|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja logisch, Alestorm :') Iedere hippie die op GMM staat omwille van de radio-metalbands gaat naar Alestorm kijken. Of minder kort door de bocht: Alestorm is een publiekstrekker van formaat, omdat ze een heel toegankelijke vorm van metal spelen. Iedereen die nog niet zo bekend is met het gros van de Graspopbands, gaat die band wel eens proberen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Iron Maiden is headliner op Graspop zondag 30 juni 2013 en speelt van 21.00 uur tot 23.00 uur op de mainstage. King Diamond is headliner op Graspop zondag 30 juni 2013 in Marquee 1 en speelt NA Iron Maiden. Omdat King Diamond de full show wil spelen is gevraagd of Iron Maiden eerder wil beginnen met hun optreden. Zodat King Diamond net als op het Rockhard festival zijn volledige show kan geven, en sluit hij het festival af. Vrijdagavond sprak ik in Duisburg met een organisator van Rock am Ring in Duitsland en vroeg hem wat Iron Maiden kost voor een optreden: 250.000 euro. Dus dat is puur voor hun 2 urende optreden. Hotel, eten en vervoerskosten komen daar dan natuurlijk nog bij. |
|
quote: Of de zuiptent |
|
Ik denk ook wel dat behoorlijk wat mensen na 2u Maiden gewoon richting huis of camping zullen trekken. Anderzijds zou het me verbazen moesten ze nies in marquee 2 zetten. Ik verwacht dat de tent vol zal staan bij King, maar dat het al bij al wel zal meevallen. |
|
quote: En de organisator van Rock am Ring vertelt ook iedereen wat hij voor Iron Maiden betaald, en heeft jou gevraagd dit publiek te maken, right? Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: REALLY OHH REALLY? |
|
Ik denk dat hierboven zich behoorlijk wat mensen vergissen en dat het bij King Diamond heel druk zal zijn. 99.99999999999999% zeker aanwezig op 30 juni. |
|
Doen we dit keer een biertje? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Eeehmmm... Als ze iets beters dan Jupiler hebben. En als we elkaar tegenkomen... Dat laatste is sowieso al 2 keer mislukt geloof ik. |
|
Ja idd. Er is ook een Leffe tent, lekker Dubbels tikken Geef me tegen die tijd eens een hint, dan zoek ik je op Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Half januari en er is één headliner bekend. Elk jaar dezelfde zever! Kijk es naar Hellfest, buiten suckende headliners is die lekker vet! Het gaat nog es eindigen met Marco Prostato op Graspop! Ik voel het aan mijn water! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH Voodoo_xx |
|
quote: Zeg dan gewoon niks, wat een onzin verkondig jij zeg!! [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 10-01-2013 9:25] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Dat is mijn taak :-p Voodoo_xx |
|
Zit wel wat in wat meneer zegt, maar het is natuurlijk allemaal een slim stukje marketing. |
|
Of men dient te wachten met 1 of meerdere namen, omdat ze hun tour nog niet aangekondigd hebben? Aerosmith wordt vaak genoemd als headliner voor de vrijdag. Het zou me niet verbazen indien we nog moeten wachten tot begin februari op een volgende lading namen. |
|
Denk het niet hoor. Ga er vanuit dat bij de meeste festivals de line up nu al meer dan voor 85 % rond is. Dat leert tenminste mijn ervaring, maar ik kan me in dit geval vergissen. |
|
quote: Ik stel dan ook dat ik vermoed dat men dient te wachten tot die band(s) hun tour bekend maken. Lijkt me inderdaad ook sterk indien ze nu nog zouden onderhandelen met grote namen. |
|
Zou kunnen, maar het kan ook een deal zijn tussen festival <-> bands om niks bekend te maken vóór een bepaalde datum. |
|
Komt op hetzelfde neer. Althans met wat ik bedoelde Afgelopen jaren stond er telkens een jongere act als headliner (Slipknot, Limp Bizkit, Soulfly, Manson, ...) Indien ze er weer een jongere act willen plaatsen vraag ik me toch sterk af welke het zou worden. Slipknot sluit ik uit door schema Stone Sour. Volbeat staat op Werchter. SOAD tourt, maar voorlopig enkel in augustus terwijl de meeste grote festivals (RaR, Download) hun headliners al hebben. Straks begin ik nog (tegen beter weten in) te hopen op Tool, omdat ze op Ozzfest net onder Sabbath staan |
|
Tool zou gaaf zijn, wil ik altijd nog eens zien. Maar Black Sabbath lijkt me ook wel smullen. Persoonlijk hoop ik op een goeie klassieker. Vind dat toch altijd wat hebben op Graspop. Leuk om een keer gezien te hebben en leuk als afsluiter van een gave dag, zoals vorig jaar Ozzy. Alleen dan niet eentje die er al 15 keer heeft gestaan. |
|
Ik heb er geen zin in, maar ik vrees dat het Aerosmith en Kiss wordt. Slappe hap, maar wel het meest voor de hand liggend. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/24436/Graspop-2013-Slipknot-en-meer.html Naast dat Slipknot bevestigd is, is het volgende rijtje bands ook bevestigd voor Graspop 2013: Brainstorm Clutch Deez Nuts Down In This Moment The Sword Hm, weet niet of ik blij ben met Slipknot. Ik had wellicht liever System Of A Down gezien. Ik ben wel blij met de aankondiging van The Sword en Down. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ik weet wel zeker dat ik niet blij word van Slipknot. Brainstorm en Clutch zijn dan wel weer leuk. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |