IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Wie is de arrogantste muzikant die je hebt ontmoet? Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 23-05-2002 13:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

oh ik vergeet iemand te noemen.. rien of rein van seraphiqeu.. op zich een aardige vent waar je gezellig mee kan kletsen over zijn tepelpiercings . maar hij heeft wel een beetje last van grootheidswaanzin.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-05-2002 13:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de nieuwe barbie, binnenkort te koop!!!

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 23-05-2002 13:48 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 13:42 schreef Cadaveria het volgende:
oh ik vergeet iemand te noemen.. rien of rein van seraphiqeu.. op zich een aardige vent waar je gezellig mee kan kletsen over zijn tepelpiercings . maar hij heeft wel een beetje last van grootheidswaanzin.

LOL
ik zal het em vanavond even melden

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

Koud
Usericon van Koud
Posted 23-05-2002 13:48 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 10:13 schreef Markam het volgende:
Nee die kloterige Kut gitarist van Norinian dan, die roept dat ie kan spelen, maar niet eens maat kan houden
(zo daar heb ik je)

Ik weet toevallig uit hele betrouwbare bronnen, dat hij nooit heeft beweert goed gitaar te kunnen spelen!
En niet maat houden is troe, dat deed hij vast express

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 23-05-2002 13:50 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

En toch is het een lul

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-05-2002 15:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Die zanger van God Dethroned, Henry Sattler of hoe heet ie? Ik heb em niet persoonlijk ontmoet, maar op Eurorock lag ie gewoon het publiek af te zeiken omdat ze niet stonden te "thrashen". Hoe droevig kun je zijn?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 23-05-2002 16:45 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Die gitaar-spelende junk bij mij in de stad, die achter je aan blijft lopen om voor een euro te zeuren...Opflikkeren Vieze Stinkende Hond

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-05-2002 17:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Damn, die kwam ik laatst in A'dam tegen..

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 23-05-2002 17:19 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

zonder twijfel:

Yngwie Malmsteen

We hebben twee maal zijn voorprogramma gespeeld met mijn vorige band Lemur Voice, alle verhalen ove rhem zijn gewoon waar, wat een aso zeg .. haha wel een geweldige gitarist !

Marcel

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 23-05-2002 18:15 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 23 mei 2002 13:44 schreef ghoulliette het volgende:

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-05-2002 18:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 18:15 schreef Vinay het volgende:

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-05-2002 19:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 18:20 schreef Jenje het volgende:

No meat is sweater

Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 23-05-2002 19:58 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 19:56 schreef Infaustus het volgende:

Trieste gast

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-05-2002 19:59 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 23 mei 2002 19:58 schreef Beastial Blasphemer het volgende:

Je moeder.

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 23-05-2002 20:01 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 19:59 schreef karnivoor het volgende:

No meat is sweater

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-05-2002 20:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 4:19 schreef Mutilator het volgende:
Was dat arrogantie? Het verhaal kwam eerder over als scheiterigheid van zijn kant.

ja, een beetje een mix van beide. plus vooral de invloed van een ultra gluiperige, gladde toermanager.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-05-2002 2:14 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 13:44 schreef ghoulliette het volgende:

WHAHAHAHAAaa....Pimping Sensation - "Mother's Girth"

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-05-2002 2:15]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-05-2002 2:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 mei 2002 20:02 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, een beetje een mix van beide. plus vooral de invloed van een ultra gluiperige, gladde toermanager.

Klopt; daar heb ik veel over gelezen; 'Secret face' gaat over hem.

"There is a mask
that covers up one's true intentions
once revealed
things become very clear"

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 24-05-2002 2:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 mei 2002 17:19 schreef mcoenen het volgende:
zonder twijfel:

Yngwie Malmsteen

We hebben twee maal zijn voorprogramma gespeeld met mijn vorige band Lemur Voice, alle verhalen ove rhem zijn gewoon waar, wat een aso zeg .. haha wel een geweldige gitarist !

Marcel

Heb je George Lynch wel eens ontmoet dan?

ik zelf gelukkig niet, maar wat een klootzak is die gast dan!!!

Speelt ie en stukje op z'n instructie video, zegt ie: en nu langzaam; speelt ie het nóg onnavolgbaar snel!!!!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 24-05-2002 8:40 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

LOL.....

Maar dat heb je wel op meer video's hehe

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-05-2002 16:28 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2002 15:56 schreef Shredhead het volgende:
op Eurorock lag ie gewoon het publiek af te zeiken omdat ze niet stonden te "thrashen". Hoe droevig kun je zijn?

Heb ik ook al meer dan eens meegamaakt, laatst op 19 april in Beringen (b) in het voorprogramma van Ancient Rites [die gasten zijn juist het schoolvoorbeeld van "down to earth" blijven]
De zanger van een mijn iet bekende band [ff kijke op die affiche die k nog erges heb], kotstse er iets uit van: "iedereen die dit niet kent, hoort hier niet thuis", op No Mercy in Antwerpen heb k es t zelfde gehoord bij k weet niet meer wie, t leek er even op dat t publiek die gast naar de strot ging vliegen
Je moet mensen de kans geven om je muziek te leren kennen en je kan ook niet verwachten dat iedereen al jouw
"klassiekers" kent.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 24-05-2002 16:34]

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 24-05-2002 16:36 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

quote:
Op 23 mei 2002 15:56 schreef Shredhead het volgende:
Die zanger van God Dethroned, Henry Sattler of hoe heet ie? Ik heb em niet persoonlijk ontmoet, maar op Eurorock lag ie gewoon het publiek af te zeiken omdat ze niet stonden te "thrashen". Hoe droevig kun je zijn?

Als er iemand niet arrogant is in de metalwereld, dan is het Sattler wel. Hij is een van de weinigen die gewoon blijft doen.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-05-2002 19:59 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Yeah, you tell 'em, boy!

Touché, pussycat!

the beast
Figuurzagen en anders niets.
Usericon van the beast
Posted 25-05-2002 15:52 by the beast Wijzig reactieProfiel van the beastQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2002 21:39 schreef poep het volgende:
Arrogant: DEF P (osdorp possy)
Meest grote praatjes: ROY (autumnal reaper / ex-pleusrisy)

euhh...ik vind roy opzich best aardig, tegenover mij en de band waar ik in speel was die in elk geval niet arrogant...

DEF P maakt in ieder geval wel een praatje met je, en vindt het ook niet erg als je backstage hun koelkast plunderd.

ik denk vooral dat je zelf arrogant moet zijn om een hoop mensen arrogant te vinden...maarja dat is mijn mening maar

Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 25-05-2002 18:36 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Def P is erg zeker van zijn zelf, dat is waar (sommigen noemen dit arrogant, ik trek me niks van aan). Arrogantie is zowiezo al een karakter-eigenschap van veel rappers.

Heb ik arrogante musici ontmoet? Hmz... volgens mij niet echt... of ik heb ze al geband uit mijn gedachten. :D

Metal Mark: Duo de Wico's uit Heemskerk? Da's idd erg.

"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"

Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com