|
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
||||
Auteur: |
|
|
Weer wat geleerd. Thanx. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb een account, maar kijk wel al reclamevrije video's op Youtube sinds 2012 ofzo. |
|
quote: Ik snap de recente wijzigingen met de (zoek)geschiedenis ook niet meer. Het grootste deel van wat ik zoek via YouTube komt er niet meer in terug. Nu gebruik ik het normaliter weinig, maar storend is het zeker. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Twitter is een must voor NBA fans |
|
quote: Als het een lange video is, bijvoorbeeld een live concert. Dan download ik de video. Ik gebruik zelf 4K video downloader. En dus kijken zonder reclame. bub |
|
quote: Heeft die voordelen ook ten opzichte van bijvoorbeeld een gratis programma als 'Y2mate' (https://www.y2mate.com/en60)? [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 05-10-2020 13:55] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Ik denk het niet. bub |
|
https://www.facebook.com/PvdAWaalwijk0416/ Dit is wel lachen. Een of andere complotgekkie heeft in de fractie van PvdA Waalwijk gezeten. Nu weigert ze het wachtwoord over te dragen. De hele pagina staat nu vol met haar complotverhalen. "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Oppakken... Opsluiten... Sleutel weggooien. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Een ban van een maand omdat ik deze cover een half jaar geleden had gepost. Wat een gedoe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Volledig terecht "What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!" |
|
Precies, moet je je maar een beetje netjes gedragen op FB. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Daar heb ik een ander account voor. Fris en fruitig covertje trouwens, hoor. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Facebook ligt er alweer ff uit. Zouden mensen afkickverschijnselen krijgen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Haha, dat vroeg ik me ook af. En ook of er opeens weer een lading mensen naar ZM gaan kijken vandaag. Maar bovenal vind ik het grappig dat de Covid experts hun podiumplekkie nu even kwijt zijn.... lampje |
|
Die hebben geen Twitter? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Misschien wel, maar ik gelukkig niet, hahaha! lampje |
|
Whatsapp ligt er dus ook uit, vind ik vervelender. Twitter is kut. Eigenlijk alleen handig als je wil weten wat er net gebeurd is, als er iets gebeurd is. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Zoals om te weten dat er een storing is bij Facebook? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Psies. Verder is het vnl gezeik. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Wat een rust eigenlijk. |
|
Nou, niet op twitter, zeg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Twitter >>>> Facebook. |
Dit topic is 36 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |