|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik twijfel wat tussen die, het debuut en Follow the Leader. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Deze quote zouden ze op tegeltjes moeten drukken. |
|
:') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ja, want we zitten hier natuurlijk allemaal op een metalforum omdat we graag naar volwassen muziek luisteren. |
|
Ik zal jou eens even vol wassen... Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nou zeg. |
|
Sorry Bram, ik heb nou even geen tijd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik dacht al, die Marcel heeft het vast veel te druk met posten op een metalforum. |
|
quote: Mijn all time favoriet van Korn is eigenlijk Untouchables. Die plaat kreeg bakken kritiek indertijd, zelfs van de fans, maar ik vind hem briljant. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Van alle bands die rond het nu metal tijdperk zijn doorgebroken, blijf ik Deftones de interessantste vinden..White Pony, Around The Fur en Diamond Eyes bezorgen me nog steeds regelmatig kippenvel.. Mainstream science says... |
|
Deftones is ok, maar heeft natuurlijk niets met nu-metal te maken. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Als Deftones niks met nu metal te maken heeft, gaat dat net zo hard op Slipknot en System Of A Down.. Mainstream science says... |
|
Nee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Argumenten graag? Mainstream science says... |
|
Deftones is ok en nu-metal is kut. Ik hoef toch niet alles voor te kauwen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Werkelijk, ik buig voor je voor je superieure argumentatie.. Mainstream science says... |
|
quote: Ik zal voorzichtig zijn, eerste keer? Anyway, Nu-Metal is de core/rap variant van alternative metal, daar waar Deftones veel meer in de proggy/experimentele/space hoek zit. misschien met uitzondering van de begin jaren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: de rest van de redenering past wat mij betreft ook hierbij [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 10-06-2012 18:49] Black seeds of bunny! |
|
quote: Blij dat je het zelf zegt..vanaf White Pony hebben de Deftones echt hun eigen identiteit gekregen, maar met name de eerste twee albums worden tot nu metal klassiekers gerekend. Datzelfde gaat ook voor Slipknot (Volume 3) en System Of A Down (vanaf Toxicity).. Mainstream science says... |
|
Allemaal vet happen op Onweerwolf. Hij flikt het iedere keer weer I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
+1 |
|
Ik had trek.. Mainstream science says... |
|
quote: Deftones, wat een kutmuziek , dan is er wel betere nu-metal te vinden, zoals SOAD, die ik wel kan waarderen. Boeiender |
|
Ach dat nu... Dat was alweer gisteren. Het lijkt wel wasmiddelreclame, dat labeltjes plakken. Nu nog nieuwer! En dan progressive... al jaren hetzelfde soundje. Da's niet echt progressief, toch? Maar geeft niet hoor. Only sick music makes money today - Nietsche. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |