|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ja en wel een homo in je huis laten slapen én ondertussen scheten laten... ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Aparte kamers en centrale afzuiging. Centrale afzuiging asin een plafondsysteem. :') [Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 16-04-2013 16:35] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Verstandig, want je weet hoe homo's doorgaans kunnen reageren als ze stront ruiken he ... hoe de hazen lopen ... |
|
Laatste toevoegingen: Soulfly, The Monolith Deathcult, Crucified Barbara en Thy Art Is Murder. Tijdschema online: http://www.graspop.be/sites/default/files/GMM13-TimeSchedule.pdf Doen ze weer lekker daar in Dessel. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ik heb echt ontzéttend veel overlappingen én lege momenten. Mayhem vs Heaven Shall Burn Katatonia vs Korn Parkway Drive vs Red Fang King Diamond vs Testament De meesten zijn nog wel te verklaren door stijlverschillen, maar ik denk dat Testament en King Diamond fans toch vaak hetzelfde volk zijn! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Mjah... strikt genomen hoef ik er zondag niet voor 17:00 te zijn. *denkt er nog even over na.* |
|
Leuke lineup en het tijdschema valt me aardig mee |
|
Thy Art Is Murder Tijdens dit uurtje ga ik met Ben spinkicks uitvoeren op een gladde vloer en dan worden we samen wakker op de EHBO De andere toevoegingen zijn allemaal schijt, maar lekker belangrijk. ZIN IN! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Komt goed Kan ik het letterlijk zwart laten gaan op de break in Breeding Bacteria. Vrijdag: In This Moment, Veil of Maya, Asking Alexandria, Entombed, misschien Dark Funeral, Coal Chamber, afterparty. Zaterdag: kater, Hacktivist, After the Burial, Thy Art is Murder, EHBO, Down, Caliban, Agnostic Front, The Devil Wears Prada, misschien Absu, P.O.D., misschien Slipknot, afterparty. Zondag: waarschijnlijk ook kater, King Hiss, Every Time I Die, Deez Nuts, The Ghost Inside, misschien Parkway Drive, The Dillinger Escape Plan/Ghost, misschien In Flames, King Diamond, Iron Maiden, afterparty. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Wat een zwak programma eigenlijk dit jaar. Bijkomend voordeel is wel dat ik me niet te druk hoef te maken over overlappingen. |
|
quote: Zoiets inderdaad. Met als toevoegingen op vrijdag een kater en zaterdag ZEKER Absu Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Geen BTBAM? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Zie ik veel liever in een zaal aan het werk, dan komt hun muziek beter tot haar recht. Twee jaar geleden stonden ze in de Metal Dome en dat was afschuwelijk, voornamelijk door het kutgeluid. En ze spelen toch geen oude nummers meer I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Ik vind het eigenlijk wel meevallen! Vrijdag: Heathen, Veil Of Maya, Unleashed, All That Remains, Entombed, Dark Funeral, Rotting Christ, Heaven Shall Burn (jammer van Mayhem), Katatonia, Kreator, Twisted Sister Zaterdag: Vanderbuyst, Sylosis, After The Burial, Between The Buried And Me, afkeurend staan kijken bij Thy Art Is Murder, lachen bij de EHBO om Ben en Staal (plus Down), Overkill, Aura Noir, Agnostic Front, Hypocrisy, Absu, Slipknot Zondag: Every Time I Die, Deez Nuts, The Ghost Inside, Red Fang (wie zet Parkway Drive nu op de mainstage?!), The Dillinger Escape Plan, The Sword/In Flames, Iron Maiden, Testament Owja, ik ga helemaal niet naar Graspop. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Uhm, hebben wij dezelfde show gezien in 2010? Hardly. Dat was écht goed, ik stond toen op de eerste rij. Natuurlijk zijn ze beter in een zaal. En, Selkies staat nog steeds op de setlist. Als afsluiter. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Ik stond meer naar het midden toe en het geluid was echt een rommelboel. Misschien dat het op de eerste rij beter was. Had ze een half jaar daarvoor nog in de AB gezien en het was echt een wereld van verschil. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Prima line-up wat mij betreft, alleszins veel sterker dan die van vorig jaar en 2011. Vrijdag: The Monolith Deathcult, Entombed, Rotting Christ, Unleashed, Dark Funeral, Mayhem, Kreator, Heathen, Korn Zaterdag: Aura Noir, Lock Up, Absu, Tankard, Overkill, Hypocrisy Zondag: Red Fang, Clutch, The Sword, Newsted, Winterfylleth, Moonspell, God Seed, King Diamond En geen enkele overlapping voor mij [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 01-05-2013 16:25] Faustian Spirit of the Earth |
|
Kaart is binnen, was gelukkig maar eu170,29 Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Je mag er echt niet over nadenken hoeveel euro's je in Dessel laat liggen. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Klopt. Toch bizar hoeveel eypo's ik daar de afgelopen jaren heb stukgeslagen. En echt beter ben ik er niet van geworden... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ticket van 160, 117,50 voor 50 munten in voorverkoop en ter plekke nog es een euro of 50 a 100 voor additional munten en merch. En dan doe ik het nog zuinig. Komt bij euro of 20 diesel en nog een euro of 50 aan boodschappen vooraf. Brr. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
4 dagen thuis kost me iets minder inderdaad. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
UN DOS TRES QUAT EYE FOR AN EEEEYE NOMANSLAND WHAT IES THIES SHIET?! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |