|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: "even" kopen..niet iedereen heeft geld. En waarom zou je geld uitgeven aan een plaat waar verder geen leuke nr's opstaan ofzo |
|
ik heb alleen BM ist Krieg. Erik, May You rape... vind ik een zeer gaaf nummer. Niet echt diepzinnig allemaal, maarja, een vermakelijke plaat. |
|
quote: Hij schijnt het goed te vinden, dan ga je het toch gewoon kopen... Maar ach, dat zal wel aan mij liggen! |
|
quote:Ik vond het ook weer bijzonder raar!! 'Ik moet nog ff een mp3'tje vinden waarvan je niet hoort dattie van oud vinyl komt'... ik zou zeggen pleur het mp3'tje op ebay!!! |
|
ik ken de muziek eigenlijk niet. Bij de volgende metal markt maar ff bm=krieg kopen, of zijn er betere platen? |
|
Herbstleyd. |
|
Nargaroth wordt irritanter naarmate ik er meer van hoor. bah, wat een nep |
|
Nee man, ze zijn super true, ze spelen met z'n alle over 1 versterker en over 1 kanaaltje! |
|
vind et juist beter worden Je moeder. |
|
quote: jenje, niet praten over dingen waar je geen verstand van hebt |
|
quote:Hmm, ik volgde jou alleen maar |
|
haha, volgen mag altijd. Wel braaf achter in de rij aansluiten a.u.b. |
|
quote: Hmm, zo erg ist nou ook weer niet. *huppelt vrolijk verder* |
|
kan er iemand de songtekst zoeken van black metal ist krieg (en andere nr's, maar vooral dat)..ik heb overal gezocht |
|
"black metal ist krieg" x10000 Winter is coming |
|
quote: neeeheeee |
|
zeg..weet er iemand wat de rede is dat nargaroth beelzebub haat (van mystic circle dus..). wat is er gebeurd tussen hun?? |
|
Waarschijnlijk haat ie 'em gewoon vanwege de muziek die ze maken. Vind ie ze niet true genoeg. Winter is coming |
|
nee het was iets dat beelzebub gedaan/gezegd had? ik las zoiets half half op een franse site (kan slecht frans) |
|
klinkt grappig heb je de link toevallig nog? En nu we het toch over ruziende bands hebben: weet je waarom Fenriz zo'n hekel heeft aan entombed en napalm death? ik dacht ook altijd dat hij die muziek gewoon kut vond maar.... Winter is coming |
|
Bands lijken altijd ruzie te hebben, er bestaat altijd competitie tussen muziekanten onderling en een beetje geblaat eromheen. Voor het publiek is het vaak meer als voor de muziekanten zelf, allemaal niet te serieus nemen |
|
quote: Net als die stickers, of niet . |
|
quote: DAMN! ik heb gister Pure Holocaust van Immortal aangeschaft, en je hoort OVERDUIDELIJK dat het nummer Erik, May You Rape the Angels zo goed als een cover is van The Sun No Longer Rises... wat suf zeg, in het boekje schrijft Kanwulf (wat ik heb kunnen ontcijferen): "Omdat Erik drummer was bij IMMORTAL en GORGOROTH heb ik geprobeerd zoveel mogelijk bij de stijl black metal van deze bands te blijven. En dan gewoon een nummer coveren, met andere lyrics , zo kan ik het ook. Gave CD hoor, BM ist Krieg, daarniet van |
|
Nargaroth heerst Until Death |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |