IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Nargaroth Vorige pagina | Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 29-04-2003 18:45 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Black Metal is heer K R I E G.

Flauw grapje natuurlijk.

De nieuwe Nagaroth volgens mij op vierentwintig mei.

Jullie houden van Krieg, ik bedoel Nagaroth, toevallig hoorde ik laatst op Black Metal Ist Krieg een vrouwe stem, toen heb ik deze maar afgezet, want met vrouwen(stemmen) win je de Black Metal niet.
Ik heb trouwens gehoord dat er een nieuwe sensatie op Black Metal gebied gaat komen.
De naam luid: Vargsang van Graven, schijnt een goede underground Black Metal plaat te zijn. DUS.


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2003 19:05 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

de Duitse band Graven? Ik heb er ooit een demonummer van gehoord en dat vond ik echt heel goed ja, Perished is ook een cd van hen, die moet ik nog steeds aanschaffen


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-04-2003 19:50 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Die nieuwe Vargsang is wel ok ja, maar niet echt spectaculair.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-04-2003 19:52 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik zoek nog de LP "Fuck off nowadays blackmetal" limited 100. Een kansloze onderneming denk ik..


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-04-2003 20:22 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als je er twee vindt, laat het me weten


Je moeder.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 29-04-2003 22:06 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Misschien lijkt bmik een samengeraapt zooitje omdat hij er her en der een paar covers op gezet heeft. Die "vrouwenstem" op zorn des lammes is trouwens kanwulf zelf, heeft zijn eigen stem gewoon een paar octaven omhoog getuned.


Follow the freezing moon...


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2003 22:11 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

ja dat van die stem staat ook in het cdboekje


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

damn ... das stom ..


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2003 22:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

hoezo? scheelt weer het inhuren van een sessiezangeres..


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 22:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

als je iets doe doe het dan goed en ga niet je stem via kastjes veranderen vink prutserig ..


kon ie geen wijf kijgen ofzo?


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 29-04-2003 22:28 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Klinkt anders behoorlijk als een echt wijf.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 29-04-2003 22:37 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 22:28 schreef NecRomantica het volgende:
Klinkt anders behoorlijk als een echt wijf.
idd

quote:
toen heb ik deze maar afgezet, want met vrouwen(stemmen) win je de Black Metal niet.
hoe kortzichtig is dat? je stopt met naar iets te luisteren omdat er een vrouwenstem in komt En jij luistert toch niet alleen naar BM dacht ik...


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-04-2003 22:59 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

prutserig, orgineel, geef het beestje maar een naam...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 22-07-2003 21:44 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

waar blijft die nieuwe plaat nou?

heb iemand info voor mij, de arme ziel?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-07-2003 21:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2003 21:44 schreef HgarrothwulfF het volgende:
waar blijft die nieuwe plaat nou?

heb iemand info voor mij, de arme ziel?

September pas. Ga maar weer zitten.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 22-07-2003 21:52 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

The planned releasedate for this album is somewhere around August/September 2003

ik ziet het al jah


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Sater
Usericon van Sater
Posted 22-07-2003 22:43 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Black Metal ist Krieg luister ik anders ook nimmer meer en ik denk dat de nieuwe plaat ook niet zo erg denderend zal zijn.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Kots
Usericon van Kots
Posted 23-07-2003 2:14 by Kots Wijzig reactieProfiel van KotsQuote dit bericht

Over Nargaroth,Grote mond weinig doen,af en toe een goed nummer,mag zeker niet TE serieus genomen worden naar mijn mening.


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 23-07-2003 8:11 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

Hm, Nargaroth heeft met Herbstleyd (98) een zeer sinister plaatje uitgebracht, maar dan houd het ook op. Ik luister nog af en toe (1 keer per jaar) naar Black Metal ist Krieg, maar met die Rasluka shit kan ik Kanwulf nauwelijks meer serieus nemen.

Ik heb ook nog eens Fuck Off Nowadays Black metal in huis gehad, maar ik dacht toch eerder aan Fuck Off Idiotic true Black metal..

Kan als eensmansband niet tippen aan Burzum om maar iets te noemen.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 23-07-2003 12:03 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik zit nou niet bepaald te wachten op een nieuwe nargaroth.
herbtsleyd is wel een mooi sfeerisch plaatje maar ok een niet al te goed afgemixte eenheidsworst. En bm = krieg is een belachelijke plaat. Het nummer zelf is muziekaal lekker, heerlijk agressief en 7 tears are flowing to a river is ook een muzikaal hoogte puntje.
maar het idee achter het album staat me niet aan, wie denkt de heer kannwulff wel niet dat ie is?


Astovidatu
Usericon van Astovidatu
Posted 30-07-2003 15:27 by Astovidatu Wijzig reactieProfiel van AstovidatuQuote dit bericht

Hmm,ten eerste tegen de mensen die over Nargaroth "ik vind ZE goed" zeggen,er is geen ze,Nargaroth is een soloproject..
en ten tweede, "Nargaroth is grappig" ???
Tja..het zal wel aan jullie liggen dat jullie dat zo zeggen,want Nargaroth is pure haat hoewel ik van velen hier niet verwacht dat ze dat begrijpen....

[Dit bericht is gewijzigd door Astovidatu op 30-07-2003 15:30]


Black Metal to revive the Glory of Aryana !!!


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 30-07-2003 15:36 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

Nargaroth Heerscht. Ik heb echt nog nooit iets van Nargaroth gehoord wat ik niet goed vond. Kan niet wachten op "Geliebte des Regens"...


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Vigrid
Brood en Spelen
Usericon van Vigrid
Posted 30-07-2003 15:46 by Vigrid Wijzig reactieProfiel van VigridQuote dit bericht

Zekers, Nargaroth schopt dikke negerinnenkonten van het formaat Gerda Havertong

[Dit bericht is gewijzigd door Vigrid op 30-07-2003 15:46]


latemkcalb
Usericon van latemkcalb
Posted 30-07-2003 16:22 by latemkcalb Wijzig reactieProfiel van latemkcalbQuote dit bericht

Ik moet al kotsen van de naam nargaroth, wat een onmenselijke kut band, de frontman is ook een ongelovelijke aandacht vrager eerste klas! BAH!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 30-07-2003 16:54 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 15:27 schreef Astovidatu het volgende:
Hmm,ten eerste tegen de mensen die over Nargaroth "ik vind ZE goed" zeggen,er is geen ze,Nargaroth is een soloproject..
en ten tweede, "Nargaroth is grappig" ???
Tja..het zal wel aan jullie liggen dat jullie dat zo zeggen,want Nargaroth is pure haat hoewel ik van velen hier niet verwacht dat ze dat begrijpen....
naragaroth is pure aanstellerei, zelfverheerlijking en ego opkrikking van de heer kanwulf, no way black zo als het hoort.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen