|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
3x Slipkont op 5 jaar tijd? Beetje bloedarmoede noemen we zoiets. Nu nog een extreem belegen geval als Aerosmith op vrijdag en het is weer es naar de kloten voor dit jaar. Voodoo_xx |
|
Want een festival bestaat alleen maar uit headliners, nietwaar? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: neen, maar die bepalen wel de prijs, niewaar? en voor groepen die ik in kleinere zalen kan zien ga ik niet staan koken in een tent Voodoo_xx |
|
quote: Fikse bullshit als je voor 160 eu keuze hebt aan 80 bands ofzo. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: denk je? als je al 36 jaar naar optredens gaat aan 1 à 2 groepen per week, dan wordt zoiets very relatief hoor Voodoo_xx |
|
Of je gaat gewoon 1 dag ipv 3. |
|
quote: ga ik ook doen, wil voor de 19de keer maiden gaan zien. en king diamond zou wel es sterk kunnen worden Voodoo_xx |
|
quote: Wellicht, maar je gaat vervolgens wel voor de 19e keer naar Maiden? [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 25-01-2013 15:52] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: hey, iedereen zijn portie schizofrenie he! 25x moet haalbaar zijn :-p Voodoo_xx |
|
quote: Amen! Ik had redelijk goede hoop dat het dit jaar eens anders zou worden. Mochten Iron Maiden, Absu en Aura Noir op dezelfde dag spelen zal ik het toch niet kunnen weerstaan om 1 dagje te gaan denk ik... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Tja ik was op vorig jaar na een paar jaartjes niet geweest, dus ik ben zeer blij met de line up! Al heb ik Iron Maiden in 2008 dus ook al gezien, maar ach, die wil ik best nog eens zien, want die kunt best speuln! Oftewel: Ik ben er weer bij dit jaar! |
|
DOWN! Ik zie (wederom) een paars/psychedelische lichtshow voor me, mezelf een weg banend door de dikke hash-rook. Bury me in Smoke Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Down, Deez Nuts en In This Moment, vet! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
The Sword Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: DAN KOM JE TOCH NIET!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: RUIG HOOR 19 KEER MAIDEN!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: JE HOEFT NIET TE KOKEN HOOR. HET ETEN IS GEWOON TE KOOP. |
|
quote: GAAAAA ZO DOOR EN LAAT GMM LEKKER LINKS LIGGEN!!!!!!!!!!! |
|
:') Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
En weer komen Slipsknot en Maiden aangewaaid. Beide bands hebben ook een huis gekocht in Dessel. |
|
Slipknot al genoeg gezien. Die andere bands boeien me ook niet echt. |
|
quote: heb je dat helemaal alleen zonder hulp van mama verzonnen? Voodoo_xx |
|
quote: EEN! quote: VIER! quote: ACHT! quote: ACHT!!!!!!!!!!!!! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Hihi.:') |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |