Lijdend Voorwerp |
24/7 F5-en |
|
|
|
Posted 21-03-2013 1:25 by Lijdend Voorwerp |
|
|
quote: Arjan Pothuizen
Dag Annechien, afkomstig van rtv Utrecht, meen ik. Ik ben toch nieuwsgierig....heb je Indische achtergrond oid? Ben ook benieuwd naar een andere haarcoupe van je. Ach ja, brutaal?!?! Succes verder met het Journaal. Je doet het prima! Groet.
Gert-Jan heeft mij uitgekozen:
quote: Hoi Annechien; Ik heb je niet gekozen omdat je een Bekende Nederlander bent, het Journaal presenteerd en je mooi verschijning op de buis. je stem van presenteren raakte mij geintresseerd in je. In hoe je bent, je hebt een warme fijne stem, duidelijk en spannend genoeg voor mij om te zien of de bezitter van die stem, jou, ook een fijn innerlijk heeft. Een sociaal hart voor de mens en niet alleen voor het oplezen van berichten. In elk geval ik ben benieuwd naar de persoon op die tv in het Journaal, jou dus. Kortom ik kijk uit om je beter te leren kennen, als je nog wilt. Ik heb jou niet gekozen op grond van foto of beeld, maar om je geluid en je interesse waarmee je berichten benaderd alsof je werkelijk betrokken bent bij het nieuwsbericht, goed of slecht, je brengt het met een zekere betrokkenheid, zonder vooroordeel. Geef mij voordeel van je twijfel en ga eens iets drinken met mij. Kan je zaterdag ochtend 11u in Uithoorn op Halte: Busstation, Locatie Peroon - A zijn? Dan trakteer ik e op kop koffie, thee met gebak om elkaar te spreken en te kijken wat ik voor jou kan betekenen en jij voor mij. Is het niets, dan is dit ook fijn om te weten. Is het wel fijn en leuk met elkaar, wel laten dan vervolg afspraak maken. Dit is alles in deze spontane uitnodigin tot nuttigen van een kopje the / koffie. OK? Hoor ik van je of je komen kan of dat je een voorstel doet wanneer jij met mij dit thee / koffie / drankje met gebak of eten zou kunnen doen, al is het maar om iets meer te weten dan uit profiel op facebook of op tv in journaal blijkt. OK? Ik hoop van je te horen. Groeten; Gert-Jan
Bof ik even.
[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 21-03-2013 7:23]
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.
|