falen voor mij erg helder: gevolgen worden tijdens opnames aangepakt, maar de oorzaak laat men zitten. Hierdoor komen na opname de gevolgen weer terug, en volgt er weer een opname. Ik wil niet voor de komende 20 jaar werk voor hun blijven. quote:Gedaan. Actief geweest op een suicide preventie forum. Ik voel me er een alien. Weet niet wat ik lees en stuit keer op keer op onbegrip. quote: Dit krijg ik nu na 10 jaar ook plotseling van de familie te horen. Ik onderneem zelf meer actie dan wie dan ook [het volgende week startende onderzoek heb ik zelf aangevraagd], maar dat zien ze niet. Het allemaal zelf doen kan ik niet, dat is lang en breed bewezen, maar ondanks dat blijven ze het zeggen. Dergelijk onbegrip van mensen die ooit erg dicht bij je stonden kan ik nog steeds niet plaatsen. Verder heb ik zoals Mortis Rex zegt enorm veel behoefte aan niet-proffesionele praat. Gewone mensen, gewone reacties. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: ooit ook iets dergelijks te gekregen van een familielid, dat ik me zou proberen te verschuilen achter een stoornis en zo de confrontatie niet zou hoeven aan te gaan, dit las ik uit een rapport naar aanleiding van een gesprek dat ze met haar hadden gevoerd, voelde als een dolksteek in mn rug quote: Wat is volgens jou de oorzaak dan? ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: quote:Oké, dan had ik het dus mis. |
|
quote:Traumatische ervaringen. Welke is wat te persoonlijk voor op een openbaar forum. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Ok, dat snap ik. Wat ik alleen niet zo goed snap is dat je een tijdje terug een vorm van autisme als oorzaak zag. En dat ontstaat niet door traumatische ervaringen, daar word je mee geboren. Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk, maar ik vraag me toch af of je ondertussen je eigen diagnose hebt bijgesteld. ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote:Neh. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Begrijpelijk en prima. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Exact! Dus laat ik het hierbij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
'Sup LV? When your people matter, menstrual health matters |
|
Niks, hoezo? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Just checkin' how ya doin' When your people matter, menstrual health matters |
|
Een ban betekend niet dat ik dood ben. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |