|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
de nieuwe barbie, binnenkort te koop!!! |
|
quote: LOL ik zal het em vanavond even melden REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik weet toevallig uit hele betrouwbare bronnen, dat hij nooit heeft beweert goed gitaar te kunnen spelen! En niet maat houden is troe, dat deed hij vast express Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
En toch is het een lul |
|
Die zanger van God Dethroned, Henry Sattler of hoe heet ie? Ik heb em niet persoonlijk ontmoet, maar op Eurorock lag ie gewoon het publiek af te zeiken omdat ze niet stonden te "thrashen". Hoe droevig kun je zijn? |
|
Die gitaar-spelende junk bij mij in de stad, die achter je aan blijft lopen om voor een euro te zeuren...Opflikkeren Vieze Stinkende Hond Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Damn, die kwam ik laatst in A'dam tegen.. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
zonder twijfel: Yngwie Malmsteen We hebben twee maal zijn voorprogramma gespeeld met mijn vorige band Lemur Voice, alle verhalen ove rhem zijn gewoon waar, wat een aso zeg .. haha wel een geweldige gitarist ! Marcel |
|
quote: |
|
quote: |
|
quote: No meat is sweater |
|
quote: Trieste gast |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: No meat is sweater |
|
quote: ja, een beetje een mix van beide. plus vooral de invloed van een ultra gluiperige, gladde toermanager. |
|
quote: WHAHAHAHAAaa....Pimping Sensation - "Mother's Girth" [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-05-2002 2:15] |
|
quote: Klopt; daar heb ik veel over gelezen; 'Secret face' gaat over hem. "There is a mask that covers up one's true intentions once revealed things become very clear" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb je George Lynch wel eens ontmoet dan? ik zelf gelukkig niet, maar wat een klootzak is die gast dan!!! Speelt ie en stukje op z'n instructie video, zegt ie: en nu langzaam; speelt ie het nóg onnavolgbaar snel!!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LOL..... Maar dat heb je wel op meer video's hehe |
|
quote: Heb ik ook al meer dan eens meegamaakt, laatst op 19 april in Beringen (b) in het voorprogramma van Ancient Rites [die gasten zijn juist het schoolvoorbeeld van "down to earth" blijven] De zanger van een mijn iet bekende band [ff kijke op die affiche die k nog erges heb], kotstse er iets uit van: "iedereen die dit niet kent, hoort hier niet thuis", op No Mercy in Antwerpen heb k es t zelfde gehoord bij k weet niet meer wie, t leek er even op dat t publiek die gast naar de strot ging vliegen Je moet mensen de kans geven om je muziek te leren kennen en je kan ook niet verwachten dat iedereen al jouw "klassiekers" kent. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-05-2002 16:34] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Als er iemand niet arrogant is in de metalwereld, dan is het Sattler wel. Hij is een van de weinigen die gewoon blijft doen. |
|
Yeah, you tell 'em, boy! Touché, pussycat! |
|
quote: euhh...ik vind roy opzich best aardig, tegenover mij en de band waar ik in speel was die in elk geval niet arrogant... DEF P maakt in ieder geval wel een praatje met je, en vindt het ook niet erg als je backstage hun koelkast plunderd. ik denk vooral dat je zelf arrogant moet zijn om een hoop mensen arrogant te vinden...maarja dat is mijn mening maar |
|
Def P is erg zeker van zijn zelf, dat is waar (sommigen noemen dit arrogant, ik trek me niks van aan). Arrogantie is zowiezo al een karakter-eigenschap van veel rappers. Heb ik arrogante musici ontmoet? Hmz... volgens mij niet echt... of ik heb ze al geband uit mijn gedachten. :D Metal Mark: Duo de Wico's uit Heemskerk? Da's idd erg. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |