|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: I agree!!! Die ga ik ook gebruiken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
eh, hoeveel gaat dat kosten dan ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Normaal zou ik je in natura laten betalen.. vleselijke lusten en dergelijke.. Maar aangezien je aan de pil bent zal er weinig vleselijke lust aan zijn, dus doe me maar gewoon wat euro's... En nu terug on-topic... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hmmm shit ik niet, geen ervaring dus.... en ehm ontopic, ik vind euhm, *even heel diep nadenken* de verhalen over de gasten van dark funeral arrogant heb ze nooit ontmoet (wel een paar keer live gezien) maar verhalen over ze gehoord van iemand die met ze op tour was, en dat was wel erg... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Dinand heeft het IQ van een visstick. luuuuuuv is in the air......... |
|
Floor Jansen van AF. Nou ja, niet echt arrogant, maar ze reageerde tijdens het BUDT-bal van afgelopen jaar (Beter Uit Dan Thuis, Azijnfabriek Roermond. Lokale bandjes/artiesten spelen covers in gelegenheidsformaties) op mijn vraag waarom ze zelf niet had meegedaan als Nightwish-cover, met de gevleugelde woorden (vrij ge-quote): "Tja, zelf zou ik natuurlijk absoluut geen probleem hebben om die zangpartijen te doen, maar ja, dan moet er natuurlijk wel een heel erg goede band achter staan, anders vind ik het de moeite niet waard." Goed, ik geloof best dat ze een aardig zou kunnen competeren met Tarja van Nightwish, maar om dat nou zo onbescheiden in een conversatie te gooien... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Retribution en Metalian Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Explain... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Nou we noemden ze vroeger (lachend) 'die arrogante mannen daare', 'ja, dedee van D.A.', insider in feite Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:Erger nog: Om nou haar eigen medemuzikanten zo af te kraken! (AF is natuurlijk een kutband, maar je begrijpt wel dat je dit je collega's, je bandmates, niet aan kan doen) |
|
Bong |
|
Zong Maar Bong en Zong zijn helemaal niet arrogant. Bong en Zong zijn tof! |
|
quote: o ja |
|
quote: Gegegegege... Ik ook, Brutus Trouwens wel super kinderachtig van dat meisje wat zich Filthgrinder noemt... (beetje mijn collega's afzeiken ) |
|
quote: Ach ja, .. vooral tragisch.. met dat soort posts maken mensen zichzelf erg onpopulair. Verder hoort al die prive rompslomp niet thuis op zo'n forum... |
|
Inderdaad, beetje achterlijk lopen zieken hiero is niet gewenst! |
|
quote: Die van mij heet Godzilla LOL, eerder kleinduimpje [edit] typo [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 24-09-2002 15:21] |
|
ontopic, ik heb nauwelijks muzikanten ontmoet dus niet echt een groot referentiekader opgebouwd.. De meeste waren lui van lokale bands of subtop van NL.. allemaal wel ok.. Van grotere bands.. een van die Borknagar gasten op wacken was arrogant misschien.. |
|
Zonder twijfel Gian Pyres (ex GENIALE band Solstice) nu cradle of filth Die gast mieterde / spuugde bier over me heen waardoor ik een beetje spa blauw over 'em heen gooide waarop hij bloedlink werd Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ghehe.. bedankt.. waarom zou ik jou aanspreken? dit topic ging over arrogantie.. en daar heb ik op gerageerd.. quote: Ja, en? Iedereen is 17 geweest, of nie dan? En ik krijg inderdaad dingetjes in gefluisterd, maar niet alleen door uw exje hoor... quote: Hoho.. hier ben ik zelf verandwoordelijk voor.. van een Lords of Metal gastenboek weet ik nix. |
|
quote: Sorry.. was ook niet zo de bedoeling.. Ik houd er over op.. |
|
Erg flauw om hier een beetje Judge M op zijn privé leven aan te vallen. Ik heb Judge meerdere keren ontmoet (2 = meer dan 1) en hij is als muzikant gedreven, serieus en uiterst makkelijk in de omgang. Prima gozer dus. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |