|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Herbstleyd bijvoorbeeld Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:dwaal rade die ook al aan maar die heb ik nog nie gehoord. |
|
weet trouwens iemand wanneer het nieuwe album "Geliebte des Regens" uitkomt? En Herbstleyd is idd een hele goede plaat ja, en die intro van ruim 5 minuten valt ook nog wel te pruimen NARGAROTH We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Begin februari. |
|
Ach, ik zit er niet mee, vind het toch saai! |
|
quote: ook al!! weet je hoeveel nieuwe albums er uitkomen! Ik krijg het nog druk. De longsleeve (black metal ist krieg) is trouwens verkrijgbaar bij de displeased he! Rob heeft hem en hij is erg mooi. Maar hoe zit het nou met zijn haat voor Beelzebub (van mystic circle) |
|
quote: Beƫlzebub is een Arch Demon hoor, die spelen niet in een band Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:februari wordt een duure maand qua cd's |
|
wat staat er eigenlijk op de achterkant van dat BM ist Krieg shirt? ik kan er geen fukk aan vastknopen |
|
Dhr. Beezlebubble van Fystic Turtle staat op de achterkant van Nargaroth's "BM ist Krieg" Thee-shirt, hoe en waarom weet ik niet, maar dat Fystic Turtle een enorme schijtband is ben ik het ook wel mee eens. Nargaroth zelf is nu ook een enorme hype en in trek bij Nu-metal/skate 'metalheads' ... hahah...vind onze grote boze kanwolf vast leuk! |
|
lekker bier is dat. onee, dat is korenwolf |
|
Is er nu eindelijk al een release datum voor Geliebte des regens??? Ik kan niet meer wachten!!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: ergens in mei Ik reken nergens meer op. |
|
Ik weet niet of iemand van jullie Kanwulf al heeft ontmoet, maar ik kan je verzekeren dat hij een zelfingenomen idioot is. [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 25-04-2003 16:52] Tum podem extulit horridulum... |
|
quote:zoiets vermoedde ik lichtelijk al . Maarja amok van onheil is ook niet mijn man en zijn muziek luister ik ook. het gaat mij meer om de muziek op de plaat dan het figuur erachter. |
|
quote: Je kent hem wel persoonlijk? Zet er dan in ieder geval bij waarom het een idioot is. In interviews komt hij bij mij over als een intelligent persoon, die weet waar hij het over heeft. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 29-04-2003 12:02] |
|
quote: dat viel mij ook op ja Je moeder. |
|
Dat is-ie ook zeker edoch zoals ie zelf al in het boekje van Herbstlyd aangeeft is-ie een egocentrisch persoon. Het maakt de muziek er gelukkig niet minder briljant door. |
|
Ach lekker boeien wat meneer in zijn vrijetijd doet of dat hij een idoot is or whatever, muziek maken kan tie wel, tenminste niet zo inhoudloos [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 29-04-2003 13:39] |
|
Nargaroth is fantastisch, heb zelf Black metal ist krieg + de longsleeve en rasluka part II. Ik ga geliebte de regens natuurlijk ook kopen en de rest ook nog een keer als ik geld heb I welcome you to a world pitch black |
|
ik heb bm ist krieg maar draai hem nu wel steeds minder, begint een beetje saai te worden lijkt het, zelfs seven tears are flowing to the river raakt me nauwelijks meer Je moeder. |
|
Ik heb enkel black metal ist krieg en dat is wel een leuke plaat, alleen iets te onsamenhangend, het lijkt wel een best of cd...Maar veel andere black metal bands vind ik stukken beter. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: het lijkt enigszins ook wel een samengeraapt zooitje, dat ben ik met je eens. maar toch, BLACK METAL IST KRIEG I welcome you to a world pitch black |
|
ja, ik vind het zeker een goede plaat, maar zeker niet mijn favoriete black metal band one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |