|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
vanop de Dark Funeral FB-page: The Swedish black metal legends DARK FUNERAL is celebrating its 20th anniversary in 2013 with a number of festival shows all over Europe. At the Graspop Metal Meeting DARK FUNERAL will play a never seen before exclusive setlist. This very setlist comprises the legendary debut MCD from 1994 (incl. the most popular ʻOpen The Gatesʼ) and the WHOLE classical “The Secrets Of The Black Arts” album from beginning to end – crowned by a special pyro show. The event is also in tribute to the founding member David “Blackmoon” Parland who died earlier this year. Blackmoon left DARK FUNERAL in 1996 after the release of “The Secrets Of The Black Arts” but will always remain an import part of DARK FUNERAL’s legacy. So don’t miss it and hail the sign of the horns. Exclusive GRASPOP 2013 setlist: 01 - Open the Gates 02 - Shadows Over Transylvania 03 - My Dark Desires 04 - In the Sign of the Horns 05 - The Secrets of the Black Arts 06 - The Dawn no More Rises 07 - When Angels Forever Die 08 - The Fire Eternal 09 - Satan's Mayhem 10 - Bloodfrozen 11 - Dark are the Paths To Eternity |
|
Karma to Burn vervangt Clutch. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Ja, kak! Kijk nog eens... [/zachteG] |
|
Iets minder idd. Maar een paar druppen regen vind ik niet zo erg en tegen de kou kun je je kleden. Als het maar geen modderbad wordt Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: |
|
Ziet er toch nog niet fantastisch uit... Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Begin er nu toch langzaamaan zin in te krijgen, heuy! |
|
Heuy! is een uitspraak die helemaal niet van jou is. Kap daar mee. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Donderdag 28 juni treinstaking, dat belooft voorlopig geen al te volle wei te worden... The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Die treinstaking is nog niet officieel, dus wie weet... Maar het blijft België, dus reken er maar op. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Bliksem lijkt Escape the Fate te gaan vervangen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Lekker vanuit Eindhoven crossen richting Dessel. Dik half uurtje voor mij dus. (File niet ingerekend ) Weer begint er nu weer wat beter uit te zien. Eigenlijk meer dan prima. Rond de 22 graden, beetje regen af en toe is geen ramp. Laat het zo maar zijn dan. quote: Hmm, ja en nee. Dat denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 25-06-2013 12:24] |
|
quote: Ik weet niet waar jij het weer hebt gecheckt, maar de officiële site van het KMI geeft heel het weekend temperaturen tussen 16 en 20 graden maximum (op zondag) en elke dag wel (kans op) buien. Maar goed, regen is inderdaad geen ramp. Faustian Spirit of the Earth |
|
Zoals ik al zei, af en toe een buitje, no problemo, wel jammer als het gaat aanhouden, maar goed, zien we dan wel. Het mag de pret in ieder geval niet drukken. |
|
Graadje of 20 is prima, tel daar 2 á 3 graden bij op ivm alcohol. Af en toe een klein buitje tegen het stof is geen probleem. Als ik maar übertrui in m'n korte broek en hempie kan lopen, want scenepoints Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Vrijdag 12:15 Metaldome: The Monolith Deathcult |
|
Treden jullie die vrijdag op in een magazijn? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Het was zeker een heel karwei om die backdrop op te hangen? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat moet je nou met zo'n stelling met rotzooi op een podium? |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Minder moeilijk... |
|
Zo, laatste werkdag zit erop Morgen alles inpakken en dan die kant op, fucking veel zin in Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |