|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
de Duitse band Graven? Ik heb er ooit een demonummer van gehoord en dat vond ik echt heel goed ja, Perished is ook een cd van hen, die moet ik nog steeds aanschaffen one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Die nieuwe Vargsang is wel ok ja, maar niet echt spectaculair. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik zoek nog de LP "Fuck off nowadays blackmetal" limited 100. Een kansloze onderneming denk ik.. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
als je er twee vindt, laat het me weten Je moeder. |
|
Misschien lijkt bmik een samengeraapt zooitje omdat hij er her en der een paar covers op gezet heeft. Die "vrouwenstem" op zorn des lammes is trouwens kanwulf zelf, heeft zijn eigen stem gewoon een paar octaven omhoog getuned. Winter is coming |
|
ja dat van die stem staat ook in het cdboekje one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
damn ... das stom .. |
|
hoezo? scheelt weer het inhuren van een sessiezangeres.. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
als je iets doe doe het dan goed en ga niet je stem via kastjes veranderen vink prutserig .. kon ie geen wijf kijgen ofzo? |
|
Klinkt anders behoorlijk als een echt wijf. |
|
quote:idd quote:hoe kortzichtig is dat? je stopt met naar iets te luisteren omdat er een vrouwenstem in komt En jij luistert toch niet alleen naar BM dacht ik... |
|
prutserig, orgineel, geef het beestje maar een naam... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
waar blijft die nieuwe plaat nou? heb iemand info voor mij, de arme ziel? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: September pas. Ga maar weer zitten. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
The planned releasedate for this album is somewhere around August/September 2003 ik ziet het al jah We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Black Metal ist Krieg luister ik anders ook nimmer meer en ik denk dat de nieuwe plaat ook niet zo erg denderend zal zijn. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Over Nargaroth,Grote mond weinig doen,af en toe een goed nummer,mag zeker niet TE serieus genomen worden naar mijn mening. |
|
Hm, Nargaroth heeft met Herbstleyd (98) een zeer sinister plaatje uitgebracht, maar dan houd het ook op. Ik luister nog af en toe (1 keer per jaar) naar Black Metal ist Krieg, maar met die Rasluka shit kan ik Kanwulf nauwelijks meer serieus nemen. Ik heb ook nog eens Fuck Off Nowadays Black metal in huis gehad, maar ik dacht toch eerder aan Fuck Off Idiotic true Black metal.. Kan als eensmansband niet tippen aan Burzum om maar iets te noemen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
ik zit nou niet bepaald te wachten op een nieuwe nargaroth. herbtsleyd is wel een mooi sfeerisch plaatje maar ok een niet al te goed afgemixte eenheidsworst. En bm = krieg is een belachelijke plaat. Het nummer zelf is muziekaal lekker, heerlijk agressief en 7 tears are flowing to a river is ook een muzikaal hoogte puntje. maar het idee achter het album staat me niet aan, wie denkt de heer kannwulff wel niet dat ie is? |
|
Hmm,ten eerste tegen de mensen die over Nargaroth "ik vind ZE goed" zeggen,er is geen ze,Nargaroth is een soloproject.. en ten tweede, "Nargaroth is grappig" ??? Tja..het zal wel aan jullie liggen dat jullie dat zo zeggen,want Nargaroth is pure haat hoewel ik van velen hier niet verwacht dat ze dat begrijpen.... [Dit bericht is gewijzigd door Astovidatu op 30-07-2003 15:30] Black Metal to revive the Glory of Aryana !!! |
|
Nargaroth Heerscht. Ik heb echt nog nooit iets van Nargaroth gehoord wat ik niet goed vond. Kan niet wachten op "Geliebte des Regens"... Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Zekers, Nargaroth schopt dikke negerinnenkonten van het formaat Gerda Havertong [Dit bericht is gewijzigd door Vigrid op 30-07-2003 15:46] |
|
Ik moet al kotsen van de naam nargaroth, wat een onmenselijke kut band, de frontman is ook een ongelovelijke aandacht vrager eerste klas! BAH! |
|
quote:naragaroth is pure aanstellerei, zelfverheerlijking en ego opkrikking van de heer kanwulf, no way black zo als het hoort. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |