|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat lekken van namen van Graspop gebeurt wel vaker en is vaker niet waar dan wel waar. Hoorde wel dat deze twee namen gestate werden in de Rock Tribune? Desondanks ben ik er sowieso weer bij, al twee leuke namen. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Vet, dan kan ik Iron Maiden voor de 7e keer op Graspop zien |
|
Maiden zou goed kunnen kloppen, die spelen zowat om het jaar. Net zoals het merendeel van de GMM line-up Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Alright, hier gaan we weer! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Onzin, laatste keer Maiden op GMM was 2008. Zolang het geen Kiss of Aerosmith toestanden worden ben ik allang tevreden. En als KD klopt is dat natuurlijk wel heel vet. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote:Deze is van toepassing: King Diamond wil ik eigenlijk wel eens zien. =[ Edit: evengoed kudo's en een biefstuk voor het posten van een gifje als reactie. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 20-11-2012 14:43] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
|
|
Misschien dat ik Iron Maiden dan liever in Belgenland zie dan op een dinsdagavond in Amsterdam... qua ticketprijs zal het niet heel veel uitmaken denk ik. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Is Graspop niet te cvlt en trui voor je? Ik ben er sowieso weer van donderdag tot maandag, boeit me weinig wat er speelt. Misschien 1x per dag wat stijldansen bij een HxC bandje en voor de rest mezelf schor lachen. Nu al zin Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ In Flames + Stone Sour + Parkway Drive + Saxon + Coal Chamber + Epica + Kreator + Mayhem + The Devil Wears Prada + Dark Funeral, + Absu + God Seed + Every Time I Die + Winterfylleth + Lock Up + Aura Noir + After The Burial + Dunderbeist + Between The Buried And Me + Bullet + Heaven's Basement + Hacktivist |
|
Gaaf hoor, Coal Chamber, Kreator, Mayhem, Absu, Winterfylleth... Klinkt al veelbelovend! |
|
quote: Kun je zeggen wat je wilt, maar er zit anders wel degelijk een behoorlijke kern van waarheid in. Anyway: misschien maar weer eens kijken volgend jaar. Wacken is alweer schier uitverkocht en een aantal maten van me hadden wel oren naar Graspop. Misschien dat ik wel weer eens een keertje mee ga die kant op. [Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 26-11-2012 16:48] http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Hopen dat dikke Barker meekomt, altijd mooi om te horen/zien. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
nounou Mayhem, Dark Funeral, Lock Up Dat kan slechter nu nog een goede dagindeling en wat extra bands en ik kom misschien ook even langs signature |
|
quote: Mooi rijtje namen, heb er weer zin in! En natuurlijk de obligate Parkway Drive. Naalden uit de vloer trekken met behulp van Staal. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Hopen op een goede dag-indeling. Denk niet dat ik 3 dagen ga, maar 1 dag moet kunnen. Wel jammer dat HDF tegelijkertijd is... |
|
quote: Deal! We gaan dit jaar beton boren btw, we kunnen je hulp gebruiken Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ Parkway Drive + Kreator + Mayhem + Every Time I Die + Lock Up + After The Burial + Between The Buried And Me Niet beroerd, niet geweldig. Ik wacht even op de volgende bash namen voor ik beslis naar mijn twaalfde te gaan. ... wat een gelul. Ik ga toch wel weer. Pinten drinken, zeveren en een hoop hard lachen voor veel te veel geld. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Met Maiden er natuurlijk ook bij kan het veel slechter inderdaad. |
|
quote: Inderdaad! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo zo, positieve verrassing. Plots veel black metal, I like Met Kreator, Lock Up, God Seed, Dark Funeral, Mayhem, Winterfylleth, Absu en Aura Noir toch al 8 bands die ik wil zien. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Nog steeds geen oude lullen rock en slechts een beetje nu metal shit in de programmering? Tering... het zou zomaar kunnen dat ik hier na tien jaar afwezigheid weer eens bij ben. Old school Maiden sets en Absu zijn niet te missen wat mij betreft. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 26-11-2012 18:44] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Komt in orde Zo lang die rugbyspelers niet te dicht in de buurt komen. quote: Dat dus. We bieren daar eens I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Hmm, er gaan waarschijnlijk zelfs meer van die gasten mee hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Volgende pagina |