|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
hallo wie kent deze extreem vette amerikaanse metal/HxC band?? brute metal(core) met vette melodieuze deathmetal... zanger zingt/krijst/schreeuwt/grunt/bult/giert.. en ZOOOO fokking goed. http://www.betweentheburiedandme.com voor mp3s, of anders mp3.com. op de CD klinkt alles nog beter.. de mp3s zijn nog demo's volgens mij.. hij wordt ook goed besproken in de Aardschok. ik vind ze zo vet ik kan mn bek er nie over houden dus ik denk ik pleur het ook ff op ZM |
|
Ik had vorig weekend die mp3's van de demo gedownload en het klinkt inderdaad zeer vet. |
|
alright! |
|
Ik heb het nu een paar keer gehoord en het klinkt erg lekker. Wel vreemd dat het een band uit de hardcore scene is terwijl ze toch echt als een death metal band klinken. Probleem is alleen dat ik hier ook al wat topics over goeie bands heb geopend en McDoom schijnt de enige te zijn die reageert I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die heeft idd ook geen smaak Maar klinkt veel belovend |
|
quote: Ik heersch. |
|
*schop* heersch! |
|
Zo, ik ben hem nu voor het eerst eens echt goed aan het luisteren (ik mocht hem eindelijk eens lenen van XPositiveX ) en hij klinkt inderdaad erg goed. Op sommige punten ietsje te onsamenhangend maar dat moet je maar voor lief nemen. Echt voer voor de openminded death metal fan. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
openwatte? |
|
death fucking metal! zit toch allemaal echt superstrak in elkaar en de productie is ook heerlijk vind ik |
|
did we mention dat ze FUCKING technisch zyn????!! |
|
quote: oh ja.. is vernoemd naar een nummer van the Counting Crows. |
|
Vette plaatg die s/t. Jammer dat het brein achter de band weg is. (Will Goodyear: drummer en Cleane zang stukken) Nieuwe nummer klinkt wel ok maar nog niet zo goed als de s/t, vooral de cleane zangstukken, verder minder origineel. vaak is het wel wat knip en plak werk, maar toch één van de betere Cds van 2002 [Dit bericht is gewijzigd door codex4 op 11-09-2003 14:01] |
|
quote: Is die cd bij jullie te krijgen? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
natuurlijk heb je je bestelling al binnen? |
|
quote: Yes, vandaag net binnen gekregen! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
een nieuw BTBAM nummer?? waar??? die Will is nu wel solo verder he.. wat rustigere muziek |
|
AH! got it! |
|
zo ben even de nieuwe aan't luisteren (eerste keer) en godsallemachtig, klinkt VE-HHH-ET !!! (kan ik nu al zeggen ja! na een paar keer wordt 'ie vast SUPER!) |
|
nou, waar blijven de deathmetal fans hiero... |
|
Uh dude, jij bent de enige die in dit topic post. Dit is gewoon het Possi topic I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
haha oke.. laat ik dan nog maar eens wat posten dan.. |
|
Klinkt vet en divers, maar eens even een cd van aanschaffen. |
|
heb Silent Cirucs .. erg lekker, alleen die cleane stukken vind ik minder, nogal ... michael jackson |
|
wat? YOU BETTER CHECK YOURSEEEEEEAAAALLLFF... before you wreck yourself! hahaha... |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |