|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Want wie banaan doet, banaan ontmoet. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ladyboyscene!! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Oja... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik vind dit een beetje appels vs. peren. Maar goed. Black seeds of bunny! |
|
quote: Niks stiekem, inderdaad. Dat gedoe met die 'guilty pleasures' bij mensen.. Je vindt iets tof of niet, en dan moet je ook de ballen hebben om daarvoor uit te komen http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Daar heb je geen ballen voor nodig vind ik, gewoon doen en je geen ruk van anderen aantrekken, lekker je eigen smaak hebben is orgineel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Dus: Manowar is gaaf Kiss is gaaf Skid Row is gaaf "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Vond Marc Dutroux ook. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Heels of Steel Today is the day! We are very proud to welcome Micha Kieftenbelt behind the Heels of Steel drumkit!! Micha is known as drummer of Carnal Leftovers, check them out as well! For all who doesn't know Micha, check this awesome picture below by Janien Kommer! Vind ik leuk · · Delen · 24 seconden geleden · Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Theedoek is een vrouw? |
|
Die hele all female invalshoek is dus al overboord http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
En death metal is het ook niet echt. Dus de aankondiging van een 'all female death metal band' was misschien niet zo'n goed idee. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
All female heerscht. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik heb wel manboobs www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Dus, we houden het op een "all metal band"? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Sja. Boeiender |
|
quote: mexican titties heet dat geloof ik volgens de drummer van Down... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Waarschijnlijk heeft de rest ook zulke baardgroei... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Zeg dat nou niet te hard, straks lukken de gitaarriffs niet en moeten ze overschakelen naar ballads van drie akkoorden. |
|
All band dan? Geniale zet om hier al iets te plaatsen over die band. Ze zijn nu al legendarisch hier I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Precies. Heels of Steel "Band" |
|
Eerlijk is eerlijk, ik verwacht dat HoS uiteindelijk als " " de boeken in gaat. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Even lief doen tegen the Ramones.......... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: de meeste theedoeken zijn vrouwen toch? signature |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |