|
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
O. signature |
|
Dark Funeral mag dan wel totaal niet necro zijn en op het lachwekkende af, het is gewoon beestig sterke black metal die ik veel liever hoor dan bijvoorbeeld Gorgoroth alleen die twee laatste platen mogen ze houden signature |
|
quote: Dat is geen taboe toch? Dark Funeral is gewoon een sterke band, en Gorgoroth zit toch ook best wel in de richting van lachwekkend. |
|
En (oude) Setherial is gaver dan Dark Funeral. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Oude Dark Funeral is beter dan oude Setherial Die mini en Secrets of the Black Arts zijn beestachtig goed, daarna is het snel bergafwaarts gegaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Die zijn ook erg goed, maar die kunnen niet op tegen Nord. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dark Funeral is live super gaaf! Gig in Burgerweeshuis Deventer van 100 jaar geleden was vetter dan vet. Idd, Secrets of the Black arts is een monument voor BM. Ik vind Attera Totus Sanctus ook goed, vanwege het nummer Atrum Regina. Dat is een rustig nummer, en ik merk dat dergelijke 'liefdesliedjes' het goed doen bij mij. Zo ook Belphegor's 'Justine soaking in blood'. Of Dark Throne's 'Natasha in eternal sleep'. Black metal = liefde. Ja hoor... |
|
quote: Dat heb ik nou ook, alleen verklaren mensen mij voor compleet gestoord als ik ze als zodanig omschrijf... [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 20-02-2012 12:09] Black seeds of bunny! |
|
quote: signature |
|
Met Nils op drums zijn live al helemaal fucking vet, wat een baasdrummer deluxe. |
|
quote: die maakte met Chastsisement's Alleviation of Pain één van de beste melodeath albums signature |
|
quote: +1, ik vind het ook een super album Black seeds of bunny! |
|
De enige teleurstelling van het Attera-album vond ik toen ik 1000x de teaser had geluisterd van Atrum Regina, en ik heel erg gewend was geraakt aan de stem die zegt;'You are listening to Dark FUneral's Atera Totus Sanctus, bla bla Regain Records bla vla'.... Die staat (natuurlijk) niet op het album, en nu lijkt het op de albumversie of er iets ontbreekt. Ja hoor... |
|
quote: Ik vind No Prayer For The Dying echt wel goed (lekker rauw en cynisch vergeleken zijn voorganger), maar of het echt beter is dan dan Seventh Son...? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Heels of Steel Monday is a good day, but not as good as Wednesday. Wednesday we will inroduce our bassplayer! She's hot! :D Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
nark, wil je verder nalaten dit soort nieuws hier te posten? Ik weet dat HoS in de titel staat, maar het is nog steeds offtopic Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
En toch klinkt het bijna als de nieuwste hit van Rebecca Black |
|
quote: Ik moest ook even denken aan die 'megahit' van haar... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
On-topic: Pantera is héél erg kut. (Semi-)off-topic: Nark, ben je de persvoorlichter van Heels of Steel? Of gewoon fan, en krijg je een grote beurt na het posten van deze - wereldschokkende - primeurs? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Alle HoS-gerelateerde reacties mogen dus ook naar het lultopic, heren Hades, White Tree en Schuurman quote: Pfffft, onzin. Wel overrated. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 20-02-2012 13:48] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zeker niet overrated. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Ik ken het probleem. |
|
Nog eentje: ik vind sludge een tof genre, maar Crowbar is een ontzettend waardeloze teringband. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
+ 1. Oja, nog zo'n enorme kutband: My Dying Bride. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |