|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ok, toch maar even dit ding binnenhalen dan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik help je wel mee, klappen we er samen vol op. We pakken deze keer de "stilte" camping waarschijnlijk. Iets duurder, maar veel minder ver zeulen met je meuk en de laatste nacht iets minder "Kristalnacht" sfeer. Afgelopen keer was de laatste nacht echt niet leuk nl. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Gelukkig kom je nu helemaal niet over als een mietje Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Precies, hij komt nu volwassener over. Ik heb het verschil bij Wacken meegemaakt, 1 jaar op de malloten / kneuzen / triest volk camping, en 1 jaar op de VIP camping, wat een verademing was. Boeiender |
|
quote: Trek je aub terug in je cvlt grot met wat slechte C-horrorfilms, klaphark. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Daarom dus. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zit echt nog helemaal niks tussen waar ik blij van word qua line-up Balen, want dit moet onze huwelijksreis worden (aangezien we elkaar hier in 2008 hebben ontmoet). Maar dit keer lekker in een hotel ipv camping. Nu ja, er zullen vast nog wel wat namen komen die me wel aanspreken. |
|
+ Varg + Testament + Unleashed + Red Fang + Entombed + Caliban + Amaranthe + HellYeah + Veil of Maya + Ghost + Katatonia + Korn + Moonspell + Bullet For My Valentine + King Diamond |
|
quote: Toch wel blij met Veil of Maya en Hell Yeah. Testament een beetje, verder kak. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dude, Entombed! En King Diamond! En Red Fang! [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 21-12-2012 10:55] I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Entombed heef het nooit gedaan bij me, sorry King Diamonds hoge noten haal ik tegen die tijd niet meer en Red Fang, wasda? Beetje stoner ofzo? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Stoner-achtig idd. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Blij met King Diamond, Entombed en Ghost. Zit wel nog steeds te twijfelen tussen Hellfest en dit feestje... |
|
Nu nog Hell erbij en feest is compleet |
|
quote: Was het verschil in prijs daar ook 105,-? Voor wat minder ver lopen en een beetje stilte is dat gestoord veel geld. En dan nog steeds in een Dixie moeten schijten zeker? Leg een paar tientjes bij en je slaapt in een goed hotel. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Erg content met deze toevoegingen! King Diamond, Ghost, Entombed, Veil of Maya, Moonspell, Testament. Nice. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Tevreden met Korn, King Diamond, Entombed, Red Fang, Moonspell en Unleashed. Geen slechte affiche tot nu toe Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Apart. En heftig. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Hoezo heftig? Prima geregeld lijkt me. Sowieso de 30ste aanwezig. |
|
Eerst 2 uur Maiden en dan ca. anderhalf uur King Diamond. Das heftig. In de positieve zin. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Haha dat klopt! |
|
Dikke kans dat de Marquee 1 bomvol zal staan en veel mensen teleurgesteld weg zullen lopen. Het idee bind ik wel gaaf maar ik huiver voor de uitvoering. |
|
Is King Diamond echt zó populair ja? Onder metalforumvolk wel. Maar op Graspop loopt ook veel stubru metalvolk rond he. Miskijk je daar niet op. Ik denk niet dat het zo'n vaart zal lopen als met Volbeat in de marquee een paar jaar terug. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Als King Diamond gaat spelen zijn eral genoeg mensen naar huis enof de camping. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |