IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 14-11-2003 12:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Er zijn gewoon veel bm bands die stukken beter zijn dan Nargaroth.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 14-11-2003 19:09 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 22:21 schreef Sater het volgende:
Dan houdt ie er gewoon 10 achter en die gaan, elke keer dat ie geen geld heeft voor de huur, egay op.
dat kan natuurlijk ook.


thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 16-11-2003 13:07 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

Ik heb vrijdag "geliebte des regens" binnen gekregen. Het is een vet album maar Herbstleyd blijft favoriet.

Wie heeft Herbstleyd op LP en wil hem kwijt?


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-10-2004 13:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wat heeft Herr Kanwulf nu ineens tegen Darkthrone?
Op de achterkant van het boekje van Prosatanica Shooting Angels staat: "No Dark Throne fan!"



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-10-2004 13:42]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 01-10-2004 19:40 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 13:41 schreef BurZum het volgende:
Wat heeft Herr Kanwulf nu ineens tegen Darkthrone?
Op de achterkant van het boekje van Prosatanica Shooting Angels staat: "No Dark Throne fan!"




Darkthrone heerscht als de Hel, maar hoe is de nieuwe Nargaroth in vergelijking met het voorgaande spul?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 01-10-2004 21:37 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

Is de nieuwe al uit dan?


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 01-10-2004 21:39 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 13:41 schreef BurZum het volgende:
Wat heeft Herr Kanwulf nu ineens tegen Darkthrone?
Op de achterkant van het boekje van Prosatanica Shooting Angels staat: "No Dark Throne fan!"



Kanwulf is een beetje een kneusje, hoewel zn muziek de pan uit heerscht. Ik vond die sample van PSA flink kut. Hoe is de rest van het album?

[Dit bericht is gewijzigd door Samoht Slegov op 01-10-2004 21:39]


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-10-2004 21:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 13:41 schreef BurZum het volgende:
Wat heeft Herr Kanwulf nu ineens tegen Darkthrone?
Op de achterkant van het boekje van Prosatanica Shooting Angels staat: "No Dark Throne fan!"

Kanwulf is volgens mij gewoon een beetje een wijf. Hij gedraagt zich er in ieder geval wel als een. Altijd wat met die gast, dan weer hier tegen zijn, dan is dat weer niet goed... Typisch blekkiegedrag.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-10-2004 11:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 oktober 2004 19:40 schreef Verval het volgende:
Darkthrone heerscht als de Hel, maar hoe is de nieuwe Nargaroth in vergelijking met het voorgaande spul?


Hij klinkt weer als het oudere materiaal. Ook meer afwisseling dan op Geliebte des Regens.
Erg goed album met een geweldige sfeer.

Het schijnt dat Akhenaten heeft meegewerkt aan dit album.

En dat gezeik op Darkthrone begrijp ik niet, het is wel een beetje een zeikerd die Kanwulf.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-10-2004 11:36]


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-10-2004 11:38 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 2 oktober 2004 11:30 schreef BurZum het volgende:
Hij klinkt weer als het oudere materiaal. Ook meer afwisseling dan op Geliebte des Regens.
Erg goed album met een geweldige sfeer.

Het schijnt dat Akhenaten heeft meegewerkt aan dit album.

En dat gezeik op Darkthrone begrijp ik niet, het is wel een beetje een zeikerd die Kanwulf.


Dan is het al helemaal raar dat ze Darkthrone afzeiken, want Akhenaten heb ik vaak genoeg met een darkthrone shirt aan gezien! Maarja, ik heb een live concert van hem op dvd en daar verteld hij wel dat hij een grote hekel heeft aan de noorse scene van nu, omdat het allemaal "trendfuckers" zijn. Achja, is eraan te horne dat akhenaten heeft meegewerkt?



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-10-2004 11:50 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 2 oktober 2004 11:38 schreef valfar het volgende:
Achja, is eraan te horne dat akhenaten heeft meegewerkt?


Niet echt, het is weer een typisch Nargaroth album.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-10-2004 11:50]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 02-10-2004 12:34 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 2 oktober 2004 11:30 schreef BurZum het volgende:
Hij klinkt weer als het oudere materiaal. Ook meer afwisseling dan op Geliebte des Regens.
Erg goed album met een geweldige sfeer.



Binnenkort maar gaan halen dan.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 02-10-2004 17:33 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

nevermind

[Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 02-10-2004 17:33]


Zodiac
ja
Usericon van Zodiac
Posted 02-10-2004 17:54 by Zodiac Wijzig reactieProfiel van ZodiacQuote dit bericht

Zonder Darkthrone zou Nargaroth misschien niet eens bestaan hebben. Huilebalk Kahnwulf zal wel over het nieuwe Darkthrone klagen, en dat zou dan weer niet eens onterecht zijn.



This is Zodiac speaking...


valfar
Usericon van valfar
Posted 02-10-2004 19:00 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 2 oktober 2004 17:54 schreef Zodiac het volgende:
Zonder Darkthrone zou Nargaroth misschien niet eens bestaan hebben. Huilebalk Kahnwulf zal wel over het nieuwe Darkthrone klagen, en dat zou dan weer niet eens onterecht zijn.




Sardonic Wrath heerscht anders behoorlijk!



Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 03-10-2004 13:42 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

Ik vind de nieuwe darkthrone een beetje saai. Hoewel ze hier en daar nog wel erg gave nummers hebben.


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 03-10-2004 13:45 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2004 11:30 schreef BurZum het volgende:
Hij klinkt weer als het oudere materiaal. Ook meer afwisseling dan op Geliebte des Regens.
Erg goed album met een geweldige sfeer.

Het schijnt dat Akhenaten heeft meegewerkt aan dit album.

En dat gezeik op Darkthrone begrijp ik niet, het is wel een beetje een zeikerd die Kanwulf.

Geliebte Des Regens was wel gaaf maar ik ben toch wel blij dat het weer een beetje naar het oude werk toegaat.

Dat is nog eens goed nieuws. Gezien Judas Iscariot toch wel een van mn favoriete bands is.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 03-10-2004 13:51 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik heb Prosatanica shooting angels nu één keer beluisterd en ben er wel positief over. Minpunt is wel de domme teksten en dat 'No Dark Throne Fan' met grote letters in het boekje.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 03-10-2004 20:16 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

Ik ben er wel benieuwd naar


valfar
Usericon van valfar
Posted 03-10-2004 20:31 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 3 oktober 2004 13:45 schreef Samoht Slegov het volgende:
Geliebte Des Regens was wel gaaf maar ik ben toch wel blij dat het weer een beetje naar het oude werk toegaat.

Dat is nog eens goed nieuws. Gezien Judas Iscariot toch wel een van mn favoriete bands is.


Je vindt Sardonic Wrath wel saai maar Geliebte des Regnes niet? Nouja, smaken verschillen



Samoht Slegov
Usericon van Samoht Slegov
Posted 03-10-2004 22:07 by Samoht Slegov Wijzig reactieProfiel van Samoht SlegovQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2004 20:31 schreef valfar het volgende:
Je vindt Sardonic Wrath wel saai maar Geliebte des Regnes niet? Nouja, smaken verschillen

Ja klinkt mischien gek. Maar Geliebte des regens is heel erg hypnotiserend en zo, door de herhalende riffs. En dat vind ik erg gaaf. De nieuwe darkthrone vind ik niet boeiend.

[Dit bericht is gewijzigd door Samoht Slegov op 03-10-2004 22:08]


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 14-05-2005 20:49 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

*schop* Herbstleyd, sfeervolle rauwe blackmetal met een best vette productie.


Judas Iscariot
Usericon van Judas Iscariot
Posted 14-05-2005 23:56 by Judas Iscariot Wijzig reactieProfiel van Judas IscariotQuote dit bericht

Toevallig heb ik Herbstleyd pas nog gedraaid. Dit komt bij mij niet vaak voor, daar hij nogal langdradig is en je er echt voor in de stemming moet zijn. Het viel met trouwens op dat de invloeden van Graveland er wel erg dik bovenop liggen op deze release.
Toch zie ik dit wel als het hoogtepunt van Nargaroth. Niet dat het latere werk slecht is, integendeel. Maar ik denk dat de kwaliteiten van Kanwulf hier beter tot hun recht komen.


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 15-05-2005 1:21 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Ik vond het ook wel op Graveland lijken idd. Het overige werk van nargaroth is mij onbekend. Mede doordat ik na het lezen van reviews niet erg enthousiast werd...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 29-03-2006 20:12 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ben nu Herbstleyd aan het luisteren. Prachtplaat
Black Metal Ist Krieg is ook gaaf, maar al die verschillende producties per nummer en de covers vind ik niet geweldig


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen