|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat riffje van "root*", lijkt super veel op "war". (ps root is de mp3 naar. ik heb zijn cd niet) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Root is een band, nummer heet pisen pro sathanas (of zoiets) Varg heeft van dat nummer idd de inspiratie voor war vandaan. |
|
Welnu, het interview valt me 100% mee, de muziek niet, weet je . |
|
Ik heb het niet helemaal gelezen, maar ik vond het nogal idioot dat ie een traangasbom het publiek in schoot bij een concert ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik had het zeg maar meer over het feit dat hij in het interview niet onintelligent overkomt, integenstelling tot wat ik op de vorige pagina beweerde. Die traangas actie is inderdaad wel op zijn minst apart te noemen. Lijkt me niet echt een publiekstrekker |
|
Mja, op de een of andere manier vind ik het niet van bijstere intelligentie getuigen om je publiek, zomaar, met traangasbommen te bekogelen. Maar ik heb verder het interview niet gelezen, dus misschien is het wel een van zijn vreemdere acties Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
BLACK METAL IST KRIEG! Wat nou Nargaroth niks, Heosphoros? Burzum.. da's een kut band (gast), ja! Maar Nargaroth HAIL HAIL en.. KRIEG! En Nargaroth is een eenmansband, dus waarom heeft iedereen 't steeds over "hun"? Hakkuh |
|
Burzum Kut? Varg Kut? PARDON!!! |
|
quote: Is toch echt mijn mening... en ik blijf er bij. De muziek kan me totaal niet boeien en ik kom er ook moeilijk in want anderen zo leuk vinden aan Burzum... Zal vast wel aan mij liggen, maak je niet druk Hakkuh |
|
quote: oftewel jat gewoon muziek. Ik had ook al gehoord dat darkthrone gewoon stukjes gejat had van bands en in hun eigen cd's had gestopt |
|
quote: Dat zou wel heel laag zijn hoor.. Zoals RdP al zegt..ik vind Burzum ook niks, alleen dat Darkwave achtige nummer. Leuke Nargaroth nrs: Black Metal ist Krieg Black Fucking Metal Pisen Pro Satana |
|
quote: Dat vond ik juist wel grappig. als je ook kijkt naar wat voor ontzettende losers er op black metal concerten afkomen, damn da's gewoon bijna eng. |
|
Die traangasactie legt-ie ook nog uit. Kijk, in zijn optiek wilde hij eens weten wat voor publiek er naar een 'gewoon' black metal concert ging want hij had de indruk dat alleen de echte toegewijden bij een Nargaroth gig kwamen kijken... dus dat zijn publiek niet echt representatief is voor 'de scene'. Toen heeft hij onder een andere naam opgetreden en hij walgde dermate van wat hij zag dat hij traangas in het publiek schoot. Hij is er verder vrij eerlijk over en zegt ook dat hij gerespecteerd wil worden vanwege de muziek die hij maakt, en niet uit trueheidssentimenten of andere ongein. Enfin, ik vond het ook een behoorlijk lompe actie en ben het er ook niet mee eens. Maar meneer Kanwulf is zeker niet van lotje getikt. |
|
quote:nee menner kanwulf is een hele normale totaal niet gestoorde gast iemand neer schieten omdat ie korthaar heeft en een nagaroth shirt aan heeft = heeeeeeeel normaal. |
|
quote: Bron? |
|
uuuuuuhhhhhhhmmmmm ken iemand die ernaast stond |
|
Derdehands geruchten zijn niet genoeg bron en anders ongeloof! |
|
quote:goed ik typ er wel een verslag van dan heb jeje bron dan blij |
|
Nope! Een verslag van een derdehandsgerucht is nog steeds een derdehandsgerucht . Als-ie iemand heeft neergeschoten, waarom zit hij dan niet in de cel? En waarom ben jij de enige die hiermee komt? |
|
quote:ik had t al eerder via vcia gehoord duzz dacht ook dat t bullshit was. en waarom ie nie in de cel zit? weet ik veel vroeg ik me ook al af. |
|
quote: Daag??? |
|
quote:Ja nou ja daarom ben ik er dus vrij sceptisch over. Geruchten zijn er al veel te veel. En de actie is zo belachelijk -- uiteraard --, daar zie ik hem niet voor aan. |
|
quote: Dat zegt totaaaaaal niks! |
|
quote:dat traangas gelukkig nie, en waarom nie kijk maar naar varg en die drummer van absurd. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |