|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Echt? Toch niet die met zn zwarte haar, dat lijkt zo'n schatje |
|
Het zijn wel australiërs he... als er niet gemat wordt bij een concert, is het een slechte avond. |
|
wahaha net als bij SadEx |
|
quote: Zie xmass |
|
quote: Hjil juste, en hoeveel stagedivers en moshers zijn er niet die gewoon niet thuis horen bij een bepaald optreden, maar er enkel en alleen zijn om te diven/moshen! Zelfs al vinden ze de groep een hoop rommel. Je kan me de bout hachelen! |
|
en alweer valt hier Sharon van Wt in de prijzen........ luuuuuuv is in the air......... |
|
quote: ? |
|
quote: nou..ze gaat naar xmass en op haar cu2 staat dat ze van "harde pitten" houd..nou..I will be there! |
|
quote:Dat gaat wat beloven voor 8 november. |
|
quote: Ik was niet van plan om te gaan vanwege een suffe line-up, maar nu ga ik weer twijfelen. quote: LoL! Zullen we met z'n allen die gasten van Deströyer 666 eens onder handen nemen Als ze het geen geslaagde avond is al er niet gemat is [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 17-10-2002 17:44] |
|
ik vind stagediven stom, maarja. Kan je toch beter naar pinkpop gaan. |
|
quote: Nou ik ben benieuwd.. Zie je daar wel dan.. |
|
Mag ik ook meedoen ? |
|
van mij wel hoor.. ben net begonnen met kickboxen... dus pas op hey |
|
En ik ben een big fat asshole .. Dus ik win |
|
muwhahaha.. die heb ik wel vaker tegen me gehad vinnik dus echt nie erg |
|
Nicholas Barker, was gisteren in de Baroeg bij Cannibal Corpse/Severe Torture. Hij zei werkelijk helemaal niks terug, hij knikte alleen wat vaag... Maar naar het schijnt was ie dronken en stoned... En dik |
|
quote:Omdat het met enige regelmaat gebeurt dat er niet alleen gedived wordt, maar tevens op effectapparratuur gedanst wordt. Microfoonstandaards worden omvergewalst, muzikanten worden omhelst, aan de kant geduwd, etc. De band speelt voor het hele publiek, niet alleen voor die posers die ook aandacht willen. Touché, pussycat! |
|
quote: Serieus? wat deed hij daar nou? heeft ie niets beters te doen? |
|
quote:en ik heb een houten honkbal knuppel met spijkers erin dus ik win! on-topic hehe mr V vind ik trouwens ook wel een arrogant ventje. Die gast van vintersorg dus |
|
quote: Dat vroeg ik hem dus ook, en toen haalde hij met veel moeite z'n vette arm uit z'n bomberjack en wees hij naar Cannibal Corpse... Hij kwam dus kijken, wat een loser! |
|
quote:Hoezo, jij kwam toch ook kijken? Touché, pussycat! |
|
Trieste gast |
|
quote: Ja, hahaha... Dat is wel zo, maar hij zei niks terug, vind ik stom. Maar jij mag het best niet-stom vinden hoor! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |