|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
1. Somewhere in time 2. Seventh son 3. Iron Maiden 4. The number of the beast 5. Piece of Mind 6. Powerslave 7. Brave New World O wacht, dat is niet echt een taboelijst. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Is dit het Iron Maiden topic? Of het "laatste, kutte band ontdekkingen" topic? Want laten we niet vergeten: quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Eddie The Head is wel Über. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Opinions, asses. Nog een taboe dan maar: Korn is 1 van de relevantste metalbands van de jaren '90 en vroege nillies. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Van jou moet ik poepen. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Korn is een zaadband net als Slipknot. |
|
quote:Da's geen taboe, maar gewoon waar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Oh ja. |
|
KORN roeleert jonge, SL1PKN0T is gewoon efol!!1 Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
:' ) Taboe dus, want reacties. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Niks mis met Korn. |
|
Volgens mij manifesteert zich hier een generatiekloof. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Of met Slipknot. In ieder geval niet tot en met Iowa, geen idee hoe hun recentere albums zijn. You have time. You are doing fine. |
|
Jeugdsentiment voor mij betekent natuurlijk dat jullie de eerste grijze haren al kregen, sorry, vergeet ik nog wel eens. |
|
I am mine own redeemer...! |
|
quote: Hun laatste was goed, eigenlijk. Die daarvoor (Vol 3: The Subliminal Verses) vond ik wel een stuk minder. Och, generatiekloof, ik ben 27. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Dubstep is de nu-metal van 2012. |
|
quote: Die laatste plaat van Korn met dubstep-invloeden vind ik stukken interessanter dan de zoveelste metalband die de zoveelste variant van hun debuutalbum uitbrengt... Mainstream science says... |
|
quote: Helemaal mee eens. Die gehele golf van mainstream en nu-metal is wel aan Korn te danken. En Slipknot heerst ongelooflijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Je zegt het alsof het een goed iets is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Het is dan ook een goed iets. Nu-metal is sowieso een van de beste metalgenres. En hup, nog een taboe erbij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Die laatste van Korn is simpelweg hun beste plaat sinds Take A Look In The Mirror. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vind See You On the Other Side anders ook wel een ijzersterke plaat. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:+1. Issues de favoriet van het "oude" werk. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |