IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:43 schreef FolkWang het volgende:


fuckin offtopic: vrijdag ozzy?
misschien, bel maar ff als jullie erheen gaan.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 20:46 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:44 schreef impaled succubus het volgende:
ja ik vind niet alle nummers even gaaf en ik irriteer me matenloss, shoot me , aan kanwulf dus ja dat trekt dan toch snel je aandacht


kan ik me iets bij voorstellen, vooral bij black metal ist krieg. maar ik vind herbstleyd daarentegen echt veel meer heersen


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 20:48 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:45 schreef impaled succubus het volgende:
misschien, bel maar ff als jullie erheen gaan.


jaap zei net van wel en ik denk dat hij erwin ook wel meesleurt

en ik kom natuurlijk ook helemaal vanuit het zuiden des lands om in een rotkroegje te zitten in apeldoorn


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 20:48 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:46 schreef FolkWang het volgende:
kan ik me iets bij voorstellen, vooral bij black metal ist krieg. maar ik vind herbstleyd daarentegen echt veel meer heersen
dat vind een beetje een te ruizende/slecht afgemixte eenheids worst.


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 30-07-2003 20:50 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 20:48 schreef impaled succubus het volgende:
dat vind een beetje een te ruizende/slecht afgemixte eenheids worst.


ik vind die intro echt heersen , en zorn des lammes part weet ik hoeveel met dat krijsende wijf aan het einde vind ik buitengewoon sfeervol, maar goed..dat is persoonlijk

[Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 30-07-2003 20:53]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-07-2003 2:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 juli 2003 20:34 schreef impaled succubus het volgende:
hij roep zelf heel hard dat bm haat is. Waar is de haat?
hij schrijft ode's aan mensen.
dat is volgens mijn niet echt de misantropische instelling die hij met het begin nummer probeert te verwoorden.


hij eert mensen die de haat hoog hebben gehouden..


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-07-2003 2:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 juli 2003 16:54 schreef impaled succubus het volgende:
naragaroth is pure aanstellerei, zelfverheerlijking en ego opkrikking van de heer kanwulf, no way black zo als het hoort.


uhmz, waar hoor/zie/lees je dat het om hemzelf gaat of zijn rol daarin? ik merk daar niks van.

maar goed, vind zn muziek aardig heersen, het is me kil en haatdragend genoeg, iets wat veel bands tegenwoordig niet meer kunnen zeggen helaas...


Je moeder.


Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 03-08-2003 13:30 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 2:00 schreef karnivoor het volgende:
hij eert mensen die de haat hoog hebben gehouden..




Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 03-08-2003 13:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 2:00 schreef karnivoor het volgende:
hij eert mensen die de haat hoog hebben gehouden..
erik? ha die eert ie omdat ie 'm leuk op het podium vond staan.


pantserpuist
Usericon van pantserpuist
Posted 06-08-2003 19:23 by pantserpuist Wijzig reactieProfiel van pantserpuistQuote dit bericht

ik zie op festivals vaak het shirt black metal ist krieg.echt een gaaf shirt.
maar doelt nargaroth nou met dat anti beelzebub corp nou op de zanger van mystic circle???


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-08-2003 19:27 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 19:23 schreef pantserpuist het volgende:
ik zie op festivals vaak het shirt black metal ist krieg.echt een gaaf shirt.
maar doelt nargaroth nou met dat anti beelzebub corp nou op de zanger van mystic circle???


Ja. Wat denk je godverdomme zelf?

En dat shirt Iz KeWl ja.

[Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 06-08-2003 19:28]


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 06-08-2003 19:32 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

dat shirt heerscht, vooral omdat ik hem heb natuurlijk (aleen me mouwen zijn beetje aan de korte kant maar boeie )


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 06-08-2003 23:20 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Je bent niet de enige op wacken is ie echt kankervaak over de toonbank gegaan. Kanwulf: het commercieel wonder


Follow the freezing moon...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-08-2003 23:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nargaroth, Beherit en Burzum zijn dé iconen van de nieuwe nu-black-metal-kortstekelhaar-crowd, heb ik het idee.


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-08-2003 23:56 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Beherit ook al? Ik zie wel vaak de naam Fluisterwoud ( )voorbij komen op cu2pagina's.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 07-08-2003 11:38 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

beherit zag je ok er vaak idd


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 07-08-2003 11:41 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 11:38 schreef Rensykdom het volgende:
beherit zag je ok er vaak idd


Beherit Is Kvlt omdat het extreem is, dus denken alle nieuwe black metal "ontdekkers" dat ze meteen elite zijn als ze naar beherit luisteren.



"Kijkt naar eigen haar, ik moet weer opnieuw beginnen met groeien )


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 07-08-2003 11:43 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

op de blackmetal market werd ook veel zooi van graveland verkocht en daar doe je dan moeite voor via no-colours


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-08-2003 12:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Kut, ik heb ook een Beherit, Nargaroth en Burzum cd...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 07-08-2003 12:42 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 23:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Nargaroth, Beherit en Burzum zijn dé iconen van de nieuwe nu-black-metal-kortstekelhaar-crowd, heb ik het idee.
correctie: DE icon is fluisterwoud


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 07-08-2003 18:27 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 12:42 schreef impaled succubus het volgende:
correctie: DE icon is fluisterwoud

Correctie correctie: DE icon is Cirith Gorgor Ik heb eens een Jantje Smit lookalike duchtig op de muziek zien meeknikken met zijn 14-jarige schooljongenshoofdje, hij was gekleed in een schipperstrui met rits in hals en zijn schooltasje met snoep hing veilig op zijn rug


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 20-08-2003 17:35 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

cover van aankomende album, plaatje doet het hier niet,

http://www.no-colours-records.de


[Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 20-08-2003 17:38]


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 08-09-2003 12:09 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Al het gelul van Nargaroth en over Nargaroth even achterwege latend...

Raluska II, die eerste riffs in het openingsnummer!!!!!!!!!


Je kan me de bout hachelen!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-09-2003 12:24 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2003 18:27 schreef Vigrid het volgende:
Correctie correctie: DE icon is Cirith Gorgor Ik heb eens een Jantje Smit lookalike duchtig op de muziek zien meeknikken met zijn 14-jarige schooljongenshoofdje, hij was gekleed in een schipperstrui met rits in hals en zijn schooltasje met snoep hing veilig op zijn rug
da's nog niets bij de hele hordes kortharige wijde broek draagende kleuters die op concerten in fw shirtjes lopen.


thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 10-11-2003 18:38 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

Geliebte des Regens is uit!!!!!
Ik heb heb hem vanmiddag op 2LP besteld.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen