|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Nee, dit: "Dawn of the dead 1978" Your comment goes against our Community Standards on spam Ok?!?! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Leuk, een tape gewonnen via zm fb. |
|
https://www.nu.nl/tech/6287829/facebook-en-instagram-moeten-stoppen-met-persoonlijke-advertenties.html Dat is wel major. |
|
Dus die paar nuttige reclames voor concerten waar ik wel belang bij heb en die ik mogelijk over het hoofd had gezien krijg ik nu ook niet meer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mooi zo. Ik las dat Instagram al de optie voor een betaald account heeft geïntroduceerd om aan deze regelgeving te voldoen, maar Musky boy lijkt te spelen met het idee om Twitter/X gewoon in z'n geheel binnen Europa te laten verbannen. MediaPlayer |
|
En dan zul jij met je zuurheid van X naar Mastodon of BlueSky moeten verhuizen. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
quote: MediaPlayer |
|
Je lijkt me er gek genoeg voor ja. Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden. |
|
Dat hele geneuzel is puur juridisch toch? Je kunt betalen om geen reclame te krijgen maar je kunt er ook voor kiezen dat niet te doen. In het laatste geval stem je dus in met het bijhouden van je gegevens en ze te gebruiken voor persoonlijke reclame. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Naast hyves kun je dus blijkbaar ook "porren" op facebook. Ik hoorde dat van de week van een collega op het werk, een twintiger. Ik wist het niet. Al heel lang niet. Blijkbaar was ik 7 jaar geleden een paar keer gepord. Handen omhoog die het wel wist. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Een twintiger op facebook? Miraculeus. Is ie wel helemaal ok? Winter is coming |
|
Hahaha, ze hebben het wel, voor familie en zo, maar doen er niets mee. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |