|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, je merkt dat wel. Jammer, maar oude mensen moeten ook wat. |
|
en die hebben nog niet door dat het volgepompt wordt met nepnieuws.. heerlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Damn, dat heb ik nog niet geïnstalleerd. Pfff, ik heb Instagram nog niet eens door. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Precies mijn doelgroep ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
waarschijnlijk begint voor de persoon in kwestie ouderdom al bij 31 [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-05-2019 9:07] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Waarschijnlijk alleen voor oude fb gebruikers, die kunnen natuurlijk niet zo goed tegen veranderingen, zoals de nieuwe verplichte look. https://www.fbpurity.com/ "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Gebruik dat al een aantal jaar.. zeer prettige extensie! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Idd. Heb nooit FB aangeraakt zonder die add-on. Fuck the ZuckDroid. |
|
quote: holy shit. ik erger mij al jaren aan de extra flauwekul en spam in Facebook. Ik kon deze extensie niet En die nieuwe look is KUT! Geinstalleerd en bedankt. bub |
|
Ook fijn dat je een melding krijgt als iemamd je unfriend heeft. Kan je meteen op de man gaan rellen ipv eerste keilang zoeken in je vriendenlijst om erachter te komen wie er niet meer in staat. |
|
Lang leve de blockknop. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ik heb nog nooit iemand geblocked. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Momentje. Maar dan heb je van die sneukneuzen die een heel arsenaal aan FB accounts hebben zodat ze je toch nog lastig kunnen vallen. Over geen leven hebben gesproken. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ik heb twee accounts, ja. 1 voor familie en dergelijke en een voor andere dingen. maar dan nog. volgens mij ben ik op allebei geen vriendjes met je, ND. want ik weet niet wie je bent, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat klopt, we zijn geen FB vrienden. Althans, nog niet. Wie weet komt dat ooit nog eens. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-09-2020 15:06] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Zoek me maar op. Deze of m'n echte naam. Ik verklap hier niets, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
No offense, maar met ooit bedoel ik natuurlijk niet hooguit een half uur later. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 04-09-2020 15:18] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Misschien wijs ik het aanbod wel af. Ik nodig zelf eigenlijk nooit iemand uit, ik krijg vnl verzoeken. Eerst even de pagina bekijken... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Volkomen terecht natuurlijk. quote: Dan ben je gauw uitgekeken. Zoveel staat er niet op. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
ja nee ja, dat het niet een of andere randdebiel is. of zo'n mevrouw met heel veel qua borsten en vier mannelijke geile vrienden. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik weet niet wat voor vriendschapsverzoeken jij doorgaans op FB krijgt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
nou, dat soort. geen idee waarom, dat algoritme van fb, tsja. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk2 op 04-09-2020 23:48] |
|
quote:Ja, die krijg ik ook wel eens; hoewel er natuurlijk niets mis is met mevrouwen met veel qua borsten. Maar ik snap niet hoe mensen daar intrappen. "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |