|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn gewoon veel bm bands die stukken beter zijn dan Nargaroth. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb vrijdag "geliebte des regens" binnen gekregen. Het is een vet album maar Herbstleyd blijft favoriet. Wie heeft Herbstleyd op LP en wil hem kwijt? |
|
Wat heeft Herr Kanwulf nu ineens tegen Darkthrone? Op de achterkant van het boekje van Prosatanica Shooting Angels staat: "No Dark Throne fan!" [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 01-10-2004 13:42] |
|
quote: Darkthrone heerscht als de Hel, maar hoe is de nieuwe Nargaroth in vergelijking met het voorgaande spul? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Is de nieuwe al uit dan? |
|
quote: Kanwulf is een beetje een kneusje, hoewel zn muziek de pan uit heerscht. Ik vond die sample van PSA flink kut. Hoe is de rest van het album? [Dit bericht is gewijzigd door Samoht Slegov op 01-10-2004 21:39] |
|
quote: Kanwulf is volgens mij gewoon een beetje een wijf. Hij gedraagt zich er in ieder geval wel als een. Altijd wat met die gast, dan weer hier tegen zijn, dan is dat weer niet goed... Typisch blekkiegedrag. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hij klinkt weer als het oudere materiaal. Ook meer afwisseling dan op Geliebte des Regens. Erg goed album met een geweldige sfeer. Het schijnt dat Akhenaten heeft meegewerkt aan dit album. En dat gezeik op Darkthrone begrijp ik niet, het is wel een beetje een zeikerd die Kanwulf. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-10-2004 11:36] |
|
quote: Dan is het al helemaal raar dat ze Darkthrone afzeiken, want Akhenaten heb ik vaak genoeg met een darkthrone shirt aan gezien! Maarja, ik heb een live concert van hem op dvd en daar verteld hij wel dat hij een grote hekel heeft aan de noorse scene van nu, omdat het allemaal "trendfuckers" zijn. Achja, is eraan te horne dat akhenaten heeft meegewerkt? |
|
quote: Niet echt, het is weer een typisch Nargaroth album. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 02-10-2004 11:50] |
|
quote: Binnenkort maar gaan halen dan. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
nevermind [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 02-10-2004 17:33] |
|
Zonder Darkthrone zou Nargaroth misschien niet eens bestaan hebben. Huilebalk Kahnwulf zal wel over het nieuwe Darkthrone klagen, en dat zou dan weer niet eens onterecht zijn. This is Zodiac speaking... |
|
quote: Sardonic Wrath heerscht anders behoorlijk! |
|
Ik vind de nieuwe darkthrone een beetje saai. Hoewel ze hier en daar nog wel erg gave nummers hebben. |
|
quote: Geliebte Des Regens was wel gaaf maar ik ben toch wel blij dat het weer een beetje naar het oude werk toegaat. Dat is nog eens goed nieuws. Gezien Judas Iscariot toch wel een van mn favoriete bands is. |
|
Ik heb Prosatanica shooting angels nu één keer beluisterd en ben er wel positief over. Minpunt is wel de domme teksten en dat 'No Dark Throne Fan' met grote letters in het boekje. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik ben er wel benieuwd naar |
|
quote: Je vindt Sardonic Wrath wel saai maar Geliebte des Regnes niet? Nouja, smaken verschillen |
|
quote: Ja klinkt mischien gek. Maar Geliebte des regens is heel erg hypnotiserend en zo, door de herhalende riffs. En dat vind ik erg gaaf. De nieuwe darkthrone vind ik niet boeiend. [Dit bericht is gewijzigd door Samoht Slegov op 03-10-2004 22:08] |
|
*schop* Herbstleyd, sfeervolle rauwe blackmetal met een best vette productie. |
|
Toevallig heb ik Herbstleyd pas nog gedraaid. Dit komt bij mij niet vaak voor, daar hij nogal langdradig is en je er echt voor in de stemming moet zijn. Het viel met trouwens op dat de invloeden van Graveland er wel erg dik bovenop liggen op deze release. Toch zie ik dit wel als het hoogtepunt van Nargaroth. Niet dat het latere werk slecht is, integendeel. Maar ik denk dat de kwaliteiten van Kanwulf hier beter tot hun recht komen. |
|
Ik vond het ook wel op Graveland lijken idd. Het overige werk van nargaroth is mij onbekend. Mede doordat ik na het lezen van reviews niet erg enthousiast werd... |
|
Ben nu Herbstleyd aan het luisteren. Prachtplaat Black Metal Ist Krieg is ook gaaf, maar al die verschillende producties per nummer en de covers vind ik niet geweldig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |