|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Solve et Coagula. Harde plaat hoor! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Echt???? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Sommige Integritynummers gaan ook heel erg de blackmetal hoek in. Kickback ook. Denk er maar eens andere zang overheen, die zet je wat op het verkeerde been. |
|
Kickback - No Surrender. Shit, dat ik daar nog niet aan gedacht heb, dat is inderdaad hetgeen dat ik ongeveer voor ogen heb! Bedankt En voor ST en kvelgeest ook I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Deze man heeft gelijk. Voor de rest heb je alleen maar van die bandjes die het een beetje doen, zoals eerder genoemd Nails en All Pigs Must Die. Misschien Hierophant eens proberen, Ben? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote:Rapture gaat heel erg de Driller Killer/Dischargekant op, veel D-beat enzo. En wat Kwel zegt klopt wel, smerige blackpunk. Sowieso is crustcore eigenlijk ook gewoon wat vrogger smerige punk of betonpunk heette. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ugra-Karma ook wel, al zal dat misschien ook meer grindcore zijn. Er staat ook nog een Extreme Noise Terror cover op als bonus. En welkom BenKnuckles. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 16-02-2012 23:44] |
|
quote: Dan kan ik er weinig mee. Ik ben meer van de huppelkuthardcore. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dit nummer is stiekem best goed Black seeds of bunny! |
|
quote: Niks stiekem, gewoon erg gaaf. Sowieso zijn de eerste zes Manowar-albums prima platen. Bareuh... |
|
quote: Ik ben nu wat verschillende dingen aan het beluisteren, voor de gein. Buiten het geluid zijn er meer dingen beter geworden. Bijvoorbeeld: A lost forgotton sad spirit. Nieuw: http://www.youtube.com/watch?v=SKaw70eInxY&t=2m34s Oud: http://www.youtube.com/watch?v=lJeNO5y__CA&t=2m24s Langzaam is beter, in dit geval. Vind ik dan. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 17-02-2012 23:47] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heels of Steel The line-up of Heels of Steel is almost complete! We will introduce one of the members tomorrow!! Stay tuned! Vind ik leuk · · Delen · 11 · 21 minuten geleden · Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik zal morgen ook de complete cast bekend maken van mijn film: Er Was Eens Een Mens. Stay tuned Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
EDT is toch echt een poepalbum, hoor. Saaie popsongs, laffe drums, gaye elvenkeys en een lieve sound. Begrijp me niet verkeerd. Vempire, Dusk and... en For all Tid zien hier nog wel's play. 'In Times Before the Light', die veel blijer en softer is dan de hiervoor genoemde albums, is ronduit geniaal. En ik ben nog opzoek naar de debuutplaten van Siebenburgen en Mactatus. Oftewel, ik heb niets tegen van die melodieuze, symfonische jaren'90 black met een gothic randje. Maar EDT is gewoon homofiele kitsch. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Komt er ook een clubtour????????? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Coming to a the bananenbar near you!!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Sicked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Volgens mij is er maar 1 bananenbar. In de wereld. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:In Naarden-Bussum? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Google says no. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daar zit toch echt KDS's bananenbar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Dan zal ik wel een andere google hebben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Banaan in jouw bar, ja. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote:Als het zo moet... If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |