|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Toch mooi dat ze daar de tijd voor nemen Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Onder het motto "de avond is nu toch al stuk" heb ik op de link geklikt. Rechts onder aan de pagina vond ik de eerste voltooide songtekst. Een duet, klaarblijkelijk. Dat valt me nog niet mee, en dat terwijl mijn verwachtingen toch al vrij laaggespannen waren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
Godverdomme wat vet, goede zelflikes ook, ik kan niet wachten op de muziek. |
|
"Thnx to Caro Troost for shooting me!" If only... |
|
Wat een niveau weer hier zeg...... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
SUPER DE PUPER! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Niet echt een taboe, meer een ergernis: Metalheads die elkaar de hele tijd "brother" noemen. We luisteren naar ongeveer dezelfde muziek dus zijn we broeders... FUCK OFF!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Hmm… Naar welke metal luister jij zoal? Dat ben ik in het zogenaamd asociale black metal-milieu toch nog niet meteen tegengekomen. Willekeur en dictatuur! |
|
Nog nooit vernomen. Zal wel iets in het lokale jongerenhonk "De Geschonden Schandknaap" zijn. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Manowar en consorten |
|
quote: Dat is niet die Melvin. Diens achternaam begint met een B. Maar die Imke heeft echt niks geleerd van haar volledig mislukte eerste poging. Wat een vertoning. |
|
Of dit ook onder de metal-taboes zoals in de openingspost valt, weet ik niet, maar de metal-goegemeente had toch altijd wat moeite met mijn in de hardcorescene gekochte shirt met daarop de tekst 'Rob Halford is a faggot' (dank, Dave Reumers). [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 19-03-2014 19:18] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: De waarheid is hard Pracht shirt trouwens. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: hmmm... hier is het eerder "bro" signature |
|
quote: :' ) Gaan stemmen vandaag Viktor? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: YOLO! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Het schijnt dat ze momenteel in een inrichting zit... dat verklaart een hoop. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
keukeninrichting? signature |
|
quote: Gister mij eens vediept in dit fenomeen naar aanleiding van dit topic. Dat mens is zwaar de weg kwijt! |
|
quote: Gast, die kwarktassen vliegen zowat uit dat shirtje en jij luistert ook echt daadwerkelijk naar de muziek? Against God and Government |
|
Sommigen ontgroeien hun puberteit. |
|
Ja met de ziekte van homo zeker. Against God and Government |
|
Metalfans bij festivals en optredens zijn één van de meest vervelende levende wezens op deze planeet. [Dit bericht is gewijzigd door MindFolter op 20-03-2014 21:19] |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |