|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Zou een XL shot heroïne ook werken? |
|
quote: Probeer eens? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 11-09-2020 13:50] Het is de lichtinval ;') |
|
Mijn moeder heeft een poging gedaan wat god dank niet is geluk dmv pillen... Mijn opa heeft zelfmoord gepleegd door zich zelf op te hangen.. t waren zeer heftige ervaringen voor mij, ik was tussen de 18 en 20 toe beide gebeurtenissen plaats vonden. Bij me zelf is er een enorme bewust zijn van hoe geweldig het leven is, ik wet niet of die instelling een gevolg is van...voor de nabestaanden mijn oma mijn vader en zn broer en zussen is het echt een hel geweest en waarschijnlijk hebben sommigen er nog last van nu na meer dan 20 jaar.. Het rare is dat ik enorm kan genieten van de muziek van Shining,Betlehen en Silencer...een soort kwelling die wordt verlicht door die extreme muziek.. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote:Wat is daar raar aan? Je weet zelf toch wel dat het vaak (niet altijd) pure marketing is die aansluit op wat de edgelord kids willen horen? |
|
geen idee waarom maar ik haal kracht uit die suicidal blackmetal muziek...echt heel intens zijn sommige platen voor me. Livets ändhållplats van Shining en de plaat van Silencer ... Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Shining is 1 grote marketing machine met aansteller Niklas aan het roer. Bij Silencer weet ik niet in hoeverre het 'suicidal' gedeelte genuine is. Wat overigens los staat van de muziek wat mij betreft. Kaiser W. bijvoorbeld is een gigantische 'stoerdoenerij' loser, maar Planet ZOG is wel een uitermate lekkere tape. Mythics kan je helpen aan dsbm platen waarbij de artiesten volledig oprecht zijn. |
|
quote: Die hele varkenspoten-stunt plaatst hem m.i. precies in dezelfde hoek als Niklas. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Een paar knuffels doen soms wonderen signature |
|
T zal allemaal wel, maar ik had er wat asn in die tijd, en de door mij genoemde platen blijven geweldig.. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Tuurlijk. Ik waardeer het ook heel erg. Maar het blijft gimmick. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Voor degene die er toch behoefte aan heeft: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/3429062/zelfmoordpoeder-simpel-te-bestellen-in-speciaal-kluisje-veel-vraag-naar Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Children of Men signature |
|
De vader van de kinderen van mijn zus (waar ze al een hele tijd niet meer mee samen was) heeft zich gisteren opgehangen. Het was een aan alcohol en wiet verslaafde labiele lowlife, die zijn kinderen een enorm schuldgevoel probeerde aan te praten over de scheiding met hun mama en met deze finale daad doet hij er nog eens een schepje bovenop. Die kinderen (en ook mijn zus trouwens) gaan er sowieso een schuldgevoel aan overhouden, ook al is het natuurlijk helemaal hun schuld niet. Het is de eerste keer dat ik van zo dichtbij een zelfmoord meemaak. Het is erg precair en moeilijk om daar een mening over te hebben, maar nu besef ik (in dit specifieke geval) pas echt wat voor een nefast effect dit heeft op de nabestaanden. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Damn… heel veel sterkte voor alle betrokkenen! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Heftig, stekte aan allen! When your people matter, menstrual health matters |
|
Mensen met kroost zouden nooit uit het leven mogen stappen. Sterkte! We zijn klaar |
|
Merci allen. Het zal veel babbelen worden met die kinderen en hun duidelijk maken dat zij er echt niks aan konden doen. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Kloten is dat. Het voelt zo machteloos, ook naar die kinderen toe. Maar inderdaad, realiteit is dat je er echt niks aan kan doen meestal. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
quote:Kan niet in jouw situatie en agenda kijken, en waar bemoei ik me mee idd, maar kan me zo voorstellen dat die kinderen en hun moeder jou/jullie de komende maanden veel nodig hebben. Veel praktische steun maar vooral ook bakken met liefde en idd de overtuiging dat het niet aan hen lag! When your people matter, menstrual health matters |
|
Zo, heftig! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hier bij ons in de familie vorig jaar ook een zelfmoord gehad. Achterneef van mij die er een einde aan gemaakt heeft. Nog maar 33 jaar. Veel sterkte alvast! |
|
Merci, jij ook The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Jup, hier ook. 25-jarig neefje is na jarenlange depressies en behandelingen voor een trein gesprongen. Bah. Sterkte idd. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Thanks. België is helaas nog altijd koploper qua zelfdodingen. En dat zijn we al heel lang. Nu ja, ook niet verwonderlijk als je ziet hoeveel onze maatschappij verwacht van mensen. 8u werken per dag en dat 5 dagen per week, ook nog eens onder hoge druk. Komt daar ook nog een huishouden bij. En je moet een groot huis bezitten, en veel kinderen hebben, en een dikke auto onder je kont. Is niet zo verwonderlijk dat een land dan met zoveel zelfmoorden en burn-outs te maken krijgt. Onze maatschappij is ernstig ziek [Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 24-05-2022 22:27] |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |