|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Indien Dream Theater heb je gelijk, indien Devin Townsend... mwoah, vanaf Synchestra is het niet boeiend meer helaas. Ohja, O.T. dus: Devin Townsend heeft na Synchestra geen boeiend album meer gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 15-02-2012 16:55] Boeiender |
|
quote:Nadat Devin vader werd was er ineens geen flikker meer met hem te beleven, ook niet op muzikaal gebied. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik vrees dat ze het over Dark Tranquillity heeft waarvan Damage Done één van de grootste albums ooit is. Over hun gotjisch geaarde oudere albums ben ik ook niet erg te spreken echter, hoe cult ze ook mogen zijn. signature |
|
quote: de laatste Devins hoef ik ook niet echt. Terria en dergelijke des te meer! signature |
|
quote: Gotisch geaard, wat? Oud werk, zeg Skydancer en The Gallery, is geniaal, man! Niks gothics aan. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 15-02-2012 17:16] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: bedoel Haven Therein al es gehoord? signature |
|
quote: O, Haven en Projector als het oudere werk... Tsja, puntje, in Therein (Projector, hè ) zit wel wat gothics. Zou de albums nog eens helemaal moeten luisteren om te kennen zeggen of 'gotisch geaard' terecht is Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Gotisch geaard, val je dan op coneheads ofzo? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee, alle electriciteit gaat via je over de grond slepende vleermuisvleugels zo de grond in? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
OT: ik heb nog nooit een album van Megadeth of Judas Priest afgeluisterd en dat vind ik prima. You have time. You are doing fine. |
|
Jugulator is het beste Judas Priest album signature |
|
Ik ben wel degelijk benieuwd naar Heels of Steel. Zijn de bandleden al bekend en is er al zicht op dé demo en eerste gigs? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
* Dark Tranquillity is een enorme heersch band... * Porcupine Tree heeft sinds Deadwing geen noemenswaardige platen meer uitgebracht. * Cult Of Luna is veel beter dan Neurosis "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Da's geen Taboe. Iedereen is mokersiked en megabeniewd! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
En daarbij H.o.S brengt geen demo uit. H.o.S brengt zijn eerste werk op cd, vinyl, limited edition digipack, USBstick uit. Een demo is voor beginners... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Sluit ik me bij aan. |
|
BAN! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Enthrone Darkness Triumphant heerscht. Metalscene conformisme is lachwekkend, erger dan in een Staphorster refo gemeente. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bwaha. Release party toch wel minimaal Paradiso verwacht ik zo? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Meh. Doe mij maar alles vanaf Puritanical... EDT vind ik dan toch nog te beperkt. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ja maar. EDT is voor mij een mijlpaal of liever gezegd een wegwijzer. Rond die tijd was een tweedeling duidelijk zichtbaar. Darkthrone liet hun rock'n roll worteltjes ver achter zich en zocht een nieuwe esthetiek van...hmmm...deconstructie (?). Ome Varg deed dit ook al eerder met zijn 'drassige' ambient composities voor de gitaar. DT deed dit ook. Hiermee gaven ze richting aan een hele groep artiesten die rockmuziek achter zich lieten en 'teruggingen' naar de neoklassieke, folk en ambient inspiraties. Denk aan Ulver, DsO, Drudkh, Negura Bunget, Ondskapt, Blut Aus Nord etc. etc. Je snapt hem wel he? Aan de andere kant had je de rock richting en die werd m.i. mede ingeluid door EDT maar ook bijvoorbeeld Anthems van de Keizer. Goed...op termijn is die tweedeling enigszins vaag geworden en op veel vlakken zijn ze weer bij elkaar gekomen. De slang eet zijn eigen staart op. Maar dat neemt niet weg dat voor mij zowel Transilvaanse Trek als EDT twee 'wegwijzer' platen zijn. Iesch ies subjectief natuurlijk, het had net zo goed Anthems en Filosofem kunnen zijn. PS Ja, ik weet het, vaag geleuter. Maar ja, 't is weer eens wat anders dan 'leuk' of 'heerschplaat'. PPS Was SenJann Ome Moerke? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-02-2012 18:21] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: veruit de beste DB plaat [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-02-2012 18:25] signature |
|
Volgens mij worden we oud. Een paar jaar geleden vond heel ZM Stormblåst nog het beste Dimmu Borgir album. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Toen was het not done om anders te beweren. En aangezien de meeste metals gewoon ruggengraatloze homo's zijn (zoals de meeste mensen) gingen ze gewoon lekker op in de conformistische stroming. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |