IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-11-2003 18:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

blauw vinyl


Je moeder.


thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 10-11-2003 19:04 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

Upcoming releases (in no particular order, no release-dates yet!)

Left behind in Suicide 7" EP
Rasluka Pt.I MCD/10"MLP
Jahreszeiten CD
Semper Fidelis BOXSET
Rasluka III MCD
Raise again the 1000 Swords CD
Bertas Grab (demo) LP
Orke (re-release) 2-LP

dit staat er nog aan te komen van Nargaroth dus dat zit wel goed!!



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-11-2003 13:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 19:04 schreef thou shalt suffer het volgende:
Upcoming releases (in no particular order, no release-dates yet!)

Left behind in Suicide 7" EP
Rasluka Pt.I MCD/10"MLP
Jahreszeiten CD
Semper Fidelis BOXSET
Rasluka III MCD
Raise again the 1000 Swords CD
Bertas Grab (demo) LP
Orke (re-release) 2-LP

dit staat er nog aan te komen van Nargaroth dus dat zit wel goed!!


zijn dit re-releases of wat...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-11-2003 16:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

orke hehehe

*squik* *ruis*


Je moeder.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 11-11-2003 16:38 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ik wil nog altijd Black Metal ist Krieg origineel.



Ik wil, bij nader inzien, alles van Nargaroth wel origineel

Die kerel maakt wel gave muziek


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 11-11-2003 16:43 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2003 23:56 schreef Sater het volgende:
Beherit ook al? Ik zie wel vaak de naam Fluisterwoud ( )voorbij komen op cu2pagina's.


Klopt ja.

Je hebt ook een boel mensen die denken de cursus 'true-worden-in-een-dag' te kunnen volgen, en in het kader daarvan hun cu2 die eerst nog volstond met Slipknot, Korn, Mudvayne etc. omgetoverd tot eentje met Nargaroth, Beherit, Carpathian Forest, Darkthrone, Fluisterwoud... dat soort bands.

Zoals ik gister tegenkwam dus...


Sater
Usericon van Sater
Posted 11-11-2003 20:40 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Lees die dingen dan ook niet...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 11-11-2003 20:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 11 november 2003 16:38 schreef telluriet het volgende:
Ik wil nog altijd Black Metal ist Krieg origineel.



Ik wil, bij nader inzien, alles van Nargaroth wel origineel

Die kerel maakt wel gave muziek


fuck

ben je blind ofzo?? die is overal nog te krijgen en de 2lp rerelease is ook net uit


Je moeder.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 12-11-2003 16:11 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

Ja dat weet ik ook wel, maar ik heb een zware recessie in mijn portemonnee.
Maar goed, eens kijken wat de goede sint voor me in petto heeft dan


thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 12-11-2003 19:38 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2003 13:43 schreef kwelgeest het volgende:
zijn dit re-releases of wat...


alleen de orke demo


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-11-2003 20:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 19:38 schreef thou shalt suffer het volgende:
alleen de orke demo
heeft die gast zoveel in de planning staan
ik hoop voor de fans dat dat een 30 jaren plan wordt anders gaat de muziek er vast onder leiden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 13-11-2003 13:08 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2003 20:19 schreef kwelgeest het volgende:
heeft die gast zoveel in de planning staan
ik hoop voor de fans dat dat een 30 jaren plan wordt anders gaat de muziek er vast onder leiden.


...en mijn bankrekening ook...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 13-11-2003 16:07 by Ruud Wijzig reactieProfiel van RuudQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 21:47]


thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 13-11-2003 16:42 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

De boxset die uitkomt wordt een limited edition van 99. Deze zullen allemaal een verschillende inhoud hebben en alleen de vrienden van Kanwulf zullen deze kunnen bemachtigen


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 13-11-2003 16:48 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:42 schreef thou shalt suffer het volgende:
De boxset die uitkomt wordt een limited edition van 99. Deze zullen allemaal een verschillende inhoud hebben en alleen de vrienden van Kanwulf zullen deze kunnen bemachtigen


Ik betwijfel het dat Kanwulf 99 vrienden heeft ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 13-11-2003 21:11 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

-

[Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 10-08-2005 11:45]


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 13-11-2003 21:48 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 13 november 2003 16:42 schreef thou shalt suffer het volgende:
De boxset die uitkomt wordt een limited edition van 99. Deze zullen allemaal een verschillende inhoud hebben en alleen de vrienden van Kanwulf zullen deze kunnen bemachtigen



Waarom moeten wij dat dan allen weten?


Je kan me de bout hachelen!


Sater
Usericon van Sater
Posted 13-11-2003 22:21 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:42 schreef thou shalt suffer het volgende:
De boxset die uitkomt wordt een limited edition van 99. Deze zullen allemaal een verschillende inhoud hebben en alleen de vrienden van Kanwulf zullen deze kunnen bemachtigen

Dan houdt ie er gewoon 10 achter en die gaan, elke keer dat ie geen geld heeft voor de huur, egay op.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 13-11-2003 22:41 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 november 2003 16:07 schreef Ruud het volgende:
Ik heb die Demo-tape in Mp3, en dat klinkt helemaal niet slecht, voor een demo.


ken niet de hele demo maar op de black metal endsieg II 7" staat ook een nummer van die demo en die is om te huilen... zowiezo is alle orken shit om te huilen..


Je moeder.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 13-11-2003 23:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:42 schreef thou shalt suffer het volgende:
De boxset die uitkomt wordt een limited edition van 99. Deze zullen allemaal een verschillende inhoud hebben en alleen de vrienden van Kanwulf zullen deze kunnen bemachtigen


Wat een ontzettend homofiel plan van die kerel. Krijgt iedereen er ook een fijn kwakje van meneer Kanwulf bij?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 14-11-2003 8:13 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2003 16:42 schreef thou shalt suffer het volgende:
De boxset die uitkomt wordt een limited edition van 99. Deze zullen allemaal een verschillende inhoud hebben en alleen de vrienden van Kanwulf zullen deze kunnen bemachtigen


Deze box is al uitgebracht en heeft enige tijd geleden al op Ebay gestaan, als ik me niet vergis werd er toen meer als 600 euro voor geboden (heb de afloop niet gezien, dus weet het uiteindelijke bedrag niet). De link heeft des tijds in het Ebay topic gestaan geloof ik.


Op je knie en pijp voor genade!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-11-2003 8:15 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 8:13 schreef JuronymouS het volgende:
Deze box is al uitgebracht en heeft enige tijd geleden al op Ebay gestaan, als ik me niet vergis werd er toen meer als 600 euro voor geboden (heb de afloop niet gezien, dus weet het uiteindelijke bedrag niet). De link heeft des tijds in het Ebay topic gestaan geloof ik.



Nee, die box is nog niet uit. Die Ebay box was een zelf in elkaar geflanst exemplaar, vals dus. Wel goeie grap


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 14-11-2003 9:33 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 8:15 schreef Wolveken het volgende:
Nee, die box is nog niet uit. Die Ebay box was een zelf in elkaar geflanst exemplaar, vals dus. Wel goeie grap


Zag er wel mooi uit eigenlijk. Weet niet meer wat er allemaal in zat, aantal LP's en wat ik nog wel zeker weet is dat er een mes in zat. Nep en dan toch nog meer als 600 euro vangen? Wat zal de echte wel niet gaan kosten???


Op je knie en pijp voor genade!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-11-2003 9:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik denk niet dat die "echte" box op Ebay geplaatst gaat worden.

Zal Kanwulf niet leuk vinden....


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-11-2003 12:32 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

[quote]Op 14 november 2003 9:39 schreef BurZum het volgende:
Ik denk niet dat die "echte" box op Ebay geplaatst gaat worden.

quote]

Och, toch wel, alles komt uiteindelijk op Ebay.

Die box is misschien wel het beste voorbeeld waarom Nargaroth mij de laatste tijd tegensteekt. Hij releast vanuit het niets een subliem album (Herbstleyd), verwerft zo een "kult status" en gaat ze nu nog uitbuiten ook met allerhande box releases, re-releases en inspiratieloze albums totdat hij wat wordt? "Ubertrue" ?

Nu, 'Geliebte des Regens' zal ik nog wel ne keer checken op basis van wat hij op Herbstleyd heeft gepresteerd maar hoog zijn de verwachtingen niet.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen