|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Zonder bier, lullo Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: nog even en ik kom daar in de buurt wonen wellicht signature |
|
quote: Useless. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Strakke broeken zijn useless. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo, met de graspopgang gisteren een fout feestje. Voelde aan als thuiskomen. Toch gek, op de camping van Graspop voel ik me the morning after nooit zo'n trainwreck als nu. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Daar gaan we wat aan doen dan dit jaar Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Generation Kill (wie?) vervangt In This Moment en gaan de metaldome openen op vrijdag, waardoor TMDC een plaatsje opschuift. Unearth vervangt Dillinger Escape Plan. Nog geen woord over de afzegging van Escape the Fate. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Flauwe vervangers. Unearth heb ik inmiddels wel genoeg gezien. Hoewel het met een pint en een stuk Staal erbij nog leuk kan worden. Edit: quote: Dukes van Exodus (duh) en Moschetti ooit van Pro-Pain en M.O.D. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 13-06-2013 12:17] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gruwelijk, Unearth!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Weet je, Dillinger in een tent schiet ook niet op. Bij Unearth achter in de tent pitjes bouwen, da's leuk ENDLESS FIGHT! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 13-06-2013 12:18] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Was op Groezrock anders heel vet! Maar inderdaad, een mooie kleine pit op Unearth kan er ook wel bij. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik sta dan bij Ghost te evillen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Is dat die hulpsinterklaas? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Tzalwel. Met mijn New Era cap en All Shall Perish mesh short naar Ghost. En met mijn patchjas, gympen en strakke broek naar After the Burial. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Haha, lekker boeien inderdaad. Ik zie je daar wel, doen we een biertje Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Of 10. Beer will be shed. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Moet je wel wat minder hard moshen als vorige keer, toen zag ik je steeds ongeveer 1,5 seconde Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Hellfest the main-eventparty, Graspop the 4 day afterparty! [Dit bericht is gewijzigd door Moloch horridus op 14-06-2013 0:58] |
|
Elke dag op Graspop is afterparty Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
https://www.youtube.com/watch?v=mO9IPeudhsw https://www.youtube.com/watch?v=DcEROhyjaCs https://www.youtube.com/watch?v=1aKIpMl3Xh8 3 x keihard marquee II openen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Toch maar een ticket gescoord voor de zondag.. Iron Maiden in Amsterdam is bijna even duur en ik ben hier al jaren niet meer geweest. Wel jammer dat Absu en Aura Noir zaterdag al spelen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Dat commentaar eronder Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Weersvooruitzichten beginnen eindelijk op te klaren. http://www.zoover.nl/belgie/antwerpen/dessel/weer Op de donderdag 25 graden. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |