|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Daar vergis je je; ALLE tattoos zijn buttfuggin ugly! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Maar wel dat ik het lelijk vind. Wat is het nut van 'iets goed achten' terwijl je het 'niet goed vindt'? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Geloof ik meteen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Sludge/stoner is de nu-metal van 2012. |
|
Trendy wil je zeggen (metalcore is al even niet meer in misschien)? Groepen die persé een notoir album integraal willen live brengen (Moonspell, The Gathering, zelfs Godflesh volgend jaar op Roadburn dacht ik gelezen te hebben), op zich niks mis mee. Maar voor een eigenzinnig genre, komt dit willen meedoen met een trend nogal gewrongen over. En conservatief (die goeie ouwe tijd...). Anathema mag Serenades en Pentecost anders wel eens live brengen, in originele line-up. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
de laatste van terrorizer is kut en de bandnaam niet waardig! (de 2e cd trouwens ook) |
|
Geef mij maar Pentagram i.p.v. BS. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: 1970<->2012,dat zijn een heleboel jaren later en in het geval van ozzy met veel drank en drugs. En dat schim van zichzelf, dat wordt ook al jaren en jaren gezegd. Ik vind het echter helemaal niet raar. Het lijkt me dat je dat weet als je een kaartje koopt. Dat had ik met dat wacken optreden en he nederlandse optreden van carnivore ook, wat jaren terug. En toch gaan, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
dio dio dio dio Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Die rapper? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die moeten ze insmeren met carboleum en in de zon zetten. |
|
Mja, ik ben sowieso niet van de dio, welke dan ook. Altijd weer mooi, die discussie op feestjes na wat drank. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dio is voor een groot deel van de mensen die metal luisteren een totale onbekende. Voor velen van dit grote deel zal dit altijd zo blijven. Zonder gemis. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Euh, Dio solo was ook erg groot, hoor. En dan bedoel ik niet die rapper. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
klein ventje toch? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ongeacht wat, de King is groter. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Juist. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
nasty Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Vet goede band. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ja. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Nee, toch? |
|
Via via de 1e bandfoto van Heels Of Steel in mijn bezit gekregen! Boeiender |
|
Djeesuz fukcing christ hey, wat een koppen. Is dat carnagayath daar in het midden? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |