|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Inderdaad. Maar ik ga hard gaan op Asking Alexandria, vrees ik De pauwenzang doorstaan voor de zieke breakdowns, heb er nu al zin in. The Ghost Inside zal ook wel weer leuk zijn, voor de rest kutbands. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Overkill vind ik erg vet en Twisted Sister moet wel grappig worden. |
|
quote: Gaan we crab-moves doen TGI wordt wel hard idd, maar zie ze liever in een zaaltje met 80 man. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Blij met Twisted Sister, Over Kill, The Ghost Inside (nog nooit gezien, bizar) en in mindere mate HSB. De rest is wmb echt héule dikke bagger. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik ben wel blij met Twisted Sister als 3de headliner. 1000x liever hen dan Kiss, Aerosmith ofzo. De rest van de bands boeit me eigenlijk niet, heel misschien Heaven Shall Burn nog eens zien. Nu, ik was eigenlijk al zeer blij met wat er stond. Misschien maar beter dat deze lichting namen me minder aanspreekt. Nog +20 bands te gaan. |
|
Overkill, leuk! De rest boeit me niet. Faustian Spirit of the Earth |
|
Voor mij to see: Vrijdag 28 juni: Twisted Sister, Korn, Kreator, Mayhem, Katatonia, Heathen, Entombed, Veil of Maya Zaterdag 29 juni: Slipknot, Heaven Shall Burn, Overkill, Lock Up, Between the Buried and Me, After the Burial Zondag 30 juni: Iron Maiden, King Diamond, Testament, Parkway Drive, Ghost, Moonspell, The Ghost Inside, Every Time I Die Op zich mooi verdeeld over de dagen en ook niet téveel bands die ik wil zien. Dat gehol is ook maar niks. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Sowieso! Circlecrabpit. quote: Feit, ik ook, maar in grotere zalen doen ze het ook wel goed. Maar ik hoop wel op een plaats in de Metal Dome. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Haha, met z'n allen quote: Zal toch wel? En HxC shirtjes verkopen voor 30eu Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Wederom, zwakke affiche ! allen naar Hellfest en Fortarock. Voodoo_xx |
|
quote: Naar Havenrock! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Naar Houten Deathfest! |
|
Die zondag is echt top met Iron Maiden, King Diamond, Ghost, Red Fang, The Sword en Winterfylleth! |
|
quote: |
|
quote: Daar komt precies hetzelfde als op het zwakke affiche! |
|
Uh, nee. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ok, dat is nice! Hahaha Papa Roach ook weer, ik zie Pitboss alweer janken bij "Broken Home" Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
De andere twee bands boeien niet. Maar The Dillinger Escape Plan <3 Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
TDEP is altijd vet! Papa Roach ga ik ook wel even kijken en stiekem ben ik erg benieuwd naar P.O.D.. Sentiment. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
zo signature |
|
En zo is het maar net. |
|
7 nieuwe namen: Helloween WASP Jason Newsted Prong All That Remains Tankard Love And Death Ik word er niet blijer van. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Oh leuk, chillpauzes. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |