|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
de meeste Ulver lovers luisteren zo goed als nooit naar Ulver en anderen al helemaal niet [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-03-2012 20:47] signature |
|
quote: Die laatste Cryptopsy? Altijd al een degelijke plaat gevonden. Niet speciaal, maar gewoon degelijk. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Metal uit polen is 98% winning by default Net zoals de meeste amerikaanse shit zwaar overrated is Black seeds of bunny! |
|
klöpt Amerikaanse moet altijd sneller, bruter, gevatter, gezwinder, whatever zijn. Polen heeft gewoon bands die degelijke nummers kunnen schrijven, een riff, een brug, een Hertz productie en hopla, succes. al moeten ze wel beginnen opletten dat ze er geen té kunstzinnige boel van maken. Hate's laatste bvb, Behemoth ook met hun megaproductie, ... signature |
|
Ligt toch wel een beetje aan welk genre je bekijkt? |
|
quote: +heel veel Volgens mij zitten ze in het verkeerde genre te koekeloeren. |
|
ik had het over death metal signature |
|
Het lijkt trouwens ook wel veel voor te komen om idolaat te zijn van Gojira. Is dat al een taboe? |
|
daar zeg je zoiets. Ik snap het alleszins niet signature |
|
Ik wel. Snelheid en toch groovy. De groove mis je bij veel snelle death. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik wel, briljante band. En over Ulver. Deze jongen luistert het veel, heb het ook op plaat. Maarja, ik ben dan ook hipster "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
Er wordt je ook heel wat bespaard bij een snelle death. |
|
Snelle death is kut, ik snap er de lol niet van. |
|
quote: Toch een voordeel dat het dan ook sneller voorbij is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vond Gojira niet zo onderhoudend, toen ik zo eens, wegens de naamsbekendheid enkele nummers beluisterde. Maar ik ben ook wel moeilijk met dat genre: Het is old school deathmetal, bepaalde technical deathmetal (die ik heel anders beleef dan eerstgenoemd) en bands van nu die ''ouderwets'' spelen. Gojira heeft een aardig stampgehalte, maar het is me te saai. Nu luisterde ik juist ''From the Sky'', wat me deed denken aan een serie defecte huishoudelijke apparaten, waaronder een grasmaaier. |
|
quote: Idolaat? Terecht. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Hoe gebruik jij een grasmaaier als huishoudelijk apparaat? Lijkt me eerder tuingereedschap. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ho wacht. Om de kokosmat te maaien natuurlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: --> dit vind ik toch wel behoorlijk groovy en snel kutyoutubekwaliteit wel zelfs dit vind ik groovy: en extreem snel [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-03-2012 23:41] signature |
|
Bands als Armored Saint zijn niets meer dan makke glam/hair metal met een iets stoerdere sound. Popsongs in metalversie signature |
|
Burzum na de bajes is veel beter dan de Burzum ervoor. |
|
tijdens de bajes was alleszins het debielste ooit signature |
|
heel siked voor Heels of Steel Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Haha, hoe staat het daar eigenlijk mee. Zou er niet al lang een demo uit zijn en een clubtour gepland? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |