|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Geniaal idee. En de kinderbescherming bedenk ik me net. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Hebben ze die in België? ... hoe de hazen lopen ... |
|
wat een ellende. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Misschien is een vriendschapsring een leuk cadeau voor die 2. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: mijn familie heeft geen Facebook stel je voor.... goed gek, Facebook openbaar hebben op je eigen naam als je proefessioneel succesvol bent LOL signature |
|
quote: ja, hoor, die ontmaagden je kind met een kleine dildo. Uit voorzorg dat ze niet scheuren bij negerpiemels en zo signature |
|
quote: Wat? Waarom? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die Christians Against Black Metal heeft mijn avond alvast goed gemaakt. De links op die pagina zijn ook lang niet misselijk trouwens. Voornamelijk de anti masturbatie pagina mag er wezen; "Masturbation is a gateway drug to rape. It also leads to sexual dysfunction, erodes family values, and is a top ten cause of disease. Please help us make parents aware of Masturbation in the home and hopefully to make it illegal." Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: ach, sommige mensen kunnen niet verdragen dat "gelijken" het verder schoppen, in dit geval mensen met psychische mankementen. meritocratie en zo... signature |
|
LV had gefloreerd in de tijd van de Stasi. |
|
quote: Lekker bezig deze dagen Ook genoten van je intens smakeloze en seksistische opmerking op de frontpage (mbt overlijden LSK) Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Vermakelijk tipoc dit wel. Meer graag. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ze zijn plat signature |
|
quote: Goeie haat wel he ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: je moeder signature |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ja, eentje zonder internetverbinding. |
|
Ik kan het niet laten... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-10-2013 0:30] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Dan kunnen jullie er niet meer van meegenieten Helaas wonen Tom en ik nogal ver van mekaar vandaan, anders hadden we vast wel eens een biertje gepakt ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dan samen in de auto naar een café en dan beiden pijnlijk sterven in een eenzijdig afgrijselijk verkeersongeval. Dat zou mooi zijn. |
|
Gast, ik like altijd jouw haatposts. Dit valt me van je tegen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Helvete, why? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Hmm, "Account Temporarily Unavailable. Your account is currently unavailable due to a site issue. We expect this to be resolved shortly. Please try again in a few minutes." Boeiender |
|
quote:Je wordt gehacked!!1 Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |