|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Of doorgelicht door de NSA. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niemand anders last van dus? Apart ja. Boeiender |
|
Maanden geleden eens last van gehad. Wordt vanzelf wel weer normaal. Zat geloof ik een reden achter, maar geen idee meer waarom. |
|
Boeiender |
|
WhatsApp is hier voorgoed verdwenen. Facebook volgt waarschijnlijk binnenkort. |
|
Je moet er iets voor over hebben. Daarnaast heb ik ook nog gewoon een telefoon. |
|
quote: Ok… Fair enough hoor, mij lijkt het niet praktisch om het niet meer te hebben maar als je er geen fun in ziet hoef je het helemaal niet te hebben natuurlijk. Willekeur en dictatuur! |
|
quote: WhatsApp is opgekocht door Facebook geloof ik |
|
quote: Feit is dat het n beetje jammer is dat het zo vanzelfsprekend gevonden wordt dat je Facebook hebt en bij extensie altijd en overal bereikbaar bent. Ik zie dit van tijd tot tijd eerder als tyrannie dan als sociaal medium;p |
|
quote:Ik bedoelde dat ik de WhatsApp-applicatie van mijn smartphone heb verwijderd. Duidelijk genoeg zo? |
|
quote: Jep merci |
|
quote: Ook waar ja. Wat ik vooral erg storend vind is dat ze in de loop van de tijd bepaalde privacytoestanden in negatieve zin aangepast hebben. Bv. die 'bekeken om' bij berichten is echt irritant. Of het feit dat je bepaalde zaken niet privé kan maken. Willekeur en dictatuur! |
|
Ach, als het maar praktisch en 'fun' blijft toch? |
|
quote: Ja idd, en op die manier ontstaan er nieuwe frustraties. Heb al vaker zaken mogen aanhoren in de trant van: 'hey je hebt mijn bericht bekeken om ...uur en je hebt niet gereageerd, heb ik iets misdaan ofzo?' ugh serieus als je zelfs al niet eens meer mag beslissen tegen wie je praat & wanneer het in uw kraam past. Boet toch voor een groot stuk in aan vrijheid aangezien je constant moet prioriteit verlenen aan FB kwestie van niemand tegen de schenen te schoppen. Fuckers |
|
quote: Nee, ik heb niet beweerd dat er geen nadelen aan verbonden zijn. Willekeur en dictatuur! |
|
Mijn ervaring is dat je je niet zoveel zorgen moet maken om andermans schenen. Of over Facebook. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: 't zou idd een pak makkelijker en aangenamer zijn zonder de dagelijkse spamfeeds van honden&kattenfoto's, dwaze fruitspellekes, foto's van maaltijden (waar zijn we in hemelsnaam mee bezig, oeeh zie eens hoe lekker mijn eten er uitziet, laat ik er eerst een foto van nemen , etc maar er zijn een aantal goeie aspecten ook (chatgroepen, fanpagina's). 't Is in theorie een mooi concept maarja 't is wa kiezen of delen. En eens je een aantal zaken hebt waar je enkel via FB aankan dan ben je fucked want dan moet je de afweging maken of je aldanniet 't kind met 't badwater weggooit of de idiotie blijft ontberen Oh ja ik was die miserabele hashtags nog vergeten. Oftewel de teloorgang van het algemeen taalgebruik [Dit bericht is gewijzigd door Percht op 21-02-2014 10:35] |
|
quote: Van jou had ik nu niet verwacht dat je je daaraan zou ergeren ^^ Willekeur en dictatuur! |
|
quote: Waarom dan?:p Ik kan dat statement niet echt als positief opvatten:p |
|
What's App doc nee srsly,wasda? signature |
|
quote: :') Mijn dag is gemaakt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Als iemand ooit zoiets tegen mij zou zeggen dan is stap 1: flikker persoon uit vriendenlijst, stap 2: flikker die persoon uit mijn vriendenkring. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: in theorie allemaal mooi gezegd, maar ik betwijfel of je in 't echt die attitude aan de dag zou kunnen leggen:p |
|
quote:Vrouwen... |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |