|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Die drummer van Pulverizer vroeger was niet echt arrogant, maar wel vaak erg irritant. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik vind het wel een beetje vreemd dat je dan toch zulke oneerbare handelingen met ze uitvoert. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Zonder handcreme bedoel je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik snap wel wat je bedoeld. Maar toch... het is een beetje waar je voor kiest. Als ik in een pestbui of moe ben, vind ik dat ik dat niet op de klanten mag afreageren. Dan had ik in de fabriek achter de lopende band moeten gaan staan. Lekker mokken tegen een machine of zo... We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
quote: Handcreme is voor mietjes. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
OWW gebruikt talk. |
|
quote: + 1 Liet mij op Waldrock zelfs mee het podium oplopen om foto's te maken 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Are you talking to me? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
Jezus, wat slecht. |
|
Toen Henri Sattler nog samen met Beef in de band zat, waren die twee samen vrij onsympathiek vond ik. Echter, toen Beef weg was, werd Henri ineens een stuk toegankelijker, ik zou hem zelfs een heel toffe gast durven noemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij lefgozer Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Was toen vriendelijk, evenals Dallas Toller Wade. Maar idd, zullen hun dagen wel hebben, niet gek als je op tour bent. Zou ook niet elke dag even vrolijk/vriendelijk zijn gok ik. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Dan ken je ze niet goed. Ze zijn beide heel tof. Ik ken ze beide al dik 15 jaar. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gary Moore. Briljante gitarist, maar dat weet hij iets té goed Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |