|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Nargaroth Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
quote: Graveland??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ken je ook bands die niet basic zijn? |
|
quote: niet basic...Nokturne?Ashen light? [Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 30-07-2003 18:46] Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: De reputatie van de persoon Kanwulf heeft niks met de muziek te maken! Wat moet black metal volgens jou dan inhouden om wel volgens het boekje te zijn gespeeld? |
|
Nargaroth, Burzum, Judas Iscariot, Mutiilation... allemaal eenmansbandjes die redelijk nihilistische black metal maken, en allemaal verrekte goed! |
|
Mutiilation is toch geen eenmansband? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik vind het maar een beetje matig. En natuurlijk kun je niet helemaal serieus genomen worden als je een cd maakt met de titel "Fuck off nowaday's Black Metal". En op elke cd staan wel een paar nummers die ook op andere cd's staan. Karmageddon, Posessed by Black Fuckin Metal, Black Metal Ist Krieg staan allemaal op 2 cd's. Beetje ... euhm, idioot. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Fuck nee, je hebt gelijk... altijd gedacht! Heb het even opgezocht: ze zijn met z'n 2-en. |
|
quote:nou ik accepteer heel veel als black. Maar als iemand gaat roepen hoe black ie is en dan een cd uitbrengt met ode's aan personen die ie niet eens kent en er nummers op zet die muziekaal geen black zijn en dan die cd nog black metal ist krieg durft te noemen is er bij mij een verre grens overschreden. @icequeen: graveland heerscht hoor |
|
Dan luister je toch alleen de nummers die wel de moeite waard zijn, einde probleem! Of hij die lui gekend heeft of niet, dat kun je volgens mij niet weten, met alle respect |
|
quote:haha het staat zelfs in het boekje. Maar ok hij heeft een paar gave/mooie nummers en het gross is inderdaad black. maar de gedachte achter het bm ist krieg album vind ik zo belachelijk en staat zo haaks op bepaalde nummers op het album. Veder wat ik heb begrepen is kanwulf persoonlijk ook echt een mongool maar ach. |
|
quote: Welke nummers dan? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Maar je hoeft hem ook gen gave gast te vinden, hij heeft slechts de muziek gemaakt, verder mag nij doen laten wat hij wil. Maar Rob Darken heerst sowieso op beide gebieden, hij is een goed muzikant en een fijne vent |
|
quote:hij roep zelf heel hard dsat bm haat is. Waar is de haat? hij schrijft ode's aan mensen. dat is volgens mijn niet echt de misantropiese instelling die hij met het begin nummer probeert te verwoorden. |
|
quote:over het persoon heb ik nooit wat vernomen, maar de muziek |
|
quote: Jij bent veel te druk bezig met het bedenken hoe niet-misantropisch is en dan vergeet je te luisteren |
|
quote:get al life |
|
quote: hey, ik spreek met jou omdat jij ook geen leven hebt! remember |
|
quote:nee jij hebt mij zelf verzonnen met je autistiese schizofrene hoofdje, remember |
|
quote: hmm daar heb je misschien wel gelijk in, maar ik ga toch voor de muziek en die vind ik 'wel goed' bij Nargaroth. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: fuckin offtopic: vrijdag ozzy? |
|
quote:ja ik vind niet alle nummers even gaaf en ik irriteer me matenloss, shoot me , aan kanwulf dus ja dat trekt dan toch snel je aandacht |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |