|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
blauw vinyl Je moeder. |
|
quote:zijn dit re-releases of wat... Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
orke hehehe *squik* *ruis* Je moeder. |
|
Ik wil nog altijd Black Metal ist Krieg origineel. Ik wil, bij nader inzien, alles van Nargaroth wel origineel Die kerel maakt wel gave muziek |
|
quote: Klopt ja. Je hebt ook een boel mensen die denken de cursus 'true-worden-in-een-dag' te kunnen volgen, en in het kader daarvan hun cu2 die eerst nog volstond met Slipknot, Korn, Mudvayne etc. omgetoverd tot eentje met Nargaroth, Beherit, Carpathian Forest, Darkthrone, Fluisterwoud... dat soort bands. Zoals ik gister tegenkwam dus... |
|
Lees die dingen dan ook niet... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: fuck ben je blind ofzo?? die is overal nog te krijgen en de 2lp rerelease is ook net uit Je moeder. |
|
Ja dat weet ik ook wel, maar ik heb een zware recessie in mijn portemonnee. Maar goed, eens kijken wat de goede sint voor me in petto heeft dan |
|
quote: alleen de orke demo |
|
quote:heeft die gast zoveel in de planning staan ik hoop voor de fans dat dat een 30 jaren plan wordt anders gaat de muziek er vast onder leiden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ...en mijn bankrekening ook... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 02-08-2008 21:47] |
|
De boxset die uitkomt wordt een limited edition van 99. Deze zullen allemaal een verschillende inhoud hebben en alleen de vrienden van Kanwulf zullen deze kunnen bemachtigen |
|
quote: Ik betwijfel het dat Kanwulf 99 vrienden heeft ... 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
- [Dit bericht is gewijzigd door telluriet op 10-08-2005 11:45] |
|
quote: Waarom moeten wij dat dan allen weten? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Dan houdt ie er gewoon 10 achter en die gaan, elke keer dat ie geen geld heeft voor de huur, egay op. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: ken niet de hele demo maar op de black metal endsieg II 7" staat ook een nummer van die demo en die is om te huilen... zowiezo is alle orken shit om te huilen.. Je moeder. |
|
quote: Wat een ontzettend homofiel plan van die kerel. Krijgt iedereen er ook een fijn kwakje van meneer Kanwulf bij? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Deze box is al uitgebracht en heeft enige tijd geleden al op Ebay gestaan, als ik me niet vergis werd er toen meer als 600 euro voor geboden (heb de afloop niet gezien, dus weet het uiteindelijke bedrag niet). De link heeft des tijds in het Ebay topic gestaan geloof ik. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Nee, die box is nog niet uit. Die Ebay box was een zelf in elkaar geflanst exemplaar, vals dus. Wel goeie grap 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
quote: Zag er wel mooi uit eigenlijk. Weet niet meer wat er allemaal in zat, aantal LP's en wat ik nog wel zeker weet is dat er een mes in zat. Nep en dan toch nog meer als 600 euro vangen? Wat zal de echte wel niet gaan kosten??? Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik denk niet dat die "echte" box op Ebay geplaatst gaat worden. Zal Kanwulf niet leuk vinden.... |
|
[quote]Op 14 november 2003 9:39 schreef BurZum het volgende: Ik denk niet dat die "echte" box op Ebay geplaatst gaat worden. quote] Och, toch wel, alles komt uiteindelijk op Ebay. Die box is misschien wel het beste voorbeeld waarom Nargaroth mij de laatste tijd tegensteekt. Hij releast vanuit het niets een subliem album (Herbstleyd), verwerft zo een "kult status" en gaat ze nu nog uitbuiten ook met allerhande box releases, re-releases en inspiratieloze albums totdat hij wat wordt? "Ubertrue" ? Nu, 'Geliebte des Regens' zal ik nog wel ne keer checken op basis van wat hij op Herbstleyd heeft gepresteerd maar hoog zijn de verwachtingen niet. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |