IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-10-2002 23:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

idd nooit iets van gelezen, alleen gehoord...


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 23:05 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Na ja, daar heb jij dan weer gelijk in, maar als die kennis vervolgens wel verspreid wordt vind ik het een beetje raar.

*edit* reactie op Inside-Lie

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-10-2002 23:05]


Avondmist
Damien
Usericon van Avondmist
Posted 03-10-2002 10:40 by Avondmist Wijzig reactieProfiel van AvondmistQuote dit bericht

Ik vind Nargaroth geweldige muziek maken, daar waar ik burzum eigenlijk weer iets minder vind.


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 03-10-2002 11:49 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 17:06 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Root is een band, nummer heet pisen pro sathanas (of zoiets)
Varg heeft van dat nummer idd de inspiratie voor war vandaan.


Ooit van Bathory gehoord knulletje?


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 03-10-2002 11:51 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 19:10 schreef Claw het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik vond het nogal idioot dat ie een traangasbom het publiek in schoot bij een concert ...


Typerend weer...


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 03-10-2002 15:36 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

"For me, the real deep black metal is dead!! I hope, that the old warriors will keep their remembrances and feelings inside, that they never will betray this style and that the corpse of black metal won't be violated and raped anymore. Black metal was there as we needed it and now this art needs us. The old days will never return, but we can always show our respect to old days. To those who carry the spirit of black metal in themselves: don't forget the old days and do not soil your memory. Black metal was there for you when you needed it. Now black metal needs you to honour it. Act with dignity or kill yourself!!"

Honourably,
Kanwulf from NARGAROTH

had ik ergens vandaan gepikt.


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 03-10-2002 15:42 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 11:49 schreef Holocausto het volgende:
Ooit van Bathory gehoord knulletje?


nee? kan je dat eten?


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 03-10-2002 15:44 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 3 oktober 2002 15:36 schreef wladimir het volgende:
"For me, the real deep black metal is dead!! I hope, that the old warriors will keep their remembrances and feelings inside, that they never will betray this style and that the corpse of black metal won't be violated and raped anymore. Black metal was there as we needed it and now this art needs us. The old days will never return, but we can always show our respect to old days. To those who carry the spirit of black metal in themselves: don't forget the old days and do not soil your memory. Black metal was there for you when you needed it. Now black metal needs you to honour it. Act with dignity or kill yourself!!"

Honourably,
Kanwulf from NARGAROTH

had ik ergens vandaan gepikt.



*zucht*


quote:
Op 3 oktober 2002 15:42 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
nee? kan je dat eten?


LoL!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 20:29 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Tja.... eerst zei ik dat ik hem saai vindt, maar ik heb net wat platen naar boven gehaalt.... en nr's zoals "und ich sah sonn nimmerheben" zijn wel superb


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 20:37 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Wat staat er op de achterkant van dat BMISTKRIEG shirt?

Anti beezlbub van erm..... mistyfier?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 30-10-2002 20:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Mystic circle


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 20:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 30 oktober 2002 20:29 schreef Heosphoros het volgende:
Tja.... eerst zei ik dat ik hem saai vindt, maar ik heb net wat platen naar boven gehaalt.... en nr's zoals "und ich sah sonn nimmerheben" zijn wel superb


Platen naar boven gehaald? Gedownload bedoel je zeker?


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 20:44 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 20:42 schreef Inside-Lie het volgende:
Platen naar boven gehaald? Gedownload bedoel je zeker?


Erm... ik heb ze cd's.
Ik download amper...


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 30-10-2002 20:48 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 30 oktober 2002 20:44 schreef Heosphoros het volgende:
Erm... ik heb ze cd's.
Ik download amper...


Ik download alles, waarna ik beslis of het de moeite waard is om te kopen.

Nargaroth is de moeite, noch het geld waard.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 16-11-2002 15:58 by BMM Wijzig reactieProfiel van BMMQuote dit bericht

Rasluka part 2 blijft ze nr1

(heerschende nr's!!!!!!!!!!!!!)


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-11-2002 0:17 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Rasluka is idd een zeer vette cd, maar ook nummers vanop zijn andere cds zijn zeer vet, met name BM ist krieg en Zorn des lammens


Follow the freezing moon...


BMM
BLACK METAL MANIA
Usericon van BMM
Posted 17-11-2002 0:19 by BMM Wijzig reactieProfiel van BMMQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 0:17 schreef Freduk het volgende:
Rasluka is idd een zeer vette cd, maar ook nummers vanop zijn andere cds zijn zeer vet, met name BM ist krieg en Zorn des lammens


Integendeel van iedereen vindt ik het nr "black metal ist krieg" geen reet aan.....


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-11-2002 3:32 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Net ff geluisterd. Wat een puinzooi. Dark Throne rip off als je het mij vraagt. Wel fijn om eens een keer geen trigger drums te horen


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 17-11-2002 14:21 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

4 leuke nr's:

Pisen Pro Satana
Black Metal Ist Krieg
Tod Den Feinden
Black Fucking Metal



FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 17-11-2002 21:22 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Nargaroth heerscht, naar mijn mening..

Herbstleyd is echt de nr. 1 daarna komt Rasluka part II :-)
Ook Black Metal ist krieg weet mij te boeien, met nummers als, amarok III, seven tears of far beyond the stars

Ik kan er uren naar luisteren :-)



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 17-11-2002 21:30 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Black Metal Ist Krieg is het enige nummer dat ik van ze ken en dat vind ik meer dan genoeg.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 21-11-2002 3:02 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Krieg, Krieg, Krieg!!

Ik moet nog steeds een keer een versie van "Black Fucking Metal" vinden die wel goed is geript. Want bij die ik heb hoor je dat het van een (versleten) LP afkomt...


Hakkuh


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 21-11-2002 3:03 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 21:30 schreef B6R6A6M het volgende:
Black Metal Ist Krieg is het enige nummer dat ik van HEM ken en dat vind ik meer dan genoeg.




Hakkuh


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 21-11-2002 13:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 21 november 2002 3:02 schreef RdP het volgende:
Krieg, Krieg, Krieg!!

Ik moet nog steeds een keer een versie van "Black Fucking Metal" vinden die wel goed is geript. Want bij die ik heb hoor je dat het van een (versleten) LP afkomt...


Je kunt hem natuurlijk ook even kopen


Holocausto
Usericon van Holocausto
Posted 21-11-2002 15:36 by Holocausto Wijzig reactieProfiel van HolocaustoQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2002 15:42 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
nee? kan je dat eten?


Als in: War is gebaseerd op Bathory, niet op root


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen