|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:misschien, bel maar ff als jullie erheen gaan. |
|
quote: jaap zei net van wel en ik denk dat hij erwin ook wel meesleurt en ik kom natuurlijk ook helemaal vanuit het zuiden des lands om in een rotkroegje te zitten in apeldoorn |
|
quote:dat vind een beetje een te ruizende/slecht afgemixte eenheids worst. |
|
quote: ik vind die intro echt heersen , en zorn des lammes part weet ik hoeveel met dat krijsende wijf aan het einde vind ik buitengewoon sfeervol, maar goed..dat is persoonlijk [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 30-07-2003 20:53] |
|
quote: hij eert mensen die de haat hoog hebben gehouden.. Je moeder. |
|
quote: uhmz, waar hoor/zie/lees je dat het om hemzelf gaat of zijn rol daarin? ik merk daar niks van. maar goed, vind zn muziek aardig heersen, het is me kil en haatdragend genoeg, iets wat veel bands tegenwoordig niet meer kunnen zeggen helaas... Je moeder. |
|
quote: Black Metal to revive the Glory of Aryana !!! |
|
quote:erik? ha die eert ie omdat ie 'm leuk op het podium vond staan. |
|
ik zie op festivals vaak het shirt black metal ist krieg.echt een gaaf shirt. maar doelt nargaroth nou met dat anti beelzebub corp nou op de zanger van mystic circle??? |
|
quote: Ja. Wat denk je godverdomme zelf? En dat shirt Iz KeWl ja. [Dit bericht is gewijzigd door filosofem op 06-08-2003 19:28] |
|
dat shirt heerscht, vooral omdat ik hem heb natuurlijk (aleen me mouwen zijn beetje aan de korte kant maar boeie ) |
|
Je bent niet de enige op wacken is ie echt kankervaak over de toonbank gegaan. Kanwulf: het commercieel wonder Winter is coming |
|
Nargaroth, Beherit en Burzum zijn dé iconen van de nieuwe nu-black-metal-kortstekelhaar-crowd, heb ik het idee. |
|
Beherit ook al? Ik zie wel vaak de naam Fluisterwoud ( )voorbij komen op cu2pagina's. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
beherit zag je ok er vaak idd |
|
quote: Beherit Is Kvlt omdat het extreem is, dus denken alle nieuwe black metal "ontdekkers" dat ze meteen elite zijn als ze naar beherit luisteren. "Kijkt naar eigen haar, ik moet weer opnieuw beginnen met groeien ) |
|
op de blackmetal market werd ook veel zooi van graveland verkocht en daar doe je dan moeite voor via no-colours |
|
Kut, ik heb ook een Beherit, Nargaroth en Burzum cd... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:correctie: DE icon is fluisterwoud |
|
quote: Correctie correctie: DE icon is Cirith Gorgor Ik heb eens een Jantje Smit lookalike duchtig op de muziek zien meeknikken met zijn 14-jarige schooljongenshoofdje, hij was gekleed in een schipperstrui met rits in hals en zijn schooltasje met snoep hing veilig op zijn rug |
|
cover van aankomende album, plaatje doet het hier niet, http://www.no-colours-records.de [Dit bericht is gewijzigd door Aeolus op 20-08-2003 17:38] Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Al het gelul van Nargaroth en over Nargaroth even achterwege latend... Raluska II, die eerste riffs in het openingsnummer!!!!!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote:da's nog niets bij de hele hordes kortharige wijde broek draagende kleuters die op concerten in fw shirtjes lopen. |
|
Geliebte des Regens is uit!!!!! Ik heb heb hem vanmiddag op 2LP besteld. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |