|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Printervrees? VIESPEUK!!! |
|
Nee, ik gebruik zo'n ding gewoon te weinig om het bezit van zo'n ding rendabel te maken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Een printer kost toch geen reet. En die cartridges, tsja, Als ze echt opdrogen, dan is het zinloos, ja. Maar ja, concertkaartjes en recepten, tsja. VIESPEUK!!! |
|
quote: Het is dat ik de inkt kan declareren... Maar bizar om te constateren dat een nieuwe printer incl. cartridges goedkoper kan zijn dan 2 cartridges... Boeiender |
|
Inkt. Dat er niet op hoeken van straten klinkt: Hej! Pssssttt.... Inkt kopen? Zwarte inkt, zwarte inkt... Inkt? Kleurtje? VIESPEUK!!! |
|
quote: Nee hoor. Maar wel raar dat je dat aan de koper vraagt. Je kan het toch ook op je werk/bij de buren/in een copyshop uitprinten. |
|
Misschien heeft ie geen buren. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Hier ook. En die enkele concertkaart of vliegticket kan ik op kantoor printen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik ben er zo jaloers op. Al die dingen die iedereen van zijn baas mag doen. Afdrukjes maken. Lekker de hele dag op de bedrijfswifi sociale media bijhouden enzo. Waar komen al die superbazen toch vandaan? Ik wil dat ook. Ik mag dat allemaal niet. Ik mag nog niet eens mijn privetelefoon gebruiken op de werkvloer. Mijn baas heeft nog de ouderwetse opvatting dat hij me betaalt om geld voor hem te verdienen. Da's echt zooooo 20e eeuw. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Lang leven de Vlaamse Overheid, wat dat betreft The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Geen idee wat voor werk je doet, maar ik heb altijd in kantooromgevingen gezeten waar dat, mits daar tijd voor was en het werk af kwam, nooit een groot probleem is geweest. Collega van me heeft twee maanden terug ook drie kwartier in de wacht gestaan voor kaartjes voor Muse. Geen probleem. Werkt 'ie daarbuiten ook hard genoeg voor. Beetje geven en nemen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Ik heb de klas redelijk onder controle. Dus genoeg tijd om te lamballen achter de laptop. Soms heb ik een drukke klas, en dan kan dat dus niet. Of als er lesbezoek is, dan doe ik ook net alsof ik werk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Sterker nog: de meeste van dat soort beslommeringen kan ik uitbesteden aan het secretariaat. Met uitzondering van de sociale media denk ik dan, maar daar doe ik toch al niet aan. [Dit bericht is gewijzigd door Negatieveling op 13-11-2015 11:31] https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Het zijn de leerlingen die moeten werken, jij niet. |
|
Bij mijn vorige baan kon ik tijdens werktijd gewoon de Sims spelen als het rustig was. Maar daar werkte ik ook 's nachts. |
|
Facebook is ultra commercieel. Face the Loss of your Sanity |
|
Net als je moeder. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nouja zeg.... Face the Loss of your Sanity |
|
lol welkom op ZM. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Bij ons hetzelfde. Als je werk af komt en je resultaten goed zijn, dan vinden ze het niet interessant dat je tussendoor zit te internetten... Als je werk niet af komt en/of je resultaten niet goed zijn, dan gaan ze kijken hoe dat komt. Plus de mensen die internetten waaronder ikzelf, zijn allemaal langer dan de contractuele 8 uur op kantoor zonder daarvoor overuren te schrijven. Want zo werkt het dan ook wel weer, als je er zo op hamert dat je betaald wordt om te werken, dan moet je het ook niet gek vinden als iemand stipt om vijf uur alles uit zijn handen laat vallen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Blij dat ik die app nog nooit gebruikt heb. Boeiender |
|
Die zm facebook pagina wordt echt met de dag triester. Vandaag gaat het over de verjaardag van Frost. Welke mongool verzint deze kneuzenbende? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |