|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha, dat zal het zijn. Zelf vind ik het een gigantische bazenband die menig sludgeband eruit beukt. Nuja dat is overdreven, maar ze zijn in ieder geval uniek en waren er zeer op tijd bij! "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Hulde! Bareuh... |
|
quote:Voor een bazenband hebben ze toch teveel zwakke nummers. Het studiowerk is nog wel eens wisselvallig. Wat ik er van ken tenminste, die band heeft nogal veel uitgebracht. Kwantiteit over kwaliteit? |
|
quote: ik zeg niet dat het slecht is, wél dat het lawaai is signature |
|
quote:Bah, nicht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Juist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ze hebben drie gave albums, Stoner Witch, Houdini en Stag. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ach, jaren 80/begin jaren negentig death metal is grotendeels saai, muf en lawaaierig. afgezien van de Zweedse scene, Vomitory, Bolt Thrower en een paar Amerikaanse bands is death metal pas echt interessant beginnen klinken rond 1995, en zeker rond 2000. De rest is allemaal nostalgische praat. daarvoor moest je thrash metal kopen, of black/doom [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-03-2012 21:13] signature |
|
quote:Stag had ik vroeger op bandje, stonden toch ook wel mindere nummers/ongein op, dacht ik. Ik zal hem weer eens draaien. |
|
Houdini, sowieso. Harde plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
En Bullhead is imo ook niet mis. Verder ken ik ook geen andere platen. Maar met dat setje kan ik me goed vermaken. Heerlijk! edit: Stoner Witch is denk ik favoriet hier. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 05-03-2012 21:50] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Alles wat Carcass voor Heartwork uitbracht is toch grindcore. Ok, Necroticism - Descanting the Insalubrious heeft best veel deathmetal dingetjes er op staan, maar dan nog. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: dat mag je niet zeggen, anders moet men straks ook naar Aborted, Rotten Sound en nog van die dingen beginnen luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-03-2012 21:58] signature |
|
Oja? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
heb je anders nog een excuus? ik begrijp die mensen niet die zweren bij grindcore van Carcass en vervolgens hun neus optrekken voor zowat alle andere grindcore bands (behalve Napalm Death dan - en heul misschien ook Nasum) signature |
|
quote: +10000000 Einde Melvins discussie. |
|
Serieus: Wat kan jou dat verrotten. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Inderdaad. Sowieso kán grindcore een aardig taboe zijn voor death metal-liefhebbers, terwijl er behoorlijk wat overlap is. Rotten Sound FTW Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Echt? Wat...euh...raarrrr. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: we seem to agree a new era has begun signature |
|
quote: Als die Amerikaanse bands Autopsy, Obituary en Master heten ben ik het aardig met je eens. Ik wil dan zelf nog graag Asphyx, Pungent Stench en Benediction aan het lijstje toevoegen. Bareuh... |
|
quote: Obituary wel ja en Monstrosity/Brutality en Death wellicht, met Deicide en Morbid Angel en natuurlijk Massacre. Helden! signature |
|
quote: Niks man, grindcore is gewoon te gaaf voor ze. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Lul toch niet man. Zelf vond ik het pas mis gaan vanaf Altars of Madness, toen de midtempo's in blastbeats veranderden grotendeels. Grindcore vind ik wel gaaf trouwens, al vind ik crustcore nog beter. Maar de groovy death metal met veel polka's kan me meer bekoren dan de technische of snelle versie. Ach, smaken verschillen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |