|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En ik ben een beetje klaar met jouw beschuldigingen richting mij. Maak je over mijn empathie richting anderen vooral geen zorgen. Ik uit ze blijkbaar niet op dezelfde manier als jij, deal with it. En oh, ik heb buiten het forum om nog contact gehad met Fusion. Ik kreeg de indruk dat mijn bemoeienis wel gewaardeerd werd. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Trek jij ellende aan of trekt ellende jouw aan? |
|
quote:En ze zeggen ze dat ik ziek in mijn hoofd ben. Ik weet dat ten minste van mezelf. Je hebt blijkbaar zelf nooit aan deze afgrond gestaan. Good for you. Maar man, je hoeft je niet altijd als een WMP te gedragen. When your people matter, menstrual health matters |
|
|
|
Van jou was al bekend, toen je n.a.v. een citaat op dit forum waarin iemand zijn depressie beschreef en hoe extreem deze was dat zelfs geluiden van een tram hem compleet overstuur maakten, deze persoon belachelijk maakte, dat je gelukkig geen dergelijke ervaring met depressie hebt. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik heb m'n twijfels hierbij. ..Maargoed, ik ben op 't moment een soort van dakloos en heb 't aan den lijve ondervonden dat met het extremer worden van bepaalde situaties (zoals lage buitentemperaturen in combinatie met slaaptekort)er minder ruimte is voor depressie. Er onstaan soms eilandjes in de waddenzee uit zandbanken https://tools.wmflabs.org/geohack/geohack.php?language=nl¶ms=53_57_N_8_30_E_type:isle_scale:25000&pagename=Waddeneilanden .. Ik zou toch willen zeggen ″probeer het uit te stellen″.. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik maakte niemand belachelijk en al helemaal niet om de door jou verzonnen reden. Is natuurlijk ook een manier om gelijk proberen te krijgen: dingen verzinnen. Jou maak ik nu wel belachelijk. Niet omdat je depressief zou zijn, of suicidaal, maar omdat je aandachtstrekkerij zo ongelooflijk op- en doorzichtig is. Jezelf depressief voordoen om wat aandacht proberen te krijgen, heel veel lager kun je niet zinken. |
|
Eh? Kunnen we nou ook al diagnoses stellen via een forum? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: You just did. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Niet iedereen is zo goedgelovig naïef als jij. |
|
quote: Tering, wat een verzuurde insteek en wat een onwetendheid. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Meneer WMP laat nu zien dat hij sociaalemotioneel voorstellingsvermogen van een 14 jarige heeft. Dit zit ook tegen het pathologische aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Weer dat 'meneer WMP'. Heb ik ooit gezegd dat ik een man ben? Wat een aannames weer. |
|
En dat in deze tijd! Schande! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Je zou wel het zuurste kreng zijn wat ik ooit 'gezien' heb. Hulde! https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote:Leugenaar. quote: quote:Hoe ziek moet je zijn hier op te komen. Ik weet niet of ik moet lachen of moet huilen. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: |
|
Om ontopic te blijven, ik hoop dat WMP een pervasieve ontwikkelingsstoornis heeft, want dit is een score 2 op 1 van de 20 items van de PCL-r. En daar wil je liever niet hoog op scoren. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ben je daar 100% zeker van of is het een onderbuikgevoel? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Vrouwelijk instinct! [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 17-03-2019 21:05] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: WMP is een van de zangeressen van Mai Tai? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
mja blabla [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 10-10-2022 14:01] When your people matter, menstrual health matters |
|
quote:Ik heb er geen last van. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ooit keek ik enorm tegen een scheiding op, maar achteraf blijkt het een hele goede beslissing te zijn geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |