|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ik vind Verdunkeln wel heeel errug goed. Tikje bondiger dan RoB, maar zeker niet minder. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Aight, welke albums raad je aan? Die RoB tips Unlock the Shrine en Rain Upon the Impure waren absoluut niet verkeerd. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Verdunkeln heeft twee albums waarvan het debuut eigenlijk een heruitgegeven demo is. Beide ijzersterk! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Black metal ist Krieg vind ik nog steeds gaaf. Lijkt die nieuwe daar een beetje op? Life doesn't get much better than this! |
|
Nee. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Die link doet't niet bij mij: http://www.maelstrom.nu/ezine/interview_iss7_68.php?sid=bdeea5d414f008bcebfe53997b411b8a§ion=5 wel Interessant interview inderdaad. Al zie ik ht wel als human interest (net zoals ik graag de rijdende rechter kijk) dan dat ik bewondering voor'm heb. Verre van. |
|
leuk interview. Grappig om te lezen dat hij er van baalt dat mensen naar muziek gaan luisteren die hij in andere interviews name dropped. Wat een clown. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat een pannenkoek, die gast. Wat een poep-interview. Ja hoor... |
|
iemand de nieuwe al gehoord? signature |
|
Die man maakt zeer lekker spul. Waarom krijgen we nu een electro-album. Dat vorige schlageralbum was al raar maar elke twee jaar komt er weet wat vreemds en nieuws uit. Ontopic: Nee, nog niet gehoord. Ben wel benieuwd though. |
|
Klinkt goed, de eerste keer. Hoog Burzum gehalte het eerste nummer;-) |
|
Ik moest bij An Indifferent Cold in the Womb of Eve meteen aan Dunkelheit van Burzum denken inderdaad. Ik weet nog niet wat ik van dit plaatje moet vinden. De productie is er in ieder geval op achteruit gegaan en het is wat trager dan het voorgaande album. Even goed luisteren. |
|
Deze gaat vanmiddag hard aan tijdens de opruim en schoonmaaksessie hier. |
|
quote: Ik vraag mij af of je dan hard gaat schoonmaken of dat je gewoon in slaap valt. Het is muziek voor een troosteloze grauwe grijze herfstdag waar het aan één stuk regent... |
|
quote: Waarom komt' ie in de lente uit dan? |
|
quote: Geen idee maar hij past niet echt bij dit weer. Daar paste de vorige plaat dan weer prima bij |
|
"Semper Fidelis - the infamous box set only to be supplied to worthy individuals whom Kanwulf will personally select" :') Sneue dwaas. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ja tuurlijk. Anders krijgt iedereen dat slechte materiaal in handen |
|
nr1: Kazig ambient intro nr2: gaaaap. Slecht geproduceerde, trage blackmetal met een veel te hard plingerig keyboard. nr3: weer een kazig ambient intro. Het is dan wel een heel nummer, maar ik blijf't intro noemen. Het komt namelijk nergens tot een opbouw. nr4: nog een intro'tje dit keer meer een folkmetal achtig introtje nr5: oeeh, een cyber introtje. wojooo, een setje strings erbij. Klinkt als een dronken Ferry Corsten die net heeft gehoord dat al z'n vriendin het uitmaakt. Maar dan slechter geproduceerd uiteraard. nr6: Jajaja! Gitaren. Wel sfeer moet ik zeggen. Best goed Erg melodieus trouwens. De cleane 'praatstem' is erg goed voor de sfeer. Vet. In zijn traagheid best episch. Beetje gothicmetalsfeer. nr7. Mjah, wel weer gitaren, maar niet echt een boeiend nummer. Het is wel opvallend melodieus. nr. Slechte electro. AFRADER |
|
Weet het nog niet zo met deze plaat. Het is een beetje langdradig. Zoals bijvoorbeeld het eerste nummer, klinkt prima, maar veel te lang gerekt. Maar ik geef hem later deze week nog wel een kansje! De vorige was namelijk top. |
|
quote: quote: Hier moet ik even op terug komen. Ik vond Hunengrab laatst in de 10 euro bak. En ik moet zeggen dat ik zeker geen spijt heb van de aankoop. Al had hij wel tig luisterbeurten nodig voordat het kwartje viel. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Pracht plaat. Zit nog aardige portie juist geplaatste melancholie in. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Net gespot op Facebook: I'm off heading north from my place to start the recording of the new NARGAROTH Album. Hafgufa |
|
Ok man. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |