IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 02-10-2002 16:51 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Dat riffje van "root*", lijkt super veel op "war".

(ps root is de mp3 naar. ik heb zijn cd niet)


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 02-10-2002 17:06 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Root is een band, nummer heet pisen pro sathanas (of zoiets)
Varg heeft van dat nummer idd de inspiratie voor war vandaan.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-10-2002 17:11 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 15:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Wel een cool interview, die gast is helemaal niet gek als je het zo leest.

Inderdaad valt allemaal nog best mee was ik misschien toch weer te voorbarig met mijn kritiek. hierbij mijn excuses
Dit betekend overigens niet dat ik Nargaroth nu helemaal heerschend vind


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 17:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Welnu, het interview valt me 100% mee, de muziek niet, weet je .


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-10-2002 19:10 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik vond het nogal idioot dat ie een traangasbom het publiek in schoot bij een concert ...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-10-2002 19:18 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik had het zeg maar meer over het feit dat hij in het interview niet onintelligent overkomt, integenstelling tot wat ik op de vorige pagina beweerde. Die traangas actie is inderdaad wel op zijn minst apart te noemen. Lijkt me niet echt een publiekstrekker


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 02-10-2002 19:27 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Mja, op de een of andere manier vind ik het niet van bijstere intelligentie getuigen om je publiek, zomaar, met traangasbommen te bekogelen. Maar ik heb verder het interview niet gelezen, dus misschien is het wel een van zijn vreemdere acties


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 02-10-2002 19:33 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

BLACK METAL IST KRIEG!

Wat nou Nargaroth niks, Heosphoros? Burzum.. da's een kut band (gast), ja! Maar Nargaroth HAIL HAIL en.. KRIEG! En Nargaroth is een eenmansband, dus waarom heeft iedereen 't steeds over "hun"?



Hakkuh


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 02-10-2002 19:38 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Burzum Kut?
Varg Kut?

PARDON!!!


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 02-10-2002 19:39 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 19:38 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Burzum Kut?
Varg Kut?

PARDON!!!


Is toch echt mijn mening... en ik blijf er bij. De muziek kan me totaal niet boeien en ik kom er ook moeilijk in want anderen zo leuk vinden aan Burzum... Zal vast wel aan mij liggen, maak je niet druk


Hakkuh


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-10-2002 19:43 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 17:06 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Root is een band, nummer heet pisen pro sathanas (of zoiets)
Varg heeft van dat nummer idd de inspiratie voor war vandaan.

oftewel jat gewoon muziek.
Ik had ook al gehoord dat darkthrone gewoon stukjes gejat had van bands en in hun eigen cd's had gestopt


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 02-10-2002 19:52 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 19:43 schreef wladimir het volgende:
oftewel jat gewoon muziek.
Ik had ook al gehoord dat darkthrone gewoon stukjes gejat had van bands en in hun eigen cd's had gestopt


Dat zou wel heel laag zijn hoor.. Zoals RdP al zegt..ik vind Burzum ook niks, alleen dat Darkwave achtige nummer. Leuke Nargaroth nrs:

Black Metal ist Krieg
Black Fucking Metal
Pisen Pro Satana


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 02-10-2002 20:16 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 19:10 schreef Claw het volgende:
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik vond het nogal idioot dat ie een traangasbom het publiek in schoot bij een concert ...

Dat vond ik juist wel grappig.
als je ook kijkt naar wat voor ontzettende losers er op black metal concerten afkomen, damn da's gewoon bijna eng.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Die traangasactie legt-ie ook nog uit. Kijk, in zijn optiek wilde hij eens weten wat voor publiek er naar een 'gewoon' black metal concert ging want hij had de indruk dat alleen de echte toegewijden bij een Nargaroth gig kwamen kijken... dus dat zijn publiek niet echt representatief is voor 'de scene'. Toen heeft hij onder een andere naam opgetreden en hij walgde dermate van wat hij zag dat hij traangas in het publiek schoot. Hij is er verder vrij eerlijk over en zegt ook dat hij gerespecteerd wil worden vanwege de muziek die hij maakt, en niet uit trueheidssentimenten of andere ongein.

Enfin, ik vond het ook een behoorlijk lompe actie en ben het er ook niet mee eens. Maar meneer Kanwulf is zeker niet van lotje getikt.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-10-2002 22:54 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Die traangasactie legt-ie ook nog uit. Kijk, in zijn optiek wilde hij eens weten wat voor publiek er naar een 'gewoon' black metal concert ging want hij had de indruk dat alleen de echte toegewijden bij een Nargaroth gig kwamen kijken... dus dat zijn publiek niet echt representatief is voor 'de scene'. Toen heeft hij onder een andere naam opgetreden en hij walgde dermate van wat hij zag dat hij traangas in het publiek schoot. Hij is er verder vrij eerlijk over en zegt ook dat hij gerespecteerd wil worden vanwege de muziek die hij maakt, en niet uit trueheidssentimenten of andere ongein.

Enfin, ik vond het ook een behoorlijk lompe actie en ben het er ook niet mee eens. Maar meneer Kanwulf is zeker niet van lotje getikt.
nee menner kanwulf is een hele normale totaal niet gestoorde gast

iemand neer schieten omdat ie korthaar heeft en een nagaroth shirt aan heeft = heeeeeeeel normaal.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:54 schreef impaled succubus het volgende:
iemand neer schieten omdat ie korthaar heeft en een nagaroth shirt aan heeft = heeeeeeeel normaal.


Bron?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-10-2002 22:54 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

uuuuuuhhhhhhhmmmmm ken iemand die ernaast stond


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Derdehands geruchten zijn niet genoeg bron en anders ongeloof!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-10-2002 22:57 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Derdehands geruchten zijn niet genoeg bron en anders ongeloof!
goed ik typ er wel een verslag van dan heb jeje bron dan blij


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nope! Een verslag van een derdehandsgerucht is nog steeds een derdehandsgerucht .

Als-ie iemand heeft neergeschoten, waarom zit hij dan niet in de cel? En waarom ben jij de enige die hiermee komt?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-10-2002 23:00 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 22:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Nope! Een verslag van een derdehandsgerucht is nog steeds een derdehandsgerucht .

Als-ie iemand heeft neergeschoten, waarom zit hij dan niet in de cel? En waarom ben jij de enige die hiermee komt?
ik had t al eerder via vcia gehoord duzz dacht ook dat t bullshit was.
en waarom ie nie in de cel zit? weet ik veel vroeg ik me ook al af.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-10-2002 23:03 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 oktober 2002 22:54 schreef impaled succubus het volgende:
uuuuuuhhhhhhhmmmmm ken iemand die ernaast stond



Daag???


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-10-2002 23:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 23:00 schreef impaled succubus het volgende:
ik had t al eerder via vcia gehoord duzz dacht ook dat t bullshit was.
en waarom ie nie in de cel zit? weet ik veel vroeg ik me ook al af.
Ja nou ja daarom ben ik er dus vrij sceptisch over. Geruchten zijn er al veel te veel. En de actie is zo belachelijk -- uiteraard --, daar zie ik hem niet voor aan.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 02-10-2002 23:04 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 2 oktober 2002 22:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Als-ie iemand heeft neergeschoten, waarom zit hij dan niet in de cel?


Dat zegt totaaaaaal niks!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 02-10-2002 23:04 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2002 23:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja nou ja daarom ben ik er dus vrij sceptisch over. Geruchten zijn er al veel te veel. En de actie is zo belachelijk -- uiteraard --, daar zie ik hem niet voor aan.
dat traangas gelukkig nie, en waarom nie kijk maar naar varg en die drummer van absurd.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen