|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Een retorische vraag stellen en zodra er op de retoriek gereageerd wordt net doen alsof het een oprechte vraag was |
|
De enige die dat kan ontkrachten danwel bevestigen ben ik When your people matter, menstrual health matters |
|
en God dan? signature |
|
Oeh! Die zag ik niet aankomen. Spannend, hoor. VIESPEUK!!! |
|
Ik laat jullie nog even sidderen/sudderen. When your people matter, menstrual health matters |
|
Dat kan uuuren duuuren. VIESPEUK!!! |
|
Voor God heeft tijd geen betekenis.... When your people matter, menstrual health matters |
|
Voor mij ook niet, hehe. Er is alleen het nu. Dus tsja. VIESPEUK!!! |
|
When your people matter, menstrual health matters |
|
VIESPEUK!!! |
|
quote: voor jou wel dan? Je doet het bewust of zo? [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-08-2016 23:27] signature |
|
Oké oké het wassen een retorische vraag... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Voor god was er geen in den beginne dan????? Kan de hele bijbel wel in de prullebak. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hap Je snapt t verschil tussen zelf niet aan tijd gebonden zijn en dan een gebeurtenis in gang zetten voor wezens die wel aan tijd gebonden zijn? Hoop dat jij je natuurkunde en filosofie boeken niet in de prullenbakken gegooid hebt /hap Daar ging t helemaal niet over. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Ik ben maar een eenvoudige boerenlul en daar schaam ik mij niet voor....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Ik ben een pretentieuze snob, en daar schaam ik me soms voor. When your people matter, menstrual health matters |
|
Check het bericht van 19 augustus eens. Het is zo'n Like, Share & Win actie. Het is geen ENKELE keer geshared, dus hebben ze de enige die een comment heeft geplaatst de boel maar laten winnen. https://www.facebook.com/zwaremetalen/posts/1160076867364779:0 ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: En dat is erg omdat...? Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames! |
|
quote: Niet sharen en toch winnen, dat doet die Lonneke goed. Gewoon de regels van het spel negeren. |
|
Arme Faalhaas, hij was er zo dichtbij signature |
|
quote: Denk dat hij op zoek was naar leuke afbeeldingen. Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
dat doet zijn vriendje Tom wel voor hem signature |
|
quote: Omdat het niet mag? Jullie verplichten namelijk deelnemers om een post te delen op de eigen tijdlijn om mee te kunnen doen met de actie. Dit wordt gezien als spam en is verboden. https://www.facebook.com/notes/hoaxmelding/winacties-op-facebook-en-de-regels/194606584033447/ ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ik geloof niet dat dit de insteek was van je oorspronkelijke post, maar afgezien daarvan, wat is er op tegen dat wij vrijkaarten weggeven voor concerten? Heb je daar onoverkomelijke problemen mee? Ghouls attack the church! Crush the holy priest! Turning the cross towards hell! Writhe in Satan's flames! |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |