![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Gelukkig hebben ze niet meer eet -én drinkbonnen. Wat een drama was dat zeg. ![]() |
|
Haha, inderdaad. Maar das wel al heel lang geleden toch? 2003 ofzo. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Volgens mij was dat zelfs in 2007/2008 nog, maar ik kan me vergissen. ![]() |
|
Het zijn ook allemaal wazen eigenlijk. ![]() Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Oeeeh joepie, joepie! Tickets zijn in de (virtuele) pocket ![]() ![]() [/zachteG] ![]() |
|
De zondag staat hier nog steeds op de optielijst. ![]() |
|
Wij gaan waarschijnlijk donderdag direct vanuit stage en maandagochtend weer terug. 8.30u beginnen. Dat wordt huilen, ik zie het al ![]() [/zachteG] ![]() |
|
Overkill en W.A.S.P. gecanceld uit betrouwbare bron vernomen. Dik balen, Overkill al jaren niet gezien en The Electric Age was voor mij 1 van de platen van 2012. Benieuwd naar de vervangers... Kvelertak en At the Gates? Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
![]() [/zachteG] ![]() |
|
quote: W.I.E.S.P. ![]() |
|
quote: Nog meer nieuws over Overkill? ![]() |
|
Nog steeds geen nieuws over OverKill. Wel bericht Ashladan net dat Iced Earth de vervanger is van W.A.S.P. als de headliner van marquee I op zaterdag. Kon slechter imho, show van hen in Trix afgelopen najaar was zeer sterk. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Overigens zal het wel kloppen van OverKill, data zijn nu echt van hun site gehaald: http://wreckingcrew.com/Ironbound/?page_id=122 Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Zonet bevestigd door GMM op hun fb-pagina dat Overkill ook gecanceld heeft. Ze worden vervangen door Steak Number Eight. Bummer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Steak Number Eight kan ook leuk zijn. Nog nooit gezien dus ben wel benieuwd. ![]() |
|
Erg jammer. Ik gun het SN8 wel, maar waarom es geen andere Belgische band? Talent genoeg, SN8 heeft er al gestaan. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
In This Moment cancelt. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Balen, had live wel grappig geweest. ![]() |
|
Ik ken die band niet eens. Het ziet er trouwens naar uit dat alle gasten hun vrouwen thuis laten (vorig jaar waren er 5 mee). Dat belooft klassieke afterparty's in de disco (denkt weemoedig terug aan Pitboss die met een opblaasbare meter bier een Wall of Death uit elkaar sloeg ![]() Ja, inderdaad. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Die van mij gaat sinds vorig jaar ook niet meer mee. Komt de gaarheid niet ten goede inderdaad, haha. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
hey! ik zag jou vandaag ![]() signature ![]() |
|
Alf Bartfoot in de Appie Heijn, haha. Geinig ventje, je zoon! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Backstage, hell yeah ![]() ![]() ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
![]() |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |