|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig hebben ze niet meer eet -én drinkbonnen. Wat een drama was dat zeg. |
|
Haha, inderdaad. Maar das wel al heel lang geleden toch? 2003 ofzo. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Volgens mij was dat zelfs in 2007/2008 nog, maar ik kan me vergissen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Het zijn ook allemaal wazen eigenlijk. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Oeeeh joepie, joepie! Tickets zijn in de (virtuele) pocket Zin d'rin! [/zachteG] |
|
De zondag staat hier nog steeds op de optielijst. |
|
Wij gaan waarschijnlijk donderdag direct vanuit stage en maandagochtend weer terug. 8.30u beginnen. Dat wordt huilen, ik zie het al [/zachteG] |
|
Overkill en W.A.S.P. gecanceld uit betrouwbare bron vernomen. Dik balen, Overkill al jaren niet gezien en The Electric Age was voor mij 1 van de platen van 2012. Benieuwd naar de vervangers... Kvelertak en At the Gates? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
[/zachteG] |
|
quote: W.I.E.S.P. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nog meer nieuws over Overkill? |
|
Nog steeds geen nieuws over OverKill. Wel bericht Ashladan net dat Iced Earth de vervanger is van W.A.S.P. als de headliner van marquee I op zaterdag. Kon slechter imho, show van hen in Trix afgelopen najaar was zeer sterk. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Overigens zal het wel kloppen van OverKill, data zijn nu echt van hun site gehaald: http://wreckingcrew.com/Ironbound/?page_id=122 Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Zonet bevestigd door GMM op hun fb-pagina dat Overkill ook gecanceld heeft. Ze worden vervangen door Steak Number Eight. Bummer Faustian Spirit of the Earth |
|
Steak Number Eight kan ook leuk zijn. Nog nooit gezien dus ben wel benieuwd. |
|
Erg jammer. Ik gun het SN8 wel, maar waarom es geen andere Belgische band? Talent genoeg, SN8 heeft er al gestaan. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
In This Moment cancelt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Balen, had live wel grappig geweest. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik ken die band niet eens. Het ziet er trouwens naar uit dat alle gasten hun vrouwen thuis laten (vorig jaar waren er 5 mee). Dat belooft klassieke afterparty's in de disco (denkt weemoedig terug aan Pitboss die met een opblaasbare meter bier een Wall of Death uit elkaar sloeg ). Ja, inderdaad. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Die van mij gaat sinds vorig jaar ook niet meer mee. Komt de gaarheid niet ten goede inderdaad, haha. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
hey! ik zag jou vandaag signature |
|
Alf Bartfoot in de Appie Heijn, haha. Geinig ventje, je zoon! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Backstage, hell yeah Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |