|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh verrek, dat is komend weekend natuurlijk al (als ik zaterdag bij Springsteen sta in het Goffertpark). Veel plezier iedereen! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Je vergist je een week, Bruce Springsteen is de 22e. Graspop is het weekend erna. [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 17-06-2013 16:55] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het zal waarschijnlijk toch geen Graspop worden voor mij dit jaar I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Quoi le baise? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Jour de teste pour un job qui est, en la future, plus que probablement la mienne. Merde, Français avec des cheveux. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Iets met baan en geld? WTF Ben, we moeten dansen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Toch! Ik ben gewoon in de war omdat iedereen om me heen het er al over heeft, haha http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: C'est pas de problème. Je comprends le Français avec des cheveux mieux que le Français correcte. Après tout, je suis Néerlandais qui habite á la Belgique. Comme ça, ma Français n'est pas très bien. J'espére que tu a du succès avec ce teste pour le job. Ca serai dommage que tu manque le festival pour une teste et après tu n'a pas le job! A l'année prochaine ou une autre show. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Je suis un pain. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Un pain dans la derrière. Autre show, Ktulu! En Staal! I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ja godver, goed idee! De kans is groot dat we in het najaar een keer richting Belgenland afzakken. Moet er wel een tof showtje zijn natuurlijk. Maar ik heb alleen maar coole herinneringen aan showtjes in België, dus dat komt helemaal goed Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ideaal Of ik stijg even op naar Amsterdam. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Je bent hier altijd welkom maat, bed staat klaar! Even OT om het erin te wrijven: Fucking veel zin in volgende week! Treetje bier is gehaald, spullen staan klaar. En de weersvoorspellingen zien er goed uit! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Godverdomme is dat volgende week al? Moeilijk... |
|
Nee hoor, helemaal niet moeilijk Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
mijn ticket voor vrijdag is binnen, eerste keer Graspop, kijk er naar uit! schema: Entombed - Dark Funeral - Rotting Christ - Mayhem - Katatonia Unleashed had ik daarvoor ook graag nog gezien, maar kan er dan nog niet geraken... Worden de time schedules in de praktijk een beetje gerespecteerd? Alles sluit aan met 5min tussen, lijkt me wel wat krapjes en had graag niks gemist |
|
Meestal zijn de bands eerder klaar dan aangegeven staat. Laatste twee jaar liep het tijdschema retestrak. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Dat is perfect te doen ja die schema's. De publieksstromen zijn ook perfect de laatste paar jaren, het stropt nergens echt. Metaldome is nu wel verzet, dus weet niet hoe dat gaat uitpakken. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Clutch cancelt alle shows tot 2 juli wegens familiale redenen, dus ook Graspop. Niet erg voor mij, was tegelijk met Stone Sour, dus kan nog een toffe band voor in de plek komen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Tot 2 juli zou betekenen dat de show in de Effenaar wel door gaat. Let's hope so. |
|
quote:Staat online dat ook de Effenaar gecancelled is. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-06-2013 10:27] |
|
quote: Ai, jammer. Gelukkig nog wel Red Fang en The Sword. |
|
quote: Feit, en geef ook King Hiss een kans zou ik zeggen |
|
De vooruitzichten voor wat betreft het weer zijn nog steeds prima, rond de 20 graden en droog. Dikke prima Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |