|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
idd nooit iets van gelezen, alleen gehoord... Je moeder. |
|
Ik vind Nargaroth geweldige muziek maken, daar waar ik burzum eigenlijk weer iets minder vind. |
|
quote: Ooit van Bathory gehoord knulletje? |
|
quote: Typerend weer... |
|
"For me, the real deep black metal is dead!! I hope, that the old warriors will keep their remembrances and feelings inside, that they never will betray this style and that the corpse of black metal won't be violated and raped anymore. Black metal was there as we needed it and now this art needs us. The old days will never return, but we can always show our respect to old days. To those who carry the spirit of black metal in themselves: don't forget the old days and do not soil your memory. Black metal was there for you when you needed it. Now black metal needs you to honour it. Act with dignity or kill yourself!!" Honourably, Kanwulf from NARGAROTH had ik ergens vandaan gepikt. |
|
quote: nee? kan je dat eten? |
|
quote: *zucht* quote: LoL! |
|
Tja.... eerst zei ik dat ik hem saai vindt, maar ik heb net wat platen naar boven gehaalt.... en nr's zoals "und ich sah sonn nimmerheben" zijn wel superb Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wat staat er op de achterkant van dat BMISTKRIEG shirt? Anti beezlbub van erm..... mistyfier? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Mystic circle I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Platen naar boven gehaald? Gedownload bedoel je zeker? |
|
quote: Erm... ik heb ze cd's. Ik download amper... Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Ik download alles, waarna ik beslis of het de moeite waard is om te kopen. Nargaroth is de moeite, noch het geld waard. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Rasluka part 2 blijft ze nr1 (heerschende nr's!!!!!!!!!!!!!) |
|
Rasluka is idd een zeer vette cd, maar ook nummers vanop zijn andere cds zijn zeer vet, met name BM ist krieg en Zorn des lammens Winter is coming |
|
quote: Integendeel van iedereen vindt ik het nr "black metal ist krieg" geen reet aan..... |
|
Net ff geluisterd. Wat een puinzooi. Dark Throne rip off als je het mij vraagt. Wel fijn om eens een keer geen trigger drums te horen |
|
4 leuke nr's: Pisen Pro Satana Black Metal Ist Krieg Tod Den Feinden Black Fucking Metal |
|
Nargaroth heerscht, naar mijn mening.. Herbstleyd is echt de nr. 1 daarna komt Rasluka part II :-) Ook Black Metal ist krieg weet mij te boeien, met nummers als, amarok III, seven tears of far beyond the stars Ik kan er uren naar luisteren :-) |
|
Black Metal Ist Krieg is het enige nummer dat ik van ze ken en dat vind ik meer dan genoeg. |
|
Krieg, Krieg, Krieg!! Ik moet nog steeds een keer een versie van "Black Fucking Metal" vinden die wel goed is geript. Want bij die ik heb hoor je dat het van een (versleten) LP afkomt... Hakkuh |
|
quote: Hakkuh |
|
quote: Je kunt hem natuurlijk ook even kopen |
|
quote: Als in: War is gebaseerd op Bathory, niet op root |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |