IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Zelfmoord, da's wel het laatste wat ik zou doen. Vorige pagina | Volgende pagina
Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 11-09-2020 12:09 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Zou een XL shot heroïne ook werken?


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 11-09-2020 12:21 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 11 september 2020 11:55 schreef ElitE het volgende:
Schermbloemigen zijn soms wel lastig uit elkaar te houden, je zit zomaar met je wanhopige kop een heerlijk kervelsoepje weg te werken.


de horror!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 11-09-2020 13:49 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2020 12:09 schreef Slegthyd het volgende:
Zou een XL shot heroïne ook werken?


Probeer eens?

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-09-2020 13:50]


Het is de lichtinval ;')


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 23-01-2021 2:35 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Mijn moeder heeft een poging gedaan wat god dank niet is geluk dmv pillen...

Mijn opa heeft zelfmoord gepleegd door zich zelf op te hangen..

t waren zeer heftige ervaringen voor mij, ik was tussen de 18 en 20 toe beide gebeurtenissen plaats vonden.

Bij me zelf is er een enorme bewust zijn van hoe geweldig het leven is, ik wet niet of die instelling een gevolg is van...voor de nabestaanden mijn oma mijn vader en zn broer en zussen is het echt een hel geweest en waarschijnlijk hebben sommigen er nog last van nu na meer dan 20 jaar..

Het rare is dat ik enorm kan genieten van de muziek van Shining,Betlehen en Silencer...een soort kwelling die wordt verlicht door die extreme muziek..


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 23-01-2021 2:50 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2021 2:35 schreef hellhun het volgende:
Het rare is dat ik enorm kan genieten van de muziek van Shining,Betlehen en Silencer...een soort kwelling die wordt verlicht door die extreme muziek..
Wat is daar raar aan? Je weet zelf toch wel dat het vaak (niet altijd) pure marketing is die aansluit op wat de edgelord kids willen horen?


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 23-01-2021 3:11 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

geen idee waarom maar ik haal kracht uit die suicidal blackmetal muziek...echt heel intens zijn sommige platen voor me.

Livets ändhållplats van Shining en de plaat van Silencer ...


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Slegthyd
Usericon van Slegthyd
Posted 23-01-2021 5:22 by Slegthyd Wijzig reactieProfiel van SlegthydQuote dit bericht

Shining is 1 grote marketing machine met aansteller Niklas aan het roer. Bij Silencer weet ik niet in hoeverre het 'suicidal' gedeelte genuine is.
Wat overigens los staat van de muziek wat mij betreft. Kaiser W. bijvoorbeld is een gigantische 'stoerdoenerij' loser, maar Planet ZOG is wel een uitermate lekkere tape.

Mythics kan je helpen aan dsbm platen waarbij de artiesten volledig oprecht zijn.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-01-2021 10:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2021 5:22 schreef Slegthyd het volgende:
Bij Silencer weet ik niet in hoeverre het 'suicidal' gedeelte genuine is.



Die hele varkenspoten-stunt plaatst hem m.i. precies in dezelfde hoek als Niklas.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2021 11:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Een paar knuffels doen soms wonderen


signature


hellhun
Usericon van hellhun
Posted 23-01-2021 13:00 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

T zal allemaal wel, maar ik had er wat asn in die tijd, en de door mij genoemde platen blijven geweldig..


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-01-2021 14:15 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Tuurlijk. Ik waardeer het ook heel erg. Maar het blijft gimmick.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 02-08-2021 16:25 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-08-2021 17:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Children of Men


signature


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-05-2022 9:29 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De vader van de kinderen van mijn zus (waar ze al een hele tijd niet meer mee samen was) heeft zich gisteren opgehangen. Het was een aan alcohol en wiet verslaafde labiele lowlife, die zijn kinderen een enorm schuldgevoel probeerde aan te praten over de scheiding met hun mama en met deze finale daad doet hij er nog eens een schepje bovenop. Die kinderen (en ook mijn zus trouwens) gaan er sowieso een schuldgevoel aan overhouden, ook al is het natuurlijk helemaal hun schuld niet. Het is de eerste keer dat ik van zo dichtbij een zelfmoord meemaak. Het is erg precair en moeilijk om daar een mening over te hebben, maar nu besef ik (in dit specifieke geval) pas echt wat voor een nefast effect dit heeft op de nabestaanden.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Sater
Usericon van Sater
Posted 23-05-2022 9:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Damn… heel veel sterkte voor alle betrokkenen!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-05-2022 9:52 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Heftig, stekte aan allen!


When your people matter, menstrual health matters


Herfsthoofd666
Usericon van Herfsthoofd666
Posted 23-05-2022 11:02 by Herfsthoofd666 Wijzig reactieProfiel van Herfsthoofd666Quote dit bericht

Mensen met kroost zouden nooit uit het leven mogen stappen.

Sterkte!


We zijn klaar


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 23-05-2022 11:11 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Merci allen. Het zal veel babbelen worden met die kinderen en hun duidelijk maken dat zij er echt niks aan konden doen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 23-05-2022 11:33 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Kloten is dat. Het voelt zo machteloos, ook naar die kinderen toe. Maar inderdaad, realiteit is dat je er echt niks aan kan doen meestal.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 23-05-2022 15:51 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 23 mei 2022 11:11 schreef PandroidJack het volgende:
Merci allen. Het zal veel babbelen worden met die kinderen en hun duidelijk maken dat zij er echt niks aan konden doen.
Kan niet in jouw situatie en agenda kijken, en waar bemoei ik me mee idd, maar kan me zo voorstellen dat die kinderen en hun moeder jou/jullie de komende maanden veel nodig hebben. Veel praktische steun maar vooral ook bakken met liefde en idd de overtuiging dat het niet aan hen lag!


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 23-05-2022 16:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zo, heftig!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 23-05-2022 21:26 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

Hier bij ons in de familie vorig jaar ook een zelfmoord gehad. Achterneef van mij die er een einde aan gemaakt heeft. Nog maar 33 jaar.

Veel sterkte alvast!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 24-05-2022 6:22 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Merci, jij ook


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-05-2022 11:50 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Jup, hier ook. 25-jarig neefje is na jarenlange depressies en behandelingen voor een trein gesprongen. Bah.

Sterkte idd.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 24-05-2022 22:25 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2022 6:22 schreef PandroidJack het volgende:
Merci, jij ook

Thanks. België is helaas nog altijd koploper qua zelfdodingen. En dat zijn we al heel lang. Nu ja, ook niet verwonderlijk als je ziet hoeveel onze maatschappij verwacht van mensen. 8u werken per dag en dat 5 dagen per week, ook nog eens onder hoge druk. Komt daar ook nog een huishouden bij. En je moet een groot huis bezitten, en veel kinderen hebben, en een dikke auto onder je kont. Is niet zo verwonderlijk dat een land dan met zoveel zelfmoorden en burn-outs te maken krijgt.

Onze maatschappij is ernstig ziek

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 24-05-2022 22:27]


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen